Робила замовлення на цьому сайте не один рік. Все було гаразд, якщо не рахуючи деякі нюанси. Але вони були не такі серйозні як цей випадок. Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було. На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть. На другій було ушкоджене коріння 70%, напів зламане. З таким жеж не посадис в грунт. Обрізала. Ну, думаю, весна покаже. А в третій сюрприз ще більший. Розмотавши, на корінні троянди висить бульба - бактеріальний рак - хвороба майже не виліковна. Шок. Обрізка. Обробка троянди в срочному порядку. І теж запихнула в грунт.. А ось тепер сумніваюсь, чи потрібно було... Прийдеться обробляти грунт і троянду, лікувати, можливо щось вийде. Невже вони не бачать що пакують!! Фото не зробила ушкоджених корінців - мабуть був якийсь шоковий стан !! Тому і не настоювала на поверненні по гарантійному листу. Написала листа ім, хотілось просто донести до відома, щоб були уважніші до рослин які відправляють, і тут понеслося негативу... Троянди на зараз то пустили бруньки. Подивлюсь до весни що буде. Відповідальності немає !! Також написала відгук на іхньому сайті, під трояндою, щоб покупці мали уявлення з чим можуть зіштовхнутися. Не пропустили мій відгук, бояться за свою репутацію...
... Ви знаєте, навіть смішно, після багатьх наших переписок на почті та тут, а пройшло вже мабуть дві неділі, можливо і з,явився відгук, я навіть перевіряти не хочу. І чому ви його не поставили одразу, а тільки після того коли я тут написала відгук - правильно - РЕПУТАЦІЯ !!!
Знаєте, за стільки років співпраці з вашим магазином, у мене не було особливих нарікань на вашу компанію, не рахуючи деякі. А написала я вам листа, замітьте, я писала про це, що б ваша компанія уважніше слідкувала за пакуванням рослин, і ненадсилала ХВОРИХ, ОСОБЛИВО НА БАКТЕРІАЛЬНИЙ РАК КОРЕНЕВОІ СИТЕМИ. І мені не потрібно було ваших експертів, щоб оприділити хворобу рослини. По ній і так було все видно, і без експертів. А по-друге, це велика трата часу, а час це гроші....
І я від вас не вимагала ні поверненню коштів, і ні про які гарантіі теж не йшла мова. А не зробила фото, теж було написано чому.
Але я бачу, що ви так і нічого не зрозуміли, і тому шукаєте собі виправдвння - а його просто НЕМА !!
І в мому випадку покупець правий, а від вас я навіть не почула вибачення і наівіть мені не передзвонили.
А пропаганди ніякоі немає, Є ТІЛЬКИ ПРАВДА, І ТІЛЬКИ ПРАВДА !!!
Під фото 1 - троянда з бактеріальним раком коревоі системи прийшла
фото 2 - сильно ушкоджене коріння, 70% десь було
фото 3 - обламані пагони були біля кореневоі шийки ( за цю я саме найменьше переживаю).
На вигляд і не скажиш - всі здорові - щось в такому дусі мені відповіли.
Звісно, що не скажеш, ушкоджена ж коренева система була, на перших двох. Корінці то в грунті... А викопувати, щоб зробити фото, як я пообріза коріння - це абсурдно !! щоб відправити ім фото до перегляду.
Ось така неприємна ситуація у мене вийшла за стільки років співпраці з цією компанією. Ось так вони і відсіюють своїх клієнтів... за свою недбалість...
Хвора троянда - Відгуки про Компания "Яскрава клумба"
Замовила троянди - три, і ще декілька позицій, до тих притензій не було.
На одній троянді були пошкоджені біля кореневої шийки пагони, точніше напів відламані. Обрізала. Думаю нічого страшного, весною нові виростуть.
На другій було ушкоджене коріння 70%, напів зламане. З таким жеж не посадис в грунт. Обрізала. Ну, думаю, весна покаже.
А в третій сюрприз ще більший. Розмотавши, на корінні троянди висить бульба - бактеріальний рак - хвороба майже не виліковна. Шок. Обрізка. Обробка троянди в срочному порядку. І теж запихнула в грунт.. А ось тепер сумніваюсь, чи потрібно було... Прийдеться обробляти грунт і троянду, лікувати, можливо щось вийде.
Невже вони не бачать що пакують!!
Фото не зробила ушкоджених корінців - мабуть був якийсь шоковий стан !! Тому і не настоювала на поверненні по гарантійному листу.
Написала листа ім, хотілось просто донести до відома, щоб були уважніші до рослин які відправляють, і тут понеслося негативу...
Троянди на зараз то пустили бруньки. Подивлюсь до весни що буде.
Відповідальності немає !!
Також написала відгук на іхньому сайті, під трояндою, щоб покупці мали уявлення з чим можуть зіштовхнутися. Не пропустили мій відгук, бояться за свою репутацію...
відгук
Коментарі до відгуку
І що ж ми бачимо? Жодних ознак хвороби, про яку ви пишете.
Ви пишете про коріння, чудово, але фото коріння ви не зробили, хоча користувались нашою гарантією 3 рази!!! Успішно користувались.
При цьому ви щось почали відрізати на корінні, щось замочувати. Знаючи, що у нас є експерти, які можуть проконсультувати.
Що ж..висновки нехай зробить кожен сам.
У нас звикли пропагандувати, що покупець завжди правий! На жаль, не завжди.
І я від вас не вимагала ні поверненню коштів, і ні про які гарантіі теж не йшла мова. А не зробила фото, теж було написано чому.
Але я бачу, що ви так і нічого не зрозуміли, і тому шукаєте собі виправдвння - а його просто НЕМА !!
І в мому випадку покупець правий, а від вас я навіть не почула вибачення і наівіть мені не передзвонили.
А пропаганди ніякоі немає, Є ТІЛЬКИ ПРАВДА, І ТІЛЬКИ ПРАВДА !!!
І дійсно, справа не в грошах, а у відношенні.
https://vm.tiktok.com/ZMFAYV6DS/
Маркетологи гарно працюють, а от а пакувальника В ДІЙСНОСТІ -мабуть не зовсім...
Ви бачите хворі троянди, ми ні.
Для вас наші слова виправдання, то нехай так і буде)
Смішно? Нехай, раді, що підняли вам настрій.
фото 2 - сильно ушкоджене коріння, 70% десь було
фото 3 - обламані пагони були біля кореневоі шийки ( за цю я саме найменьше переживаю).
На вигляд і не скажиш - всі здорові - щось в такому дусі мені відповіли.
Звісно, що не скажеш, ушкоджена ж коренева система була, на перших двох. Корінці то в грунті... А викопувати, щоб зробити фото, як я пообріза коріння - це абсурдно !! щоб відправити ім фото до перегляду.
Ось така неприємна ситуація у мене вийшла за стільки років співпраці з цією компанією. Ось так вони і відсіюють своїх клієнтів... за свою недбалість...
І що ж ми бачимо? Жодних ознак хвороби, про яку ви пишете.
Ви пишете про коріння, чудово, але фото коріння ви не зробили, хоча користувались нашою гарантією 3 рази!!! Успішно користувались.
При цьому ви щось почали відрізати на корінні, щось замочувати. Знаючи, що у нас є експерти, які можуть проконсультувати.
Що ж..висновки нехай зробить кожен сам.
У нас звикли пропагандувати, що покупець завжди правий! На жаль, не завжди.