Poster POS
Poster — это программа для учета в кафе, магазинах и ресторанах. Poster ускоряет прием продаж, ведет складской и финансовый учет, строит подробную статистику о деятельности вашего заведения.
Рейтинг 3.1 из 5 на основании 2 отзывов
Программы
Партнери постер
Більше всього дивує це те, що з боку постер немає альтернативи, не можуть замінити підрядника, монополія якась.
Тому якщо треба допомога, шукайте людину на аутсорсі, договір і вперед.
Дякую.
Відгуки від Магазину продуктів харчування 40 м2 2000 карточок товарів
Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси:
1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну... Читать отзыв Доброго дня, у нас система на планшеті. Тариф Крамниця, Business. У нас підключений принтер чеків, сканер штрих кодів та грошова скринька.
Взагалом система нормальна. Вистачає для нормальної роботи. Але є н'юанси:
1) Важлива річ для нашого магазину - швидко провести інвентаризацію. У системі не реалізована можливість шукати товар по штрих коду при інвентаризації. На знаходження назви товару, його введення вручну та звірки у разі декількох результатів пошуку виходить несправидлива велика кількість часу. До Інвентаризації всього магазину ми залучаємо 4-х людей та використовуємо від 14 годин часу загалом.
2) Недостаток я рахую є нереалізована можливість продавати товар як упаковкою так і на вагу або поштучно з тієї самої упаковки. До прикладу ми продаємо упаковку цукерок вага нетто яких 1 кг. Але вага брутто 1,05 кг. Тут важливо зауважити, що у нас вага яка підключена до планшета та автоматично передає покази. Єдина можливість продавати такий товар як ваговий та упаковкою - це ввести його як ваговий товар. Але коли людина купляє упаковку, вага товару - 1.05 кг, ціна вже буде завищена, нам приходиться проводити додаткові маніпуляції що б ввести вагу рівно 1 кг вручну (задача не з простих).
3) В загалом якщо у вас багато товарів - це більш продуктовий магазин і ви вибираєте тарифі із категорії Крамниця, томущо там ліміт товарів більший. Але у майже кожному продуктовому магазині є кавомашинки. Собівартість кави та залишок інградієнтів з яких ви не зможете рахувати у тарифі Крамниця, тому що тех картки не передбачені. Це мінус для нас, ми зараз це все вивіряємо вручну, вишукуючи транзакції, робимо розрахунки, перевіряємо продаж кави та потім складаємо всі цифри разом.
4) Видалення повернутих чеків у адмін панелі потрібно робити вручну. Потрібно постійно пам'ятати про те що потрібно видаляти повернуті чеки у адмін панелі. Простіше було б що б при поверненні чеку, чек також і видалявся з адмін панелі автоматично.
5) Ми тривалий час не могли зрозуміти чому постер пише про підтримку офлайн режиму але він у нас не працює. Коли відключався інтернет постер переставав працювати. Касир у нас вводить постачання та розраховує клієнтів. Під час дня він переключаєтсья з терміналу у адмін панель для введення товару. Але якщо інтернет пропав і ви переключилися під час цього у адмін панель, прочекавши у іншому вікні приблизно 2-і хвилин, у термінал назад ви уже не зможете зайти без інтернету.
6) На жаль, валютні рахунки які ми створили додатково не підтягуютсья у розрахунок прибутку.
7) Іноді ми хотіли б що б деякі товари можна було розмістити окремо на головному екрані касира, при тому що б товар все ще мам зв'язок зі своєю категорією, але такої можливості наразі немає.
8) Не можна відрити касову скриньку за допомогою системи при оплаті. Така можливість є при формуванні замовлення та автоматично при нажиманні на кнопку оплатити (але перший варіант - це зарано, другий - за пізно). У вікні оплати де цієї функції немає, порахована здача яку ми бачимо. Ми вже два ключі зломали частим відкриттям грошової скриньки за їх допомогою.
Poster, будь ласка, зробіть рішення вище вказаних пунктів, і я поставлю Вам вищу оцінку ;)
Останнім часом, ми сфокусувались на доопрацюванні функцій для кафе та ресторанів, а ті покращення, що ви описали, більше поєднуються з роботою в рітейлі. Скажу чесно, ми не брали описані функції в розробку та не можу гарантувати, що візьмемо їх найближчим часом. При цьому всі побажання дбайливо записуємо та слідкуємо за тенденцією запитів від клієнтів.
Стосовно офлайн режиму, з цим треба детальніше розібратись, він не повинен так працювати . Якщо ви не виходите з додатку, то для продовження роботи інтернет не потрібен. Дуже хочу з вами поговорити по цьому питанню та інших побажань, тому будь ласка, напишіть як з вами зв’язатись у підтримку через телеграм @poster_support_bot або на пошту [email protected]. Показать 1 ответ