Вибрала товар на сайті інтернет-магазину Ярослав, оформила замовлення та оплатила онлайн (при онлайн оплаті знижка 5%, звісно я вибрала цей варіант). Хвилин через 20 зателефонувала оператор, сказала, що двох позицій (кожної позиції по декілька шт.) із оплаченого списку замовлення немає в наявності на складі. Пропонувала повернення коштів за відсутній товар. В результаті я відмовилась від повного замовлення. Оператор не змогла проконсультувати належним чином щодо заміни товару або запропонувати альтернативу.. Навіщо налаштовувати сайт на оплату замовлення до дзвінка оператора, якщо наявність товару на сайті не відповідає дійсності?!
Наявність товару на сайті не співпадає з наявністю на складі - Відгуки про ПП "Ярослав"
Навіщо налаштовувати сайт на оплату замовлення до дзвінка оператора, якщо наявність товару на сайті не відповідає дійсності?!
відгук
Коментарі до відгуку