27.12.2019 р придбала квиток на рейс OPL011 Київ - Зелена Гура (Житомир-Познань), номер квитка 11008275 на сайті BUSFOR.UA, перевізник Openline/Інтертранс. На автовокзал в м.Житомир автобус не заїхав, так як не я одна чекала (3 години). Зв’язавшись спочатку з перевізником сказали «запізнюється, чекати», зв’язавшись з водієм сказав «вже був, і взагалі ваших даних як пасажира у мене (водія) не було, це не моя вина, а самого перевізника, зв’язуйтесь з ним і вирішуйте». Брала квиток на сайті BUSFOR.UA за рекомендацією даного сайту! Зв’язавшись з BUSFOR мені відмовили в в повернені коштів, пояснивши, що перевізник не підтвердив зазначену мною причину повернення. На даний рейс в м. Житомир були ще пасажири, які також не скористалися послугами перевізника Openline/Інтертранс. Халатність компанії-перевізника немає меж!! Як так «не передали Ваші дані як пасажира»?? Це що таке?? За що я сплачувала суму в розмірі 470 грн?? Щоб почекати на автовокзалі 3 години і не сісти на рейс??? За що BUSFOR рекомендує даного перевізника?? Чекаю на відповідь на моє чергове звернення на BUSFOR.UA.
НЕ РЕКОМЕНДУЮ!!!! - Відгуки про Перевозчик OPENLINE
відгук
Коментарі до відгуку