Анна Відгук додано 25 квітня, 2023 год97 переглядів
Перший мій досвід був чудовий, але це було по осені. Наразі це повний жах. Зробила два замовлення, один взимку, інший на початку весни, з плановою доставкою після 20-го березня. 3-го квітня нічого так і не отримавши зателефонувала на гарячу лінію, нащо отримала відповідь що впродовж тижня буде надіслане замовлення, так як очікують на поставку гортензії. І знов нічого. Через два тижні знов гаряча лінія і знов не має, але вже іншого товару у наявності. Запропонували повернути кошти або замовити на літо (Ви серйозно, у літку саджати барбарис). Обрала повернення коштів. Наразі 25.04. частину товару отримала (скажу так, пакування добре, а от деякі саджанці сподіваюсь виживуть), але кошти у розмірі 400грн. так і не надійшли. Гаряча лінія "відфутболила" до контакту, який займається проблемними питаннями, але і він не відповідає. Єдине бажання повернути кошти і НІКОЛИ не мати справу з цим магазином і сервісом.
Жахливе ставлення до клієнта - Відгуки про Компания "Яскрава клумба"
відгук
Коментарі до відгуку
Так, іноді буває, що рослини, які на броні, від виробника приходять не в належній якості, або й зовсім не приходять, бо не врожай.
Так буває, і не лише у нас, а й в інших інтернет-магазинах, які імпортують продукцію з Голландії.
Вам кошти вже повернули на картку. Згідно наших правил повернення відбувається до 10 робочих днів, що не суперечить ЗУ до 14 днів.
Вам повернули протягом 7 днів. Ви не отримали кошти?