Валерій Відгук додано 16 листопада, 2023 год9 переглядів
11 листопада було зроблене замовлення дитячих товарів. Десь за годину у Вайбері отримав від Маудау повідомлення і мене приємно здивувало, що вони так швидко реагують у суботу. Ще на їх сайті бачив, що гірка буде наявна лише у вівторок і обирав відправлення усіх товарів разом у вівторок.
14 листопада вони мовчать. Ніякого ТТН не має. Починаю їм писати у Вайбері - не читають. Починаю їм дзвонити за номером, що закріплений у Вайбері - «абонент не абонент». Дзвоню їм через Вайбер - постійно йде скид, неможливо додзвонитися. Ооок. Йдемо на їх сайт і шукаємо контактний номер 0800… - музика грає, та ніхто слухавку не бере. І вже о третій годині дня вони все ж знаходять час відповісти, що гірка буде аж у четвер. Та мало того, ще немає підгузок, які на момент замовлення на сайті були показані як «наявні».
На цей час загальне враження від сервісу - 0. «Відділ турботи Маудау» - це цинічно-іронічне імʼя сервісу, який не поспішає вам на допомогу. Крайній термін відправки усього замовлення - 16 листопада.
І ось сьогодні 16 листопада, а від них так і не має ніякої чіткої відповіді.
Намагання отримати від них діючий номер телефону були марні. Свої телефони вони не дають. Лише той, що на 0800… і де постійно просять зачекати на вільного оператора.
Так як граничний термін для відправлення був 16 листопада, то я відмовився від замовлення і сказав повернути гроші. Але тут все не так просто. Тепер мені треба чекати 1-3 дні доки зі мною звʼяжеться якийсь їх «спеціаліст» щоб повідомити можливі варіанти вирішення питання.
Які тут бляха можуть бути варіанти? Я не розумію. Варіант один: ви повертаєте кошти і я забуваю про вашу лайно-контору як страшний сон.
Жахливий сервіс! - Відгуки про MAUDAU
14 листопада вони мовчать. Ніякого ТТН не має. Починаю їм писати у Вайбері - не читають. Починаю їм дзвонити за номером, що закріплений у Вайбері - «абонент не абонент». Дзвоню їм через Вайбер - постійно йде скид, неможливо додзвонитися. Ооок. Йдемо на їх сайт і шукаємо контактний номер 0800… - музика грає, та ніхто слухавку не бере. І вже о третій годині дня вони все ж знаходять час відповісти, що гірка буде аж у четвер. Та мало того, ще немає підгузок, які на момент замовлення на сайті були показані як «наявні».
На цей час загальне враження від сервісу - 0. «Відділ турботи Маудау» - це цинічно-іронічне імʼя сервісу, який не поспішає вам на допомогу.
Крайній термін відправки усього замовлення - 16 листопада.
І ось сьогодні 16 листопада, а від них так і не має ніякої чіткої відповіді.
Намагання отримати від них діючий номер телефону були марні. Свої телефони вони не дають. Лише той, що на 0800… і де постійно просять зачекати на вільного оператора.
Так як граничний термін для відправлення був 16 листопада, то я відмовився від замовлення і сказав повернути гроші. Але тут все не так просто. Тепер мені треба чекати 1-3 дні доки зі мною звʼяжеться якийсь їх «спеціаліст» щоб повідомити можливі варіанти вирішення питання.
Які тут бляха можуть бути варіанти? Я не розумію. Варіант один: ви повертаєте кошти і я забуваю про вашу лайно-контору як страшний сон.
відгук
Коментарі до відгуку