J o r a Відгук додано 11 жовтня, 2025 год15 переглядів
10.10.25, 10.20 - замовлення "успішно оформлено" ми зателефонуємо найближчим часом!!!. Чекали дзвінка до 16.00 ! подзвонили самі їм, Данило каже: "- так є таке замовлення тільки всі ці телевізори розкупили" ?! Ми перевірили на вашому сайті о 10.20 товар був в магазині на "С. Бандери" ! Данило:" - Дивлюсь по базі, нема в жодному з магазинів, всі Sharp розкупили ..." Так привезіть на адресу, магазин і не треба нам! Данило:" - Добре, можем на наступну суботу" ???! Так на сайті вказано: 1-3 дні доставка! Данило:" - наш постачальник раніше не зможе! "менеджер" Дарина - "Прийміть вибачення за це непорозуміння. Перевірю терміни відправки та зателефоную до вас у понеділок впродовж дня для вирішення ситуації. 11.10.25, 19.00 - минуло 32 години з початку "непорозуміння" а товар досі "в наявності" !!! Тож з огляду ще й на тутешні відгуки ця ситуація НЕ непорозуміння!!! Це система!
Переваги:
швидка реакція "менагерів" чи ще когось на відгуки
Недоліки:
з огляду на тутешні відгуки й власний досвід - "магазин" звичайна шаражка, власникам якої абсолютно поф..г на клієнтів=прибутки, та й на реальний стан їх "бізнесу" !!!
"я з Вами зв'яжусь!" - Для чого? Розказать в чергове байку що ТВ фізично відсутній в магазині (пр. С.Бандери, 23) і донині, начебто таки "в наявності" (по факту тільки в Чернівцях)? Вже двічі слухав таке словоблудіє від Ваших "менеджерів"! Наполегливо рекомендую ознайомитсь з п.2, ст.19, ЗУ "Про захист прав споживачів" і розміром штрафів з обман (фактично) покупців!
"я з Вами зв'яжусь!" - для чого, розказать вчергове байку що телевізор якого і подосі в магазині (пр.С. Бандери, 23) фізично НЕМА, начебто є? Я вже двічі слухав словоблудіє ваших "менеджерів"! Наполегливо рекомендую ознайомитись з п.2, ст.19, ЗУ "Про захист прав споживачів" і розмірами штрафів за обман покупців!!!
"я з Вами зв'яжусь!" - Для чого? В чергове розказать маячню що згаданий телевізор є в наявності в магазині на прсп. С. Бандери, 23, хоч його там і по досі НЕМА ФІЗИЧНО!? Бо по факту він десь в Чернівцях. Наполегливо раджу почитать ч. 2 ст. 19, ЗУ «Про захист прав споживачів», а також розмір штрафів за такі як сказала ваша "менеджер" - НЕПОРОЗУМІННЯ.
Продовження "непорозуміння" (за їх версією ). 13.10.25, 23.40 г. - "товар в наявності" і в тому ж магазині, термін доставки (кудись) - 1-3 дні !!! "менагер" Дарина обіцяла ВСЕ виправить в понеділок!!! Знов роблю замовлення, 14.10.25, 11.40 г. "менагер" Єлізавєта : - замовлення "успішно оформлено" привезем 18.10.25!!! Кажу чекайте, 1) на сайті товар в наявності в магазині!, 2) доставка 1-3 !!! дні. "менагер" Єлізавєта: - все правильно, товар в наявності. Кажу - телевізор тіпа ж стоїть/лежить в магазині до якого мені їхать 40 хвилин! Я можу зараз поїхать забрать. А ви кажете буде- через 5 !!! днів, це ні як не 1-3. А головне нащо везти, я заберу з магазина сам. "менагер" Єлізавєта: - так його нема в магазині. Кажу ну як нема??? На сайті вашої кантори чітко зазначено "В наявності" !!! і адреса магазина з НАЯВНИМ телевізором - "м. Київ, пр. С. Бандери, 23"!!! "менагер" Єлізавєта: ви маніпулюєте термінами! ЩО ??? Я маніпулюю???!!! Ледве стримався аби не матюкатись ...
P/S - такий самий відгук залишений на hotline.ua, зник через три доби! А оголошення з відсутнім товаром на 23.55г., 16.10.2025 не видалене ні з hotline після скарги, ні з сайту шаражки !
Продовження "непорозуміння"(за їх версією ): 13.10.25, 23.40 г. - "товар в наявності" і в тому ж магазині, термін доставки на адресу замовника - 1-3 дні !!! "менагер" Дарина обіцяла ВСЕ виправить в понеділок!!! Знов роблю замовлення, 14.10.25, 11.40 г. "менагер" Єлізавєта : замовлення "успішно оформлено" привезем 18.10.25!!! Кажу чекайте, 1) на сайті товар в наявності в магазині!, 2) доставка 1-3 !!! дні. "менагер" Єлізавєта: все правильно, товар в наявності. Кажу - телевізор тіпа ж стоїть/лежить в магазині до якого мені їхать 40 хвилин! Я можу зараз поїхать забрать. А ви кажете буде- через 5 !!! днів, це ні як не 1-3. А головне нашо везти, я заберу з магазина сам. "менагер" Єлізавєта: так його нема в магазині. Кажу ну як нема??? На сайті вашої кантори чітко зазначено "В наявності" !!! і адреса магазина з НАЯВНИМ телевізором - м. Київ, пр. С. Бандери, 23 !!! "менагер" Єлізавєта: ви маніпулюєте термінами! ЩО ??? Я маніпулюю!!! Ледве стримався аби не матюкатись ...
P.S. - такий самий відгук залишений на hotline.ua де була знайдена ця шаражка, зник через три доби! А оголошення з відсутнім товаром на 23.55г., 16.10.2025 не видалене ні з hotline після скарги, ні з сайту шаражки !
QLED телевізор Sharp 43GP6265E (4T-C43GP6265ES) - Відгуки про MTA.UA
Чекали дзвінка до 16.00 ! подзвонили самі їм, Данило каже: "- так є таке замовлення тільки всі ці телевізори розкупили" ?! Ми перевірили на вашому сайті о 10.20 товар був в магазині на "С. Бандери" ! Данило:" - Дивлюсь по базі, нема в жодному з магазинів, всі Sharp розкупили ..." Так привезіть на адресу, магазин і не треба нам! Данило:" - Добре, можем на наступну суботу" ???! Так на сайті вказано: 1-3 дні доставка! Данило:" - наш постачальник раніше не зможе!
"менеджер" Дарина - "Прийміть вибачення за це непорозуміння. Перевірю терміни відправки та зателефоную до вас у понеділок впродовж дня для вирішення ситуації.
11.10.25, 19.00 - минуло 32 години з початку "непорозуміння" а товар досі "в наявності" !!! Тож з огляду ще й на тутешні відгуки ця ситуація НЕ непорозуміння!!! Це система!
відгук
Коментарі до відгуку
P/S - такий самий відгук залишений на hotline.ua, зник через три доби! А оголошення з відсутнім товаром на 23.55г., 16.10.2025 не видалене ні з hotline після скарги, ні з сайту шаражки !
P.S. - такий самий відгук залишений на hotline.ua де була знайдена ця шаражка, зник через три доби! А оголошення з відсутнім товаром на 23.55г., 16.10.2025 не видалене ні з hotline після скарги, ні з сайту шаражки !