Я повністю НЕ задоволена обслуговуванням цього магазину. 19 січня зробила замовлення конструктора, який на сайті коштував 1439 грн, замовлення № 7230133. Ввечері прийшло повідомлення в вайбер, що замовлення відправлено (замовляла на поштомат, була впевнена, що проблем не буде). 22.01. забрала замовлення з поштомату, виявилось, що мені надіслали не той конструктор (прислали лего 40725 для 8+ років), про що я одразу написала в вайбер і подзвонила операторам. Оператору пояснила ситуацію, попросила якнайшвидше виправити і надіслати обраний мною конструктор, оскільки це був подарунок на ДН 26 січня. Сказали, що повідомлять мені, як щось вирішать. На наступний день мені ніхто нічого не повідомив ні в мессенджер, ні по тел. Тільки надішло на ел.пошту лист, що моє замовлення (№7252491) оформлено і буде відправлено, сума була іншою 1616 грн. Я сама подзвонила, розмовляла вже з іншим оператором, спитала чи щось там вони вирішили, на що мені відповіли, що заявка розглядається чи передана далі. Я ще раз попросила швидше вирішити це питання, бо вже було 23 січня. Мені надіслали тільки повідомлення з реквізитами, куди потрібно відправити конструктор, який мені надіслали. І сказали, що мені відправлять, коли я надішлю цей. Змогла відправити вранці 24-го. Якщо коротко - була тиша, 24-го я сама ще раз перетелефонувала, щоб дізнатися чи мені відправлять мій конструктор, нормальної відповіді не отримала, і відмовилась від замовлення попросила, щоб мені повернули гроші. 25-го перетелефонувала, щоб дізнатися, коли мені повернуть гроші, сказали, що впродовж 3-х днів. Сьогодні 11.02 пройшло більше 2-х тижнів і досі ніхто не повернув гроші.
Представники магазину - коли гроші будуть повернуті за замовлення, яке ви так і не виконали?
переплутали замовлення, так і не доставили потрібне, гроші не повернули - Відгуки про MAUDAU
19 січня зробила замовлення конструктора, який на сайті коштував 1439 грн, замовлення № 7230133.
Ввечері прийшло повідомлення в вайбер, що замовлення відправлено (замовляла на поштомат, була впевнена, що проблем не буде).
22.01. забрала замовлення з поштомату, виявилось, що мені надіслали не той конструктор (прислали лего 40725 для 8+ років), про що я одразу написала в вайбер і подзвонила операторам.
Оператору пояснила ситуацію, попросила якнайшвидше виправити і надіслати обраний мною конструктор, оскільки це був подарунок на ДН 26 січня. Сказали, що повідомлять мені, як щось вирішать.
На наступний день мені ніхто нічого не повідомив ні в мессенджер, ні по тел. Тільки надішло на ел.пошту лист, що моє замовлення (№7252491) оформлено і буде відправлено, сума була іншою 1616 грн.
Я сама подзвонила, розмовляла вже з іншим оператором, спитала чи щось там вони вирішили, на що мені відповіли, що заявка розглядається чи передана далі. Я ще раз попросила швидше вирішити це питання, бо вже було 23 січня.
Мені надіслали тільки повідомлення з реквізитами, куди потрібно відправити конструктор, який мені надіслали. І сказали, що мені відправлять, коли я надішлю цей. Змогла відправити вранці 24-го.
Якщо коротко - була тиша, 24-го я сама ще раз перетелефонувала, щоб дізнатися чи мені відправлять мій конструктор, нормальної відповіді не отримала, і відмовилась від замовлення попросила, щоб мені повернули гроші.
25-го перетелефонувала, щоб дізнатися, коли мені повернуть гроші, сказали, що впродовж 3-х днів.
Сьогодні 11.02 пройшло більше 2-х тижнів і досі ніхто не повернув гроші.
Представники магазину - коли гроші будуть повернуті за замовлення, яке ви так і не виконали?
відгук
Коментарі до відгуку