Державний банк України Ощадбанк (Сбербанк). АТ Ощадбанк (Ощадний банк) – один із найбільших фінансових інститутів української держави, що має найрозгалуженішу мережу установ – близько 6000. Ощадний банк – універсальна банківська установа, яка зосереджує свої зусилля на створенні сприятливих та вигідних умов обслуговування клієнтів, розширенні переліку банківських продуктів та послуг .
детальніше
недобанк - Відгуки про Ощадбанк
так, серед клієнтів цього "банку" багато буджетників, яких туди банально загнали спритні бухгалтери. звісно, багато пенсіонерів, яким склад "сбєр" в назві контори нагадує про часи, коли трава була зеленішою, а ковбаса дешевшою. але ж є і цілком адекватні (принаймні ззовні) люди, які добровільно стають клієнтами цієї недоустанови. буквально вчора був свідком того, як чоловік років 45, несхожий на хворого, приніс в цей "банк" гроші: " дівчата, я тут 100 тисяч хотів в банк положити. якій підкажете депозит?.."
чим він керувався? можливо, "повівся" на "єдиний державний банк, 100% якого належать державі", а, може, й досі вірить в дідів морозів та фей. :) хз...
тепер власне моя історія. народився я у 87-му році, тому радянські сбєркаси не застав, але щось мені підказувало, що вони мали виглядати саме так, як виглядали (й часто досі виглядають) відділення самого державного з усіх наших державних банків - неохайні тітонькі невідомого віку за скляною переборкою, з постійним виразом на обличчі "як же це все мене дістало... будьте людьми, дострільте мене - не можу більше мучитися!". так, дійсно в останні кілька років керівництво цього "банку" провело "ребрендінг" - пофарбували стіни, встановили кондиціонери, касирш змусили користуватися косметикою і мінімум раз на тиждень мити волосся, але...
цей косметичний ремонт не зміг ввести мене в оману, і мати справу з цією шарашкою мені не хотілося. я й не мав. вже понад 15 років я є клієнтом іншого банку (на мою думку найкращого в україні. називати не буду, щоб менеджери папуасб... вибачте, ощадбанку не мали приводу видалити мій коментар. але хто в темі - зрозуміє, про кого мова). працював і ще з рядом фінустанов.
але восени 16-го почалися проблеми з грошовими переказами з-за кордону (я по справах часто з цим стикаюся), і отримувати їх стало можливо лише в ощаді.
з цього власне і починаються мої пригоди. буваючи в відділеннях "об", я чомусь вирішив, що за послуги газопостачання можна сплачувати через їх т.з. "кіоски самообслуговування" (назва дуже вдала. через те, що вони працюють через раз (нема зв'язку, "зависнув", закінчилось місце для грошей, просто не хочуть :) ) - часто-густо доводиться йти в інше місце і обслуговувати себе самому). чому я продовжував користуватися ними? не знаю... певно, звичка.
а от 9-го грудня сталася взагалі фейлова пригода - цей апарат "з'їв" мої гроші (1050 грн.) і послав мене на... короче - в ліс. звісно, я відразу звернувся до дівчини-співробітника. вона сказала, що треба написати заяву на повернення коштів. але довелось трошки почекати, так як прямо переді мною таку ж саму заяву писала ще одна жертва безпринципного термінала. :) судячи з стопки заяв, до яких додалась і моя, нас таких було не менше десятка.
заяву я звісно написав, але з'ясувалося, що для отримання своїх грошей я маю отримати картку "об", ставши таким чином клієнтом найдержавнішого з державних. у відчаї я звертався до заступника начальника відділення, намагався пояснити, що бути клієнтом їх говнобанку для мене принизливо, і нехай вони або переведуть гроші на рахунок газорозподільної компанії (куди вони і мали б піти) або ж віддадуть кешем у касі, але марно. мовляв в них такий регламент.
отже я змушений був підписати договір і 11-го грудня (в перший день я не мав із собою паспорта) отримав картку "об".
вже пізніше в спілкуванні з людьми я дізнався, що подібні приколи характерні принаймні для апаратів в цьому відділені, і відбуваються регулярно. трохи дивує відношення керівництва тв, яке, звісно, не може не знати про подібні фінти їх обладнання. але почитавши дописи інших клієнтів на цій сторінці, стає зрозуміло, що "шаляй-валяй - нам всьо пох!" є життєвим кредо менеджменту "об" всіх рівнів.
що ж до вкрадених в мене грошей - сьогодні вже 46-й день, а я їх так і не побачив. до нацбанку, судячи з коментарів, скаржитися немає сенсу - їм не до нас, простих смертних. дзвінки на "гарячу лінію" "об" нічого не дають - дівчата, певно, є близькими родичами терміналів самообслуговування, так як на всі прохання дати номер або зв'язати з кимось з керівництва, як роботи повторюють, що треба йти в те відділення, де все і сталося, а на зауваження, що я тільки 10 хвилин, як звідти повернувся, і там мені теж нічим не змогли допомогти, (дівчата склали заяву і відправили її до ужгорода в регіональне управління, але тим, здається, пох як на мене, так і на своїх підлеглих на місцях, яких вони наражають на грубість і образи з боку ошуканих клієнтів) питають "чим я ще можу вам допомогти?", ніби вже допомогли чомось. я попросив оператора інну помолитися за мене. не знаю, але так як грошей досі немає, вона, певно, проігнорувала моє прохання. може в неділю помолиться...
думаю, може варто написати заяву до нп з приводу крадіжки? хто стикався з подібрим напишіть.
p.s. вибачте за многабукав, але, можливо, мій коментар допоможе комусь. не будьте інертними (бидлом). європа починається саме з нас. найкращий вихід - голосувати ногами. коли чорти з керівництва цього недобанку почнуть втрачати шекелі через відтік клієнтів, вони почнуть відривати свої сідниці від м'яких крісел, і трохи ганяти своїх підлеглих. може тоді й нас перестануть вважати за баранів, в яких можна взяти безвідсотковий кредит на півтора місяці, "крутити" ці гроші та ще й посилати нас нах..
а краще просто не майте справ з цим недобанком. на щастя зараз є з чого обирати.
відділення 10006/057, м. виноградів, закарпатська обл.
сталося все приблизно о 12.55 09.12.17.
заява була складена того ж дня. 11.12 я надав оригінали і копії паспорта та ік, підписав договір обслуговування та отримав картку.
відгук
Коментарі до відгуку