Добрий вечір Хочу залишити тут своє незадоволення! Сьогодні звернулася до менеджера інтернет магазину Ultrasport.in.ua, зробила замовлення і оплатила. Була домовленість, що сьогодні зроблять відправку. Але нажаль мене не виконали обіцяного. Це не зовсім коректно, оскільки я замовила кросівки для дитини. Було дуже принципово отримати як найшвидше,оскільки на вулиці потеплішало, а дитина в зимових чоботах. Тепер маю чекати до... Читати відгук Добрий вечір Хочу залишити тут своє незадоволення! Сьогодні звернулася до менеджера інтернет магазину Ultrasport.in.ua, зробила замовлення і оплатила. Була домовленість, що сьогодні зроблять відправку. Але нажаль мене не виконали обіцяного. Це не зовсім коректно, оскільки я замовила кросівки для дитини. Було дуже принципово отримати як найшвидше,оскільки на вулиці потеплішало, а дитина в зимових чоботах. Тепер маю чекати до понеділка (і це лише відправка буде), оскільки завтра магазин вихідний.
Ми завжди націлені на швидкі відправки і виконання всіх побажань клієнтів стосовно них. Так складаються обставини, що ми живемо за реалій повномасштабного вторгнення і ми не застраховані від повітряних тривог чи обстрілів, через які трішки зміщуються терміни відправки. Так само склалося і під час відправок 8.03, коли через повітряну тривогу та короткий робочий день Нової пошти, частину посилок ми змушені були відправити зранку наступного дня.
Але бачимо, що посилка була отримана саме 9.03, як нами було і обіцяно, тому сподіваємось, що на разі ваше враження про роботу інтернет-магазину буде змінено 😉
Не оригінальні кросівки Адідас. Дешева китайська колодка. Нога завалюється вперед та вбік. Підошва дерев'яна. Не перші мої адіки: розуміюся в них. Контрафактні шорти Найк. Прийшли іншого кольору, з дешевої тканини, а на бірці навіть опізнавальних знаків немає. Це вже взагалі тупість таке робити!!! Не можу повернути, бо це все купили заздалегідь та подарували мені на день народження. Стало цікаво, що... Читати відгук Не оригінальні кросівки Адідас. Дешева китайська колодка. Нога завалюється вперед та вбік. Підошва дерев'яна. Не перші мої адіки: розуміюся в них. Контрафактні шорти Найк. Прийшли іншого кольору, з дешевої тканини, а на бірці навіть опізнавальних знаків немає. Це вже взагалі тупість таке робити!!! Не можу повернути, бо це все купили заздалегідь та подарували мені на день народження. Стало цікаво, що за магазин такий. Дякую дуже.
Дякуємо за відгук. Ми працюємо не перший рік і товари отримуємо виключно у офіційних постачальників брендів, для нас табу використовувати підробки або отримувати товари від не офіційних/не підтверджених компаній. Окрім того, всі фото/відео ми також беремо з офіційних джерел і самостійно зйомку товару проводимо виключно для соціальних мереж. Тому колір/фасон/зовнішній вигляд товару завжди відповідає дійсності. Також звертаємо увагу, що ми не отримували ЖОДНОГО повідомлення стосовно того, що комусь приїхав товар не того кольору або, що отримувач сумнівається в оригінальності продукту. При виникненні подібного роду ситуацій ми завжди розглядаємо їх з клієнтами і ніколи не відмовляємо в обміні/поверненні, так як це передбачає закон. Якщо у Вас залишились додаткові запитання, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію інтернет-магазину і наші менеджери нададуть на них відповідь ((066) 805 15 18, (093) 805 15 18, (098) 805 15 18).
Замовила на сайті кросівки Nike і куртку Nike. За умовами сайту передплата за замовлення 300 грн. Коли отримала товар навіть на пошті були в шоці від такої якості товару. Кросівки за 6000 грн. в порваній коробці без фірмового пакування, одразу видно, що це підробка з клеєм назовні. Куртка за 5000 грн. запакована в дешевий пакет жодного ознаку, що... Читати відгук Замовила на сайті кросівки Nike і куртку Nike. За умовами сайту передплата за замовлення 300 грн. Коли отримала товар навіть на пошті були в шоці від такої якості товару. Кросівки за 6000 грн. в порваній коробці без фірмового пакування, одразу видно, що це підробка з клеєм назовні. Куртка за 5000 грн. запакована в дешевий пакет жодного ознаку, що це фірмова річ. Якість жахлива і навіть немає чеку.
Не рекомендую, щось замовляти на сайті, замість заявленого товару отримаєте підробку за ціну оригіналу і мінус передплата!
Добрий день, Олена! Нам прикро, що у Вас виникли сумніви стосовно якості товару та його оригінальності. Першочергово ми отримали від Вас повідомлення в якому йшла мова лише про те, що відмова пов'язана з наступними факторами "кросівки на вузеньку ногу, а куртка замалий рукав" (це Ваша пряма цитата з листування в Telegram). Мови про "жахливий стан" або питань за оригінальність товару у Вас не виникло до моменту, коли Вам повідомили, що передплата за умовами сайту не повертається (це стандартна умова кожного інтернет-магазину, в якому вона діє). Нашу пропозицію надати Вам чеки підтвердження того, що товари з вашого замовлення було придбано в офіційних магазинах, Ви просто проігнорували і відразу написали гнівний відгук.
* Так як товар весь виготовляється і доставляється із-за кордону інколи під час транспортування коробки/пакети можуть пошкодитись і втратити товарний вигляд. Окрім того, клієнти досить часто запитують фактичні заміри виробів, для проведення яких товар необхідно діставати з пакетів та вони після цього не придатні для повторного використання. Для нас не допустимо відправляти товар без пакування, щоб він не зазнав пошкоджень, тому ми можемо його запакувати в альтернативне нове пакування. Але це не означає, що товар не оригінальний адже на ньому зберігаються всі бірки від виробника. Показати 1 відповідь
Оформив замовлення 20233, відмовились відправляти, вимагаючи якусь незаконну передоплату, яку називають своєю гарантією. Шахраї. Сервіс, відношення до клієнтів жахливі. Персонал хамить, перебиває, не вміє слухати, поводять себе дуже зухвало, нагло і при онлайн замовленнях вимагають передоплату. Яка може бути передоплата?) Це шахрайство, бо якщо товар буде бракований або не підійде, то покупець втрачає гроші, ця передоплата не повертається. Всі нормальні... Читати відгук Оформив замовлення 20233, відмовились відправляти, вимагаючи якусь незаконну передоплату, яку називають своєю гарантією. Шахраї. Сервіс, відношення до клієнтів жахливі. Персонал хамить, перебиває, не вміє слухати, поводять себе дуже зухвало, нагло і при онлайн замовленнях вимагають передоплату. Яка може бути передоплата?) Це шахрайство, бо якщо товар буде бракований або не підійде, то покупець втрачає гроші, ця передоплата не повертається. Всі нормальні інтернет магазини, які що діють в рамках чинного законодавства і надають хоча би базовий, елементарний сервіс і цінують клієнтів, не вимагають передоплату і в разі повернення товару, повертають 100% суми замовлення покупцеві. Саме так має бути. Не звʼязуйтесь з цими хамовитими шахраями.
Переваги:
Жодних плюсів
Недоліки:
Хамське відношення, не вміння прислухатися до клієнтів
Добрий день, Сергій! За умовами сайту, всі замовлення дійсно відправляються після здійснення передоплати або повної оплати (кожен клієнт обирає зручний йому формат, якщо умови не підходять клієнту, замовлення просто скасовується). Всі оплати надходять на офіційно зареєстрований рахунок ФОП, з якого оплачуються податки державі. Кожна передплата (завдаток) вираховується з грошового переказу при отриманні. Після отримання товару КОЖЕН клієнт має ГАРАНТІЮ на обмін та повернення товару, а також у випадку отримання товару з дефектом, після з'ясування всіх обставин, товар повертається назад на склад для проведення обміну чи повернення за рахунок інтернет-магазину!!! і у випадку від відмови проведення даних послуг ми просто повертаємо завдаток клієнту, а товар іде на списання (також все згідно чинного законодавства). Якщо клієнт не з'являться на відділення або відмовляється від отримання посилки з інших обставин, які не стосуються стану та якості товару, завдаток не повертається. Зі своєї сторони ми проаналізуємо роботу менеджера з клієнтами, так як раніше дані скарги не надходили. І якщо порушення правил спілкування будуть дійсно виявлені, з працівником буде проведено профілактичну бесіду. Якщо у Вас залишились якісь запитання, зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину в робочий час (Пн-Сб, з 10 до 17). Показати 1 відповідь
Замовив у них товар у неділю, в понеділок до мене телефонує менеджер близько 11 год та повідомляє оскільки зараз тривога ми перевіримо наявність після її закінчення і зателефонуєм Вам. Близько 14-30 помітив повідомлення в телеграм, який майже не читаю, що товару не має. Якщо Ви виставляєте товар він повинен бути в наявності, якщо Ви кажете що поретелефонуєте, тоді телефонуйте. Ніякої... Читати відгук Замовив у них товар у неділю, в понеділок до мене телефонує менеджер близько 11 год та повідомляє оскільки зараз тривога ми перевіримо наявність після її закінчення і зателефонуєм Вам. Близько 14-30 помітив повідомлення в телеграм, який майже не читаю, що товару не має. Якщо Ви виставляєте товар він повинен бути в наявності, якщо Ви кажете що поретелефонуєте, тоді телефонуйте. Ніякої відповідальності, не здивуюсь якщо і товар такий самий як продавець!
Добрий день! Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про наш інтернет-магазин. Всі замовлення створені в неділю дійсно опрацьовуються в порядку черги в понеділок, так як неділя - це НЕ робочий день! Сьогодні спостерігається досить напружена ситуація в країні через масований обстріл та довготривалі тривоги. У зв'язку з цим відповіді надавались із затримкою (якщо не було можливості зателефонувати клієнту повідомлення відправлялось в мессенджер, але без відповіді точно ніхто не залишався).
Так як зі складами постачальників співпрацюємо не лише ми, то товар інколи може бути заброньований під іншого клієнта. Якщо товар не підтверджується по наявності, його видаляють із сайту. Наш інтернет-магазин працює не перший рік і має велику базу постійних клієнтів, які залюбки зможуть підтвердити якість наданих послуг та товару, який вони отримують. Якщо є додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію сайту або залиште контактні дані і наш менеджер з Вами зв'яжеться.
Доброго дня! Замовляла рюкзак Nike. Річ виявилася неоригінальною. Дешевий Китай видають за оригінальні речі. Передоплату повернути відмовилися. Менеджер написав, що я ніколи у своєму житті не тримала в руках оригінальних речей. Дуже розчарована. Не рекомендую!!!
Доброго дня! Ми цінуємо наших клієнтів та завжди робимо все, щоб вони були задоволеними при взаємодії з нашим інтернет-магазином. ВСІ товари, що представлені на сайті ми отримуємо ВИКЛЮЧНО ВІД ОФІЦІЙНИХ постачальників. Ви не вперше створювали замовлення у нас на сайті і подібних ситуацій не виникало раніше. Тому нам прикро, що для Вас оригінальний товар з останнього замовлення здався "дешевою підробкою". Завжди готові до діалогу та нових співпраць! Якщо у Вас є додаткові питання, зв'яжіться з нашим менеджером і ми надамо Вам на них відповідь.
Замовлення було не виконане . Чекав більше суток ,обіцяли зателефонувати напротязі часу і зникли .Після чого зник розмір на сайті і коли вдалося додзвонитися мені відмовили . Дуже прикро але, не можу порекомендувати цей магазин !!!
Добрий день! Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після створення замовлення у нас на сайті. Наші менеджери намагаються опрацьовувати їх в порядку черги максимально швидко і надавати відповіді на всі запитання, що виникають у клієнтів. На разі на сайті фіксується надмірна завантаженість перед святом і так як зі складом співпрацюємо не лише ми, очікування відповіді може перевищувати звичайний час очікування. Якщо так трапляється, що товару немає в наявності на складі, ми повідомляємо про це клієнта в смс-повідомленні та звичайно ж видаляємо його з сайту, щоб не дезінформувати клієнтів. Якщо у Вас є додаткові питання, вкажіть Ваші контактні дані або зв'яжіться з нами за номерами, представленими на сайті, і ми надамо на них відповідь.
Замовив рюкзак в цьому магазині приїхала дешева копія передплату за цей рюкзак повертати відмовився Будуть вам втирати якусь діч про внутрішню логістику
Добрий день! Дякуємо за зворотній зв’язок. Нам прикро, що оригінальний товар від офіційного постачальника Ви визначили як «дешеву копію». Адже товар повністю відповідає опису/фото, має всі заводські лейби, бірки та маркування. Інтернет-магазин цінує власну репутацію і співпрацює виключно з офіційними постачальниками брендів, а також надає можливість придбати оригінальну продукцію відомих брендів з будь-якої точки України. Умови оплати і доставки чітко прописані на сайті і доступні кожному клієнту для ознайомлення. Якщо клієнта умови не влаштовують, замовлення просто скасовується і ніхто не наполягає на його відправці. Всі додаткові питання можете задати менеджеру за телефонами, вказаними на сайті.
Магазин заявляє про продаж оригінального взуття, а замість цього дурить людей дешевими підробками. При купівлі цих кросівок продавцем було заявлено про вставки із замши, але там був кожзам. Зараз вони вже виправили все, але я втратив кошти на пересилку. Закликаю не купувати у цих людей нічого!
Добрий день! Нам прикро, що у вас виникли сумніви стосовно товару, що ви отримали. Просимо звернути увагу, що ми не пишемо самостійно характеристики товару, а отримуємо їх безпосередньо від виробника. Отримавши товар в перший раз у вас не виникло ніяких питань по замовленню, лише після обміну розміру у вас виникли додаткові запитання по цій моделі. Опис товару був перевірений та відредагований після вашого звернення. В інтернет-магазині Ultrasport продаються винятково оригінальні товари від офіційних представників, ми цінуємо нашу репутацію та не розповсюджуємо підробки.
Заказ спортивного бюстгальтера.Нет возврата и обмена.Полная предоплата.Вопрос:" Если нет примерки физической и если вынужден после измерения сантиметровой лентой признать несоответствие размера , то ты заплатил несколько тысяч за попытку купить товар.Неудачную. И сколько таких попыток ты готов повторить? К примеру, на официальном англоязычном сайте идентичный бюстгальтер можно примерить дома и вернуть или обменять в течение 30-ти дней, если необходимо. На... Читати відгук Заказ спортивного бюстгальтера.Нет возврата и обмена.Полная предоплата.Вопрос:" Если нет примерки физической и если вынужден после измерения сантиметровой лентой признать несоответствие размера , то ты заплатил несколько тысяч за попытку купить товар.Неудачную. И сколько таких попыток ты готов повторить? К примеру, на официальном англоязычном сайте идентичный бюстгальтер можно примерить дома и вернуть или обменять в течение 30-ти дней, если необходимо. На этом сайте ссылаясь на закон Украины утверждают , что даже, после только лишь, визуального осмотра нижнее белье нельзя отослать обратно. Будто бы, ты одним лишь взглядом сделаешь его непригодным для дальнейшей реализации.Полная неадекватность и нежелание учитывать интересы покупателя. Благодарю Небеса , что в физических магазинах всё ещё разрешено примерять нижнее белье , иначе все девочки Украины были бы в заложниках у низкопробного маркетинга и вредоносного законодательства."
Переваги:
Честно описали в телефонном разговоре все невозможные варианты сделать возврат.
Почитайте відгуки, зверніть увагу на стіль та лексіку - їх усі пише одна людина на замовлення цього шахрайского сайту. Дуже мало реальних відгуків, у відповідь на які продавець дозволяє собі хамство. Вимога робити 200 грн передплати наочно це підтверджує.
Дякуємо за зворотній звʼязок! Нам прикро, що ви рахуєте відгуки наших клієнтів за підробні, адже інтернет-магазин працює не один рік і має велику базу постійних лояльних клієнтів. Стосовно передплати - це стандартна умова при створені замовлень у більшості інтернет-магазинів, якщо вас не вона не влаштовуює, це ще не означає, що вас хтось хоче обдурити 😉 Якщо у вас залишились сумніви, залиште, будь ласка, ваші контактні дані і наш менеджер відповість на всі ваші питання!
Добрий день! Ми цінуємо наших клієнтів і продаємо лише оригінальні товари у відмінній якості. Вся продукція, яка представлена на сайті, придбана нами у ДП «Адідас-Україна» (офіційний представник даного бренду в нашій країні). Якщо у вас є сумніви стосовно оригінальності товару, ви можете звʼязатись з нашим менеджером і він надішле вам підтвердження придбання даного товару в офіційного представника.
Заказал себе тапочки , пришли не того размера , заказывал 42! Отправили 44 !предоплату скинул 200 грн ! На новой почте, понял что то не то, связался с с менеджером попросил обменять , просят опять предоплату ! за что ?
К сожалению мы не продаём тапки New Balance. На нашем сайте представлены только рюкзаки и сумки. Если вам хочется просто оставить плохой отзыв. Вы хотя бы изучите что продаётся на сайте
Для мене не зрозуміло чому покупець повинен сплачувати за помилки працівників цього інтернет магазину! Був зроблений заказ кросівок та зроблена передплата. На відділення НП прибули кросівки на розмір більше ніж замовлялися, від отримання відмовився та відправив їх назад. При розмові з менеджером останній заявив що росходи по доставці сплачує покупець і не важливо кто допустив помилку при відправці... Читати відгук Для мене не зрозуміло чому покупець повинен сплачувати за помилки працівників цього інтернет магазину! Був зроблений заказ кросівок та зроблена передплата. На відділення НП прибули кросівки на розмір більше ніж замовлялися, від отримання відмовився та відправив їх назад. При розмові з менеджером останній заявив що росходи по доставці сплачує покупець і не важливо кто допустив помилку при відправці товару в разі якщо ви хочете щоб вам відправили той розмір який ви домовлялися ви повинні в друге здійснити передплату! Це я так розумію можно до нескінченності відправляти товар який не відповідає критеріям замовлення отримуючи при цьому передплату! Ні кому не рекомендую цей інтернет магазин!!!
Переваги:
Не має
Недоліки:
За помилки працівників відповідальність несе покупець
Добрий день! Дякуємо за ваш відгук. Стосовно вашого замовлення, були прослухані всі ваші розмови з нашими менеджерами. В розмовах було чітко проговорено всі заміри, які необхідні для вибору взуття і умови створення замовлень на нашому сайті. Після узгодження з вами розміру і актуальності замовлення, була відправлена пара взуття, що відповідає всім проговореним критеріям. Помилки зі сторони складу чи менеджера не було виявлено (вам був надісланий розмір, що розрахований на довжину стопи 27 см). Якщо ви маєте якісь додаткові питання, можете залишити свої контактні дані і з вами зв’яжеться наш менеджер. Показати 1 відповідь
Заходишь на сайт ultrasport видеть товар с хорошей скидкой и думаешь надо брать. Делаешь заказ и не раньше как часа через 3 с тобой связаться менеджер. И говорит вам что уже поздно, какой-то оптовик забрал себе все позиции. У этой конторы торгаши в приоритете. Вам может что-то достаться если только товара прям очень много. В любом другом случае: -вы... Читати відгук Заходишь на сайт ultrasport видеть товар с хорошей скидкой и думаешь надо брать. Делаешь заказ и не раньше как часа через 3 с тобой связаться менеджер. И говорит вам что уже поздно, какой-то оптовик забрал себе все позиции. У этой конторы торгаши в приоритете. Вам может что-то достаться если только товара прям очень много. В любом другом случае: -вы не успели,товар был распродан. Так было со мной не один раз. Если будете здесь покупать,убедитесь сами Не рекомендую сотрудничество с этим магазином .
Добрий день! Нам прикро, що ви отримали негативний досвід, співпрацюючи з нашим сайтом. В нашому пріоритеті задовільнити всі потреби наших клієнтів і якомога швидше відправити вам замовлення. Зі складом постачальника співпрацює не лише наш інтернет-магазин і, у зв‘язку з цим, інколи акційні пропозиції дійсно бувають заброньовані не під наших клієнтів. Для нас важливе кожне замовлення. Опрацювання замовлень в більшості випадків не займає більше одного робочого дня (за винятку об‘ємних замовлень, на які потрібно більше часу на опрацювання і періодів під час повітряних тривог, коли склади призупиняють свою роботу) і всі вони приймаються в порядку черги.
P.S. Нам дуже шкода, що вам не дісталися тапки для перепродажу за завішеною ціною у своєму магазині. Насамперед ми цінуємо своїх клієнтів. Наша мета - дати можливість людям придбати оригінальну продукцію за найвигіднішою ціною.
Замовляла спортивний костюм Adidas Condivo 22 Performance HD2306 на подарунок. Зі мною зв'язався оператор та все гарно роз'яснив, що костюми у них оригінал, за замовлення на суму більше 2500 грн доставка БЕЗКОШТОВНА та попросили завдатку 200 грн. Прийшовши на пошту для отримання замовлення я виявила наступне: тканина з якої пошито костюм повне ГІМНО, стрічки не рівні, нитки стирчать, манжети вилинявші,... Читати відгук Замовляла спортивний костюм Adidas Condivo 22 Performance HD2306 на подарунок. Зі мною зв'язався оператор та все гарно роз'яснив, що костюми у них оригінал, за замовлення на суму більше 2500 грн доставка БЕЗКОШТОВНА та попросили завдатку 200 грн. Прийшовши на пошту для отримання замовлення я виявила наступне: тканина з якої пошито костюм повне ГІМНО, стрічки не рівні, нитки стирчать, манжети вилинявші, на бірці виробник зазначено Китай... Та мені ще й виставили оплату за доставку в сумі 200 грн, це ще не враховуючи відсоток за пересил різниці коштів вартості костюма. Я відмовилась від товару на пошті... Мені одразу зателефонував оператор з цього сумнівного сайту, який не зміг мені пояснити де зареєстрований та де виготовляєтьлся бренд Adidas. Лише пояснив, що костюми такої якості шиються для країн СНД. (власники магазину Ультраспорт поясніть своїм працівникам, що на сьогоднішній день ми боримося щоб не бути країною СНД). Люди не ведіться на цей ЛОХОТРОН!!!
Доброго дня. 1. Коли роите замовлення на будь якому сайті, не просто тацяйте на "Купити" читайте умови доставки і оплати! 2. Вся продукція ОРИГІНАЛЬНА, ми працюємо з офіційним постачальником "ДП АДІДАС Україна" 3.Компанія Adidas зареєстровано в Німеччини - це не означає що всі товари виготовляються в Німеччини! Для цого є страни Азії (Китай,Тайвань, В'єтнам и т.д.)
Продавець хамить і відмовляється повертати аванс. Штани Джогери adidas essentials GK9259 в них на сайті з виду чорного кольору, а прийшли синього! Колір ніде не вказаний! Відмовляються повертати аванс рагулі! Винять мене що я замовив чорні штани а прийшли сині "В манітор дивитись треба, там темно сині." Це їхня відповідь в телеграмі
Дуже засмутили, обіцяли відправку,але нажаль не виконали обіцянку
Хочу залишити тут своє незадоволення!
Сьогодні звернулася до менеджера інтернет магазину Ultrasport.in.ua, зробила замовлення і оплатила. Була домовленість, що сьогодні зроблять відправку. Але нажаль мене не виконали обіцяного.
Це не зовсім коректно, оскільки я замовила кросівки для дитини. Було дуже принципово отримати як найшвидше,оскільки на вулиці потеплішало, а дитина в зимових чоботах. Тепер маю чекати до... Читати відгук Добрий вечір
Хочу залишити тут своє незадоволення!
Сьогодні звернулася до менеджера інтернет магазину Ultrasport.in.ua, зробила замовлення і оплатила. Була домовленість, що сьогодні зроблять відправку. Але нажаль мене не виконали обіцяного.
Це не зовсім коректно, оскільки я замовила кросівки для дитини. Було дуже принципово отримати як найшвидше,оскільки на вулиці потеплішало, а дитина в зимових чоботах. Тепер маю чекати до понеділка (і це лише відправка буде), оскільки завтра магазин вихідний.
Ми завжди націлені на швидкі відправки і виконання всіх побажань клієнтів стосовно них.
Так складаються обставини, що ми живемо за реалій повномасштабного вторгнення і ми не застраховані від повітряних тривог чи обстрілів, через які трішки зміщуються терміни відправки.
Так само склалося і під час відправок 8.03, коли через повітряну тривогу та короткий робочий день Нової пошти, частину посилок ми змушені були відправити зранку наступного дня.
Але бачимо, що посилка була отримана саме 9.03, як нами було і обіцяно, тому сподіваємось, що на разі ваше враження про роботу інтернет-магазину буде змінено 😉
Контрафакт
Ми працюємо не перший рік і товари отримуємо виключно у офіційних постачальників брендів, для нас табу використовувати підробки або отримувати товари від не офіційних/не підтверджених компаній.
Окрім того, всі фото/відео ми також беремо з офіційних джерел і самостійно зйомку товару проводимо виключно для соціальних мереж. Тому колір/фасон/зовнішній вигляд товару завжди відповідає дійсності.
Також звертаємо увагу, що ми не отримували ЖОДНОГО повідомлення стосовно того, що комусь приїхав товар не того кольору або, що отримувач сумнівається в оригінальності продукту.
При виникненні подібного роду ситуацій ми завжди розглядаємо їх з клієнтами і ніколи не відмовляємо в обміні/поверненні, так як це передбачає закон.
Якщо у Вас залишились додаткові запитання, зателефонуйте, будь ласка, на гарячу лінію інтернет-магазину і наші менеджери нададуть на них відповідь ((066) 805 15 18, (093) 805 15 18, (098) 805 15 18).
Жахлива якість товару. Підробка
Коли отримала товар навіть на пошті були в шоці від такої якості товару. Кросівки за 6000 грн. в порваній коробці без фірмового пакування, одразу видно, що це підробка з клеєм назовні.
Куртка за 5000 грн. запакована в дешевий пакет жодного ознаку, що... Читати відгук Замовила на сайті кросівки Nike і куртку Nike. За умовами сайту передплата за замовлення 300 грн.
Коли отримала товар навіть на пошті були в шоці від такої якості товару. Кросівки за 6000 грн. в порваній коробці без фірмового пакування, одразу видно, що це підробка з клеєм назовні.
Куртка за 5000 грн. запакована в дешевий пакет жодного ознаку, що це фірмова річ. Якість жахлива і навіть немає чеку.
Не рекомендую, щось замовляти на сайті, замість заявленого товару отримаєте підробку за ціну оригіналу і мінус передплата!
Жахлива компанія!
Нам прикро, що у Вас виникли сумніви стосовно якості товару та його оригінальності.
Першочергово ми отримали від Вас повідомлення в якому йшла мова лише про те, що відмова пов'язана з наступними факторами "кросівки на вузеньку ногу, а куртка замалий рукав" (це Ваша пряма цитата з листування в Telegram). Мови про "жахливий стан" або питань за оригінальність товару у Вас не виникло до моменту, коли Вам повідомили, що передплата за умовами сайту не повертається (це стандартна умова кожного інтернет-магазину, в якому вона діє).
Нашу пропозицію надати Вам чеки підтвердження того, що товари з вашого замовлення було придбано в офіційних магазинах, Ви просто проігнорували і відразу написали гнівний відгук.
* Так як товар весь виготовляється і доставляється із-за кордону інколи під час транспортування коробки/пакети можуть пошкодитись і втратити товарний вигляд. Окрім того, клієнти досить часто запитують фактичні заміри виробів, для проведення яких товар необхідно діставати з пакетів та вони після цього не придатні для повторного використання.
Для нас не допустимо відправляти товар без пакування, щоб він не зазнав пошкоджень, тому ми можемо його запакувати в альтернативне нове пакування. Але це не означає, що товар не оригінальний адже на ньому зберігаються всі бірки від виробника. Показати 1 відповідь
Жахливий сервіс, вимагання передоплати, хамство
За умовами сайту, всі замовлення дійсно відправляються після здійснення передоплати або повної оплати (кожен клієнт обирає зручний йому формат, якщо умови не підходять клієнту, замовлення просто скасовується).
Всі оплати надходять на офіційно зареєстрований рахунок ФОП, з якого оплачуються податки державі. Кожна передплата (завдаток) вираховується з грошового переказу при отриманні.
Після отримання товару КОЖЕН клієнт має ГАРАНТІЮ на обмін та повернення товару, а також у випадку отримання товару з дефектом, після з'ясування всіх обставин, товар повертається назад на склад для проведення обміну чи повернення за рахунок інтернет-магазину!!! і у випадку від відмови проведення даних послуг ми просто повертаємо завдаток клієнту, а товар іде на списання (також все згідно чинного законодавства).
Якщо клієнт не з'являться на відділення або відмовляється від отримання посилки з інших обставин, які не стосуються стану та якості товару, завдаток не повертається.
Зі своєї сторони ми проаналізуємо роботу менеджера з клієнтами, так як раніше дані скарги не надходили. І якщо порушення правил спілкування будуть дійсно виявлені, з працівником буде проведено профілактичну бесіду.
Якщо у Вас залишились якісь запитання, зверніться на гарячу лінію інтернет-магазину в робочий час (Пн-Сб, з 10 до 17). Показати 1 відповідь
Не надійно, не дотримуються свого слова
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про наш інтернет-магазин.
Всі замовлення створені в неділю дійсно опрацьовуються в порядку черги в понеділок, так як неділя - це НЕ робочий день!
Сьогодні спостерігається досить напружена ситуація в країні через масований обстріл та довготривалі тривоги. У зв'язку з цим відповіді надавались із затримкою (якщо не було можливості зателефонувати клієнту повідомлення відправлялось в мессенджер, але без відповіді точно ніхто не залишався).
Так як зі складами постачальників співпрацюємо не лише ми, то товар інколи може бути заброньований під іншого клієнта. Якщо товар не підтверджується по наявності, його видаляють із сайту.
Наш інтернет-магазин працює не перший рік і має велику базу постійних клієнтів, які залюбки зможуть підтвердити якість наданих послуг та товару, який вони отримують.
Якщо є додаткові питання, зателефонуйте на гарячу лінію сайту або залиште контактні дані і наш менеджер з Вами зв'яжеться.
77181176rmmm
Нами будуть враховані всі зауваження для покращення сервісу та уникнення подібних ситуацій!
Професійні аферисти
Ми цінуємо наших клієнтів та завжди робимо все, щоб вони були задоволеними при взаємодії з нашим інтернет-магазином.
ВСІ товари, що представлені на сайті ми отримуємо ВИКЛЮЧНО ВІД ОФІЦІЙНИХ постачальників.
Ви не вперше створювали замовлення у нас на сайті і подібних ситуацій не виникало раніше.
Тому нам прикро, що для Вас оригінальний товар з останнього замовлення здався "дешевою підробкою".
Завжди готові до діалогу та нових співпраць!
Якщо у Вас є додаткові питання, зв'яжіться з нашим менеджером і ми надамо Вам на них відповідь.
Водять за ніс
Чекав більше суток ,обіцяли зателефонувати напротязі часу і зникли .Після чого зник розмір на сайті і коли вдалося додзвонитися мені відмовили .
Дуже прикро але, не можу порекомендувати цей магазин !!!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після створення замовлення у нас на сайті.
Наші менеджери намагаються опрацьовувати їх в порядку черги максимально швидко і надавати відповіді на всі запитання, що виникають у клієнтів.
На разі на сайті фіксується надмірна завантаженість перед святом і так як зі складом співпрацюємо не лише ми, очікування відповіді може перевищувати звичайний час очікування.
Якщо так трапляється, що товару немає в наявності на складі, ми повідомляємо про це клієнта в смс-повідомленні та звичайно ж видаляємо його з сайту, щоб не дезінформувати клієнтів.
Якщо у Вас є додаткові питання, вкажіть Ваші контактні дані або зв'яжіться з нами за номерами, представленими на сайті, і ми надамо на них відповідь.
Не оригінал
Будуть вам втирати якусь діч про внутрішню логістику
Дякуємо за зворотній зв’язок.
Нам прикро, що оригінальний товар від офіційного постачальника Ви визначили як «дешеву копію».
Адже товар повністю відповідає опису/фото, має всі заводські лейби, бірки та маркування.
Інтернет-магазин цінує власну репутацію і співпрацює виключно з офіційними постачальниками брендів, а також надає можливість придбати оригінальну продукцію відомих брендів з будь-якої точки України.
Умови оплати і доставки чітко прописані на сайті і доступні кожному клієнту для ознайомлення.
Якщо клієнта умови не влаштовують, замовлення просто скасовується і ніхто не наполягає на його відправці.
Всі додаткові питання можете задати менеджеру за телефонами, вказаними на сайті.
Магазин брехунів!
Нам прикро, що у вас виникли сумніви стосовно товару, що ви отримали.
Просимо звернути увагу, що ми не пишемо самостійно характеристики товару, а отримуємо їх безпосередньо від виробника.
Отримавши товар в перший раз у вас не виникло ніяких питань по замовленню, лише після обміну розміру у вас виникли додаткові запитання по цій моделі.
Опис товару був перевірений та відредагований після вашого звернення.
В інтернет-магазині Ultrasport продаються винятково оригінальні товари від офіційних представників, ми цінуємо нашу репутацію та не розповсюджуємо підробки.
Дякуємо за розуміння!
Отсутствие логики.
К примеру, на официальном англоязычном сайте идентичный бюстгальтер можно примерить дома и вернуть или обменять в течение 30-ти дней, если необходимо.
На... Читати відгук Заказ спортивного бюстгальтера.Нет возврата и обмена.Полная предоплата.Вопрос:" Если нет примерки физической и если вынужден после измерения сантиметровой лентой признать несоответствие размера , то ты заплатил несколько тысяч за попытку купить товар.Неудачную. И сколько таких попыток ты готов повторить?
К примеру, на официальном англоязычном сайте идентичный бюстгальтер можно примерить дома и вернуть или обменять в течение 30-ти дней, если необходимо.
На этом сайте ссылаясь на закон Украины утверждают , что даже, после только лишь, визуального осмотра нижнее белье нельзя отослать обратно. Будто бы, ты одним лишь взглядом сделаешь его непригодным для дальнейшей реализации.Полная неадекватность и нежелание учитывать интересы покупателя.
Благодарю Небеса , что в физических магазинах всё ещё разрешено примерять нижнее белье , иначе все девочки Украины были бы в заложниках у низкопробного маркетинга и вредоносного законодательства."
Нам дуже шкода але такі умови.
Радимо краще замовити на англоязичних сайтах[:wink:]
Дякую за розуміння! Показати 1 відповідь
Шахраї, що самі собі пишуть відгуки
Вимога робити 200 грн передплати наочно це підтверджує.
Нам прикро, що ви рахуєте відгуки наших клієнтів за підробні, адже інтернет-магазин працює не один рік і має велику базу постійних лояльних клієнтів.
Стосовно передплати - це стандартна умова при створені замовлень у більшості інтернет-магазинів, якщо вас не вона не влаштовуює, це ще не означає, що вас хтось хоче обдурити 😉
Якщо у вас залишились сумніви, залиште, будь ласка, ваші контактні дані і наш менеджер відповість на всі ваші питання!
НЕ покупайте ничего в этом магазине!!!
Ми цінуємо наших клієнтів і продаємо лише оригінальні товари у відмінній якості.
Вся продукція, яка представлена на сайті, придбана нами у ДП «Адідас-Україна» (офіційний представник даного бренду в нашій країні).
Якщо у вас є сумніви стосовно оригінальності товару, ви можете звʼязатись з нашим менеджером і він надішле вам підтвердження придбання даного товару в офіційного представника.
Тапки нюбеланс
К сожалению мы не продаём тапки New Balance. На нашем сайте представлены только рюкзаки и сумки.
Если вам хочется просто оставить плохой отзыв. Вы хотя бы изучите что продаётся на сайте
Не рекомендую
Був зроблений заказ кросівок та зроблена передплата. На відділення НП прибули кросівки на розмір більше ніж замовлялися, від отримання відмовився та відправив їх назад. При розмові з менеджером останній заявив що росходи по доставці сплачує покупець і не важливо кто допустив помилку при відправці... Читати відгук Для мене не зрозуміло чому покупець повинен сплачувати за помилки працівників цього інтернет магазину!
Був зроблений заказ кросівок та зроблена передплата. На відділення НП прибули кросівки на розмір більше ніж замовлялися, від отримання відмовився та відправив їх назад. При розмові з менеджером останній заявив що росходи по доставці сплачує покупець і не важливо кто допустив помилку при відправці товару в разі якщо ви хочете щоб вам відправили той розмір який ви домовлялися ви повинні в друге здійснити передплату! Це я так розумію можно до нескінченності відправляти товар який не відповідає критеріям замовлення отримуючи при цьому передплату!
Ні кому не рекомендую цей інтернет магазин!!!
Дякуємо за ваш відгук.
Стосовно вашого замовлення, були прослухані всі ваші розмови з нашими менеджерами. В розмовах було чітко проговорено всі заміри, які необхідні для вибору взуття і умови створення замовлень на нашому сайті.
Після узгодження з вами розміру і актуальності замовлення, була відправлена пара взуття, що відповідає всім проговореним критеріям.
Помилки зі сторони складу чи менеджера не було виявлено (вам був надісланий розмір, що розрахований на довжину стопи 27 см).
Якщо ви маєте якісь додаткові питання, можете залишити свої контактні дані і з вами зв’яжеться наш менеджер. Показати 1 відповідь
Отвратительное обслуживание
Делаешь заказ и не раньше как часа через 3 с тобой связаться менеджер. И говорит вам что уже поздно, какой-то оптовик забрал себе все позиции.
У этой конторы торгаши в приоритете.
Вам может что-то достаться если только товара прям очень много.
В любом другом случае:
-вы... Читати відгук Заходишь на сайт ultrasport видеть товар с хорошей скидкой и думаешь надо брать.
Делаешь заказ и не раньше как часа через 3 с тобой связаться менеджер. И говорит вам что уже поздно, какой-то оптовик забрал себе все позиции.
У этой конторы торгаши в приоритете.
Вам может что-то достаться если только товара прям очень много.
В любом другом случае:
-вы не успели,товар был распродан.
Так было со мной не один раз.
Если будете здесь покупать,убедитесь сами
Не рекомендую сотрудничество с этим магазином .
Нам прикро, що ви отримали негативний досвід, співпрацюючи з нашим сайтом.
В нашому пріоритеті задовільнити всі потреби наших клієнтів і якомога швидше відправити вам замовлення.
Зі складом постачальника співпрацює не лише наш інтернет-магазин і, у зв‘язку з цим, інколи акційні пропозиції дійсно бувають заброньовані не під наших клієнтів.
Для нас важливе кожне замовлення.
Опрацювання замовлень в більшості випадків не займає більше одного робочого дня (за винятку об‘ємних замовлень, на які потрібно більше часу на опрацювання і періодів під час повітряних тривог, коли склади призупиняють свою роботу) і всі вони приймаються в порядку черги.
P.S. Нам дуже шкода, що вам не дісталися тапки для перепродажу за завішеною ціною у своєму магазині. Насамперед ми цінуємо своїх клієнтів.
Наша мета - дати можливість людям придбати оригінальну продукцію за найвигіднішою ціною.
Лохотрон!!!
Прийшовши на пошту для отримання замовлення я виявила наступне: тканина з якої пошито костюм повне ГІМНО, стрічки не рівні, нитки стирчать, манжети вилинявші,... Читати відгук Замовляла спортивний костюм Adidas Condivo 22 Performance HD2306 на подарунок. Зі мною зв'язався оператор та все гарно роз'яснив, що костюми у них оригінал, за замовлення на суму більше 2500 грн доставка БЕЗКОШТОВНА та попросили завдатку 200 грн.
Прийшовши на пошту для отримання замовлення я виявила наступне: тканина з якої пошито костюм повне ГІМНО, стрічки не рівні, нитки стирчать, манжети вилинявші, на бірці виробник зазначено Китай... Та мені ще й виставили оплату за доставку в сумі 200 грн, це ще не враховуючи відсоток за пересил різниці коштів вартості костюма. Я відмовилась від товару на пошті...
Мені одразу зателефонував оператор з цього сумнівного сайту, який не зміг мені пояснити де зареєстрований та де виготовляєтьлся бренд Adidas. Лише пояснив, що костюми такої якості шиються для країн СНД. (власники магазину Ультраспорт поясніть своїм працівникам, що на сьогоднішній день ми боримося щоб не бути країною СНД).
Люди не ведіться на цей ЛОХОТРОН!!!
1. Коли роите замовлення на будь якому сайті, не просто тацяйте на "Купити" читайте умови доставки і оплати!
2. Вся продукція ОРИГІНАЛЬНА, ми працюємо з офіційним постачальником "ДП АДІДАС Україна"
3.Компанія Adidas зареєстровано в Німеччини - це не означає що всі товари виготовляються в Німеччини! Для цого є страни Азії (Китай,Тайвань, В'єтнам и т.д.)
Відмовлятються повертати аванс
Колір ніде не вказаний! Відмовляються повертати аванс рагулі! Винять мене що я замовив чорні штани а прийшли сині
"В манітор дивитись треба, там темно сині." Це їхня відповідь в телеграмі