Назар Відгук додано 4 січня, 2025 год18 переглядів
Велика помилка була, що не читав відгуки про цього перевізника раніше. Часто користувилася їх послугами. Але це був останній раз. Чекали автобус з Варшави заходньої до Луцька на 22:00 з 2 платформи. Замість автобусу Варшава-Ковель-Запоріжжя підʼїхав Варшава- Чернігів на цю ж платформу, який проїздом через Львів, Рівне, Житомир (тобто через Луцьк не прямує). Ми, та решта людей стояли, та чекали далі на свій автобус аж до 21:50 (10хв до відправлення), його так і не було. Вирішили спитати у водіїв цього автобусу коли буде наш автобус, на що вони відповіли що це і є цей автобус, який їхатиме через Луцьк (хоча в трафаретці цього немає). Багато хто почав возмущатись на рахунок цієї ситуації, водій мовчки взяв змінив трафаретку на правильний рейс Варшава-Ковель-Запоріжжя, і тикнув пальцем що все там правильно пише, ми погано дивимось, ( хоча він поміняв її при нас 😆). Гаряча лінія трубки не брала, на третій дзвінок через пів години вони взяли. Оператор- хамка, в грубому тоні відговорювалась, сказала що треба було серед дня подзвонити, і вони б сказали що має бути за рейс і автобус (хоча як бронюєш білет- на сайті вказується фото автобусу). І вона не розуміє в чому проблема, і що я від неї хочу. Хоча я в цей ж день написав, і спитав чи рейс без змін. Кінцева її фраза була «Що ви від мене хочете? Ви свій автобус знайшли? Знайшли, в чому проблема? Ми висимо на лінії 6 хвилин вже, може хтось інший чекає, допобачення» І повісила трубку. Жахливий сервіс підтримки. Замість вибачення за їхню помилку, вона ще нахамила і наїхала 😅. В результаті автобус покинув Варшаву заходню з запізненням. «Натрамбували» повний автобус і поїхали. Дуже розчарували. Сервіс- дно. Шкода, що немає оцінки 0. Нікому не раджу користуватися їхніми послугами.
Обовʼязки читайте спочатку відгуки - Відгуки про Pavluks-Trans
Чекали автобус з Варшави заходньої до Луцька на 22:00 з 2 платформи. Замість автобусу Варшава-Ковель-Запоріжжя підʼїхав Варшава- Чернігів на цю ж платформу, який проїздом через Львів, Рівне, Житомир (тобто через Луцьк не прямує). Ми, та решта людей стояли, та чекали далі на свій автобус аж до 21:50 (10хв до відправлення), його так і не було. Вирішили спитати у водіїв цього автобусу коли буде наш автобус, на що вони відповіли що це і є цей автобус, який їхатиме через Луцьк (хоча в трафаретці цього немає). Багато хто почав возмущатись на рахунок цієї ситуації, водій мовчки взяв змінив трафаретку на правильний рейс Варшава-Ковель-Запоріжжя, і тикнув пальцем що все там правильно пише, ми погано дивимось, ( хоча він поміняв її при нас 😆). Гаряча лінія трубки не брала, на третій дзвінок через пів години вони взяли. Оператор- хамка, в грубому тоні відговорювалась, сказала що треба було серед дня подзвонити, і вони б сказали що має бути за рейс і автобус (хоча як бронюєш білет- на сайті вказується фото автобусу). І вона не розуміє в чому проблема, і що я від неї хочу. Хоча я в цей ж день написав, і спитав чи рейс без змін. Кінцева її фраза була «Що ви від мене хочете? Ви свій автобус знайшли? Знайшли, в чому проблема? Ми висимо на лінії 6 хвилин вже, може хтось інший чекає, допобачення» І повісила трубку.
Жахливий сервіс підтримки. Замість вибачення за їхню помилку, вона ще нахамила і наїхала 😅.
В результаті автобус покинув Варшаву заходню з запізненням. «Натрамбували» повний автобус і поїхали.
Дуже розчарували. Сервіс- дно. Шкода, що немає оцінки 0. Нікому не раджу користуватися їхніми послугами.
відгук
Коментарі до відгуку