Сергій Відгук додано 19 червня, 2025 год25 переглядів
Замовив МФУ кольоровий, не дешевий 35 тис. Приїхав в побитій коробці (коробка не головне), з подряпинами та слідами використання (але про це дізнався коли розпакував.
На питання менеджеру, як таке може бути: подряпини, чорні полоси та розпаковані картриджі (були без захисної стрічкі) відповідь «у нас все нове» (дуже виховано та чим ще можемо допомогти?» )))
На фото та відео що надіслав до компанії, відповідь проста, треба було перевіряти цю махіну на пошті (забирав на вантажному відділенні, не дуже зручно було витягати та встановлювати драйвера для перевірки)
Прото не приємно, коли надсилаєш вигляд того що купив і єдина відповідь, треба було перевіряти ми тільки нове продаємо.
Попередньо читав відгуки про цю компанію, на незалежних сайтах і не очікув такого! Висновок простий: перевіряйте відразу, інакше можуть надіслати використаний товар і дуже чемно говорити що він новий.
На жаль, наші працівники не завжди мають змогу перевірити товар перед відправкою, оскільки це суттєво затримує процес відвантаження та може викликати у покупця сумніви щодо його стану.
Саме при отриманні огляд необхідно здійснювати завжди, незалежно від способу оплати, продавця тощо. Така необхідність виникає, як мінімум, тому, що транспортування здійснює відповідна компанія, а не виконавець замовлення.
Розуміємо, що детальну перевірку не завжди зручно проводити, проте якщо покупець звертається до нас прямо з відділення - ми ще можемо допомогти.
Проаналізувавши надану інформацію, робимо припущення, що зовнішні дефекти реально було помітити на пошті.
На жаль, повернути кошти або ж здійснити заміну не можемо наразі, оскільки Ви звернулись до нас після отримання.
Нехай БФП надійно слугує Вам протягом багатьох років.
Дуже дякую за вічливу відповідь, яку надавав і менеджер з яким я спілкувався.
Дивно що забули про можливість повернення товару протягом 14 днів, згідно законодавства.
А взагалі написав тому, що на чорне кажуть біле. Тобто на фото подряпаного принтера з розпечатаними картриджами, кажуть що новий.
І для того, щоб люди купуючи, розуміли що у Вас система налаштована так, що можуть приходити використані товари і потрібно бути уважним, або знайти в іншій компанії що має на це час чи бажання.
А взагалі, могли б просто вибачитись за цю ситуацію. Бо продавши принтер, що був проданий в 2023 році і гарантія закінчилась в 2024 році!!!! Це з офіційного сайту виробника.
Менеджеру доречі надав цю інформацію, гадаю також «не в змозі» передати/перевірити )))
Тримають покупців за дурнів! - Відгуки про Магазин saren.com.ua
Замовив МФУ кольоровий, не дешевий 35 тис.
Приїхав в побитій коробці (коробка не головне), з подряпинами та слідами використання (але про це дізнався коли розпакував.
На питання менеджеру, як таке може бути: подряпини, чорні полоси та розпаковані картриджі (були без захисної стрічкі) відповідь «у нас все нове» (дуже виховано та чим ще можемо допомогти?» )))
На фото та відео що надіслав до компанії, відповідь проста, треба було перевіряти цю махіну на пошті (забирав на вантажному відділенні, не дуже зручно було витягати та встановлювати драйвера для перевірки)
Прото не приємно, коли надсилаєш вигляд того що купив і єдина відповідь, треба було перевіряти ми тільки нове продаємо.
Попередньо читав відгуки про цю компанію, на незалежних сайтах і не очікув такого!
Висновок простий: перевіряйте відразу, інакше можуть надіслати використаний товар і дуже чемно говорити що він новий.
відгук
Коментарі до відгуку
Замовлення 12204
На жаль, наші працівники не завжди мають змогу перевірити товар перед відправкою, оскільки це суттєво затримує процес відвантаження та може викликати у покупця сумніви щодо його стану.
Саме при отриманні огляд необхідно здійснювати завжди, незалежно від способу оплати, продавця тощо. Така необхідність виникає, як мінімум, тому, що транспортування здійснює відповідна компанія, а не виконавець замовлення.
Розуміємо, що детальну перевірку не завжди зручно проводити, проте якщо покупець звертається до нас прямо з відділення - ми ще можемо допомогти.
Проаналізувавши надану інформацію, робимо припущення, що зовнішні дефекти реально було помітити на пошті.
На жаль, повернути кошти або ж здійснити заміну не можемо наразі, оскільки Ви звернулись до нас після отримання.
Нехай БФП надійно слугує Вам протягом багатьох років.
Бажаємо тихого та спокійного дня.
Це з офіційно сайту HP !!!!
1. Розпайовані картриджі
2. Щарапини на принтері
3. Реєстрація про купівлю в 2023 році
*просто треба перевіряти на пошті, а не довіряти …
Дивно що забули про можливість повернення товару протягом 14 днів, згідно законодавства.
А взагалі написав тому, що на чорне кажуть біле. Тобто на фото подряпаного принтера з розпечатаними картриджами, кажуть що новий.
І для того, щоб люди купуючи, розуміли що у Вас система налаштована так, що можуть приходити використані товари і потрібно бути уважним, або знайти в іншій компанії що має на це час чи бажання.
А взагалі, могли б просто вибачитись за цю ситуацію. Бо продавши принтер, що був проданий в 2023 році і гарантія закінчилась в 2024 році!!!! Це з офіційного сайту виробника.
Менеджеру доречі надав цю інформацію, гадаю також «не в змозі» передати/перевірити )))
Просто не приємно далі спілкуватись.