Заказывала посылки с Алиэкспресс, в приложении Алиэкспресс пишет что они пришли. Но когда я отследила посылку, то поняла, что они не на отделении новой почты (куда они всегда приходили), а в почтомате. Но проблема в том, что того номера, на который оформлялись посылки, у меня уже нету (поменяла номер; к старому номеру привязан только вайбер, на который мне приходили предыдущие сообщения о прибытии посылок). Но что б забрать посылку с почтомата, нужно зарегестрироваться в приложении, и подтвердить номер, повторяюсь, номер я поменяла, причём давно. В итоге вопрос - как забрать посылку с почтомата, если отсутствует номер телефона, на который оформлялась посылка?
Добрий день, Маріє! Для вибору або підтвердження адреси доставки клієнту надходить повідомлення з посиланням. За допомогою нього можна обрати чи змінити улюблене відділення. Сповіщення надходить на той номер телефону, на який зареєстровано замовлення. Оскільки в цій ситуації таких дій не було зроблено, то адресу доставки було обрано автоматично за допомогою геолокації. Якщо ця адреса Вам не підходить, то є можливість оформити переадресацію, звернувшись до відділення.
Група «Нова Пошта» надає клієнтам - як бізнесу, так і приватним особам - повний спектр логістичних та пов'язаних з ними послуг. До Групи входять українські та зарубіжні компанії, в тому числі «Нова Пошта», «НП Логістик», «ПОСТ ФІНАНС» і «Нова Пошта Інтернешнл». «Нова Пошта» - лідер логістичного ринку, який забезпечує легку... детальніше
Ответы на вопрос
Для вибору або підтвердження адреси доставки клієнту надходить повідомлення з посиланням. За допомогою нього можна обрати чи змінити улюблене відділення. Сповіщення надходить на той номер телефону, на який зареєстровано замовлення.
Оскільки в цій ситуації таких дій не було зроблено, то адресу доставки було обрано автоматично за допомогою геолокації. Якщо ця адреса Вам не підходить, то є можливість оформити переадресацію, звернувшись до відділення.