Автобус трохи запізнився. Дехто з людей помилково підійшов до входу в автобус, одразу водій прибіг і почав по-хамськи спілкуватися, були від нього такі фрази: «куди ви заходите? Ви що перший раз їдете»?». Всі фрази були сказані підвищеним тоном, загалом манера спілкування бажала кращого. Всередині над сидіннями не було місця для рюкзаків/сумок. Пасажири поклали сумки на підлогу, збоку від сидіння. Прийшов той самий «комунікативний» водій і розпочалась нова порція криків та хамства.
Сам автобус досить непоганий, були розетки під кожним сидінням, був туалет. Сидіння зручні.
Користуюсь послугами цього перевізника не вперше, до цього досвід був досить хороший, але завжди були свої нюанси. Але саме ця поїздка розчарувала та залишила неприємний спогад.
Було 2 водія. Один адекватно та спокійно розмовляв з пасажирами, не грубив. Інший дозволяв собі грубо себе поводити з іншими пасажирами. Якщо це читає роботодавець цієї компанії- зверніть увагу на лексикон ваших працівників та нагадайте, що вони надають послуги людям та вміння коректно спілкуватися з ними це одна з головних навичок, якими повинні володіти люди цієї професії. Вони є обличчям компанії та їх поведінка має вплив на рейтинг.
Непоганий автобус, але водій хам - Відгуки про Pavluks-Trans
Автобус трохи запізнився. Дехто з людей помилково підійшов до входу в автобус, одразу водій прибіг і почав по-хамськи спілкуватися, були від нього такі фрази: «куди ви заходите? Ви що перший раз їдете»?». Всі фрази були сказані підвищеним тоном, загалом манера спілкування бажала кращого.
Всередині над сидіннями не було місця для рюкзаків/сумок. Пасажири поклали сумки на підлогу, збоку від сидіння. Прийшов той самий «комунікативний» водій і розпочалась нова порція криків та хамства.
Сам автобус досить непоганий, були розетки під кожним сидінням, був туалет. Сидіння зручні.
Користуюсь послугами цього перевізника не вперше, до цього досвід був досить хороший, але завжди були свої нюанси. Але саме ця поїздка розчарувала та залишила неприємний спогад.
Було 2 водія. Один адекватно та спокійно розмовляв з пасажирами, не грубив. Інший дозволяв собі грубо себе поводити з іншими пасажирами.
Якщо це читає роботодавець цієї компанії- зверніть увагу на лексикон ваших працівників та нагадайте, що вони надають послуги людям та вміння коректно спілкуватися з ними це одна з головних навичок, якими повинні володіти люди цієї професії. Вони є обличчям компанії та їх поведінка має вплив на рейтинг.
відгук
Коментарі до відгуку