Купувала квиток на офіційному сайті до Будапешта. Прислали квиток на якому був вказаний час 4:00 автостанція 1 міста Хмельницького. Я і чекаю на автостанції. В 3:45 автобуса досі немає. Добре що диспетчер автостанції вночі був на місці і я пішла запитала про цей маршрут. У відповідь- до нас такі автобуси не прибувають. То чому писати автостанція 1?. Добре що я "додумалась" стояти і виглядати його перед автостанцією. Змерзла, але кого то турбує. Автобус прибув на годину пізніше. На що водій мені відповів - ми так завжди прибуваємо до Хмельницького. Автобус нормальний, але за менші кошти їздила і на кращих. Туалет був вказаний у зручностях - а по факту його не було, і замість того щоб зупинитись хоч раз на нормальній заправці з чистими туалетами ми все зупинялись по 5 хв на автостаціях і платили за відверто жахливі туалети. Ще бонус - у салоні не було інтернету. І таке зараз буває у подорожах що тривали 24 години. "Коробочка" - у Будапешті в 3 години ночі (із запізненням 3 години) нас висадили на автозаправці за містом. Де не було жодного таксі. До автостанції пів години їзди. Але там платна дорога. Це напевно є великим аргументом для компанії. Занадто великим. За квиток я оплатила трішки більше 2000 грн. І за таксі до автостанції - 40 євро. Це ще зі знижкою. Бо ми взяли таксі на 2х. А так ціна таксі 60 євро. І за 30 хвилин у дорозі я б заплатила майже як ще за один квиток. І тут ще не все. В Будапешті водій дозволив дівчині вийти в туалет. Потім спокійно її залишив без багажу, телефону і коштів у Будапешті. Ми всі разом поки чекали на таксі півгодини звонили на службу щоб автобус повернувся. Дівчина їхала , якщо я правильно пам'ятаю, до Праги. На що диспетчер відповів, це ваші проблеми , доганяйте автобус. І навіть не подзвонили до водія, чи просто не мали його номер. Дівчина, 14 років, без копійки і щ чужим телефоном в руках, в 3 години ночі - це не проблеми перевізника. Чим історія закінчилась не знаю. Ми їй дали певні кошти, і поїхали на таксі. Назад я поверталась іншим перевізником. Дешевше і краще. Водій з нами спілкувався, все пояснював і робив технічні зупинки на нормальних заправках де ми могли сходити у чистий туалет і взяти щось гаряче випити. Компанії бажаю почати звертати увагу на комфорт клієнта. Поки - не раджу. Якщо у вас є можливість обрати іншу компанію. Обирайте
Погано, працюють не для клієнта - Відгуки про Пан-бус Суми
відгук
Коментарі до відгуку