Відгук про КОСМО за адресою Київ, ул. Малиновского, 12 Купила в магазине в Киеве по ул.Малиновского 12 пищевую пленку. Она не подошла по размерам. Чек магазина был, а вот чек постерминала не нашла, так как рассчитывалась картой. по этой причине отказали оформлять возврат. Остался неприятный осадок, так как я знаю, что чеки постерминала печатаются в двух экземплярах и для магазина тоже. При этом разговаривали в хамской форме. На... Читати відгук Купила в магазине в Киеве по ул.Малиновского 12 пищевую пленку. Она не подошла по размерам. Чек магазина был, а вот чек постерминала не нашла, так как рассчитывалась картой. по этой причине отказали оформлять возврат. Остался неприятный осадок, так как я знаю, что чеки постерминала печатаются в двух экземплярах и для магазина тоже. При этом разговаривали в хамской форме. На сколько правомерно отказывать в возврате при наличии чека магазина, и отсутствии чека постерминала?
Доброго дня. Дякуємо Вам за детальну інформацію. За даним фактом буде проведено відповідна робота з персоналом. Просимо Вас звернутися з фіскальним касовим чеком в магазин за вказаною адресою для оформлення повернення. Ми щиро перепрошуємо за завданні Вам незручності.
Відгук про КОСМО за адресою Київ, ул. Малиновского, 12 08.08.2017 я відвідала магазин Космо за адресою м.Київ, вул. Маліновського, 12, ТРЦ "Метрополіс". Оплативши товар карткою, я вже в чеку побачила, що олівець для брів коштує 397,00 грн, що мене не влаштувало, і я попросила зробити відразу ПОВЕРНЕННЯ. Касир Заярнюк А.О. відповіла, що: 1) не вміє робити повернення карткою, 2) немає керівництва, 3) мені треба чекати 20 хвилин, 4) гроші... Читати відгук 08.08.2017 я відвідала магазин Космо за адресою м.Київ, вул. Маліновського, 12, ТРЦ "Метрополіс". Оплативши товар карткою, я вже в чеку побачила, що олівець для брів коштує 397,00 грн, що мене не влаштувало, і я попросила зробити відразу ПОВЕРНЕННЯ. Касир Заярнюк А.О. відповіла, що: 1) не вміє робити повернення карткою, 2) немає керівництва, 3) мені треба чекати 20 хвилин, 4) гроші на картку прийдуть протягом 2-х тижнів. Для мене ці доводи нічого не означали, і я наполягала на поверненні коштів за олівець. Касир попросила мене прийти завтра і пообіцяла повернення зробити на наступний день. Прийшовши до магазину 09.08.2017- щоб зробити заяву на повернення, мені касир відповіла, що декоративна косметика поверненню не підлягає (звичайно, я ж прийшла на наступний день). Такі непрофесійні дії касира, що ввели мене в оману, неповернення коштів відразу, а прохання прийти на наступний день, а потім відмова у поверненні -є порушенням моїх прав, як споживача.
Я залишила скаргу в книзі скарг, бо заяву на повернення в мене відмовились прийняти. Згідно Закону про Захист прав споживачів я буду вимагати 1) повернення коштів у зв'язку з обманом мене, як споживача прийти на наступний день, 2)перевірку магазина на професійність персоналу(консультантів і касирів) та викладку цінників на товари на полицях, що вводять в оману споживачів.
КОСМО
Дякуємо за Вашу Довіру, яка підтримує нас на шляху до досконалості. Саме заради Вас, керуючись метою дарувати радість легкої і невимушеної покупки кожному українцеві, національна торговельна мережа "КОСМО" зростає та розвивається. Надихають нас у першу чергу ідеї Краси, Здоров'я та Гармонії. Недарма напіврозкритий бутон троянди, символ КОСМО, так нагадує серце,... детальніше
Отказались оформлять возврат.
Непрофесійні дії касира. Неповернення коштів відразу після сплати.
Такі непрофесійні дії касира, що ввели мене в оману, неповернення коштів відразу, а прохання прийти на наступний день, а потім відмова у поверненні -є порушенням моїх прав, як споживача.
Я залишила скаргу в книзі скарг, бо заяву на повернення в мене відмовились прийняти. Згідно Закону про Захист прав споживачів я буду вимагати 1) повернення коштів у зв'язку з обманом мене, як споживача прийти на наступний день, 2)перевірку магазина на професійність персоналу(консультантів і касирів) та викладку цінників на товари на полицях, що вводять в оману споживачів.