Інтернет-магазин "Z.E.P. Line" відгуки

Відгуки покупців
Інтернет-магазин "Z.E.P. Line"
3.9 5
7 відгуків / 21 перегляд
Результати відгуків

с 15.10.2025 невозможно связаться

Артур Артур 35 хв 13 сек тому
Возник вопрос-перестала работать кофемашина,ни на телефон,ни на заказ обратного звонка,никакой реакции с 15.10.2025

Оперативна підтримка та комунікація

Діма Рик Діма Рик 59 хв 18 сек тому
Виникло невелике питання з доставкою — написала в підтримку, відповіли за кілька хвилин. Усе вирішили швидко, без нервів і очікувань. Відчувається, що тут цінують клієнтів.

Сервіс, який викликає довіру

Захар Захар 7 годин 57 хв тому
Магазин приємно здивував своєю увагою до покупців. Після оформлення замовлення менеджер зателефонував, уточнив усе до дрібниць і навіть дав пораду, як краще користуватися товаром. Такий сервіс — велика рідкість!

Доступні ціни та вигідні акції

Журко Аврос Журко Аврос 19 годин 40 хв тому
Окремо хочеться відзначити гарні ціни та часті знижки. Змогла купити якісний товар дешевше, ніж у конкурентів. Прекрасне поєднання ціни та якості — це саме те, що потрібно покупцю.

Надійна упаковка та гарантія якості

Анастасія Анастасія 23 години 57 хв тому
Для мене важливо, щоб товар приїжджав у відмінному стані — і тут із цим проблем немає. Кожна деталь захищена, упаковано акуратно. Також сподобалося, що є гарантія й зрозумілі умови повернення. Відчувається турбота про клієнта.

Неймовірний сервіс та турбота про клієнта zepline.com.ua

Андрій Величковський Андрій Величковський четвер, 16 жовтня
Замовляв уперше й залишився приємно вражений. Сайт дуже зручний — легко знайти потрібний товар, усе зрозуміло навіть для новачка. Після оформлення замовлення менеджер швидко зателефонував, уточнив деталі та дав корисні поради. Посилка прибула точно вчасно, упаковка надійна, товар відповідає опису на 100%. Дуже задоволений покупкою!

Шахрайський магазин. Товар бракований. Повернути товар або гроші неможливо.

Сергій Сергій понеділок, 13 жовтня

Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline
————
Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці... Читати відгук
Zepline, Зеплайн, Зіплайн. Пароочисник Zepline ZP-819 - Шахрайський магазин. Товар бракований. Повернути товар або гроші неможливо. Zepline, Зеплайн, Зіплайн. Пароочисник Zepline ZP-819 - Шахрайський магазин. Товар бракований. Повернути товар або гроші неможливо. Zepline, Зеплайн, Зіплайн. Пароочисник Zepline ZP-819 - Шахрайський магазин. Товар бракований. Повернути товар або гроші неможливо.
Спілкування виключно через електронну пошту і то з великими труднощами і недільною затримкою. Нижче мій лист в магазин Zepline
————
Доводжу до вашого відома всім відомий факт, що у відділенні перевізника НП, згідно правил НП, заборонено перевіряти технічну справність побутових приладів шляхом застосування сторонніх приборів, речовин, тощо. І ви теж маєте знати ці умови, працюєте не перший день. Тому перевірити цей пароочисник в роботі не було абсолютно ніякої можливості. Тільки огляд зовнішнього стану і комплектності. До зовнішнього стану і комплектності претензій нема, все в порядку. Тому ні про якийсь акт стосовно зовнішнього пошкодження виробу від Нової Пошти не було і не буде.
В той же вечір, ( на протязі півгодини), вдома було проведене тестове включення виробу яке, звісно, включало і залив води в резервуар. Одразу після цього почалося активне витікання води через ущільнюючу заглушку знизу. Причина протікання - несумісність діаметрів заглушки та отвору в ємності для води, а саме - заглушка має дещо менший діаметр. Я піддаю сумніву, і це м'яко кажучи, описаний вами факт того, що даний прилад хтось перевіряв на працездатність. Особливо методом долива води. Скоріш за все просто вмикнули в розетку і все. Або ви надаєте недостовірну інформацію, або не володієте нею. Далі ... виходячи з характеру моєї претензії щодо якості приладу, очевидно навіть короткозорим і людям далеким від техніки, що ні служба транспортування постачальника, ні тим паче я особисто не в змозі були б якимсь чином зменшити діаметр заглушки по причині того, що навіть думка про це є суцільною маячнею. З усією повагою до вас як і ви до мене. Іншими словами - це суто виробничий брак з однієї сторони і халатність вашого персоналу під час перевірки виробу перед відправкою.
Далі...
Враховуючи характер вашої відповіді у мене є два шляхи:
1. Продовжити намагання щодо заміни очевидно бракованого виробу шляхом замовлення Судової незалежної експертизи побутової техніки згідно п.1.13 " Інструкцій про призначення та проведення судових експертиз та експертних досліджень" з подальшим розглядом справи в суді ( якщо ви все ж таки будете наполягати на те, що саме я силою думки або ще якимсь чином змінила діаметри заглушки або отвору в ємності).
2. Згідно закону України про Захист прав споживачів, а також умов які прописані на вашому сайті в розділі - Повернення та обмін - що є не чим іншим, як витягом з цього закону - скористатись своїм правом покупця і повернути товар в належному стані і тд. і тп. на протязі прописаних і узаконених 14-ти днів. І ось саме цим правом я і скористаюсь, оскільки даний пароочисник мав стати подарунком ( а дарувати такий непотріб, як з'ясувалось, це принижувати себе і іменинника), тому був мною придбаний в екстреній ситуації інший подарунок.
Далі ..
Мною було написано звернення до вас у минулий понеділок, а відповідь надійшла тільки сьогодні. Крім того на протязі минулого тижня мною і чоловіком було здійснено більше десятка дзвінків, вірніше намагань додзвонитися. Але у вас або всі менеджери зайняті, або немає зв'язку, або ніхто не бере слухавку. Навіть замовлені зворотні дзвінки були без уваги. Проте мені вдалося з різних номерів(це окрема і всім відома причина))) двічі поспілкуватись з менеджером Павлом який жодним чином нічого не вирішує.
Це я до того, що 14 днів продовжуються саме на цей термін.
В заключення, для відсутності непорозумінь - я прошу вас дотриматись умов діючого законодавства щодо правил повернення та обміну товарів. Я бажаю повернути цей пароочисник та отримати сплачені мною кошти у сумі 2049.00 (дві тисячі сорок дев'ять гривень).
—————-
Відповідь була наступна - надайте Акт з НП.
А мені і не потрібен Акт. Я хочу просто повернути товар згідно заявлених 14-ти днів. І тут все спілкування закінчується.
Підсумок - ніколи не купуйте товари в цьому шахрайському магазині!
Висновок - домовляйтесь письмово з продавцем про дозвіл на повну перевірку працездатності у відділенні. Якщо відмовляють - шліть в далеку еротичну подорож. Збережете нерви та гроші.
Переваги:
  1. Спілкуються з покупцем тільки до момента оплати товару.
Недоліки:
  1. Після оплати за товар обривається зв‘язок з продавцем. Повний ігнор і ваші телефоні в заблокованих. Товар з браком або якщо передумав ніколи не повернеш. Цей магазин працює виключно на продаж.
Інтернет-магазин "Z.E.P. Line"
Інтернет-магазин "Z.E.P. Line"
Рейтинг 3.9 з 5 на підставі 7 відгуків
zepline.com.ua/
Перейти на сайт

Інтернет-магазини
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.7
7004 відгука
Питомник "Чудеса сада"
Питомник "Чудеса сада"

Рейтинг: 3.8
35 відгуків
NikeINUA
NikeINUA

Рейтинг: 4.8
291 відгук
Магазин "Сади Буковини"
Магазин "Сади Буковини"

Рейтинг: 3.9
934 відгука
telmone
telmone

Рейтинг: 4.8
794 відгука
sofitex.com.ua интернет-магазин
sofitex.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 4.7
32 відгука
DarStar
DarStar

Рейтинг: 4.7
122 відгука
OneCard
OneCard

Рейтинг: 2.9
116 відгуків
Магазин SILVER.ROCK
Магазин SILVER.ROCK

Рейтинг: 5
1 відгук