Рейс Щецин-Херсон 22.04.2025 номер автобусу ВЕ7730НН. Крім поганих умов в автобусі, а саме непрацюючий туалет та зламаний мікрофон, через який мало б відбуватися спілкування водіїв з пасажирами, щей хамовиті, непрофесійні водії, які оголошували про зупинки "собі під ніс", що на задніх сидіння нічого не було чути. Але це тільки початок. На території Польщі дуже мало зупинок з безкоштовними туалетами, а на одній із таких, коли атобус нарешті зупинився, водієм була сказана фраза, що атобус зупинився на 3 (ТРИ) хвилини, а потім автобус їде і ніхто нікого не чекаєі не перераховує. Це при тому, що в автобус повний пасажирів, а в туалеті дві кабінки. Далі на зупинці в Тернополі, мене з моєю спутницею, автобус залишив на вокзалі, це при тому, що ми стояли біля дверей, допивали каву.( з досвіду попередньої поїздки, то водії на вулиці говорили, що автобус їде, щоб всі зайшли в астобус і перераховували пасажирів.). Двері закрились перед нами, я одразу підбігла до дверей де сидить водій, почала сукати він на мене подивився і поїхав далі. Він зупинився на виїзді з вокзалу, коли люди сказали що біжать за автобусом люди, водій мабуть в дзеркало не бачив. При моєму запитанні, чому водій не відчинив двері, він відвовів, що він не знав, що ми його пасажири. При цьому він сказав, що він три рази порахував на вокзалі пасажирів, двох не дорахувався, але він не знав чи ми його пасажири стояли біля автобусу. Тобто водій порахував пасажирів, як він сказав, недорахувався двох, сів і поїхав, при тому що біля автобусу стояли двоє людей, які одразу почали стукати і бігти за автобусом, але він не відчинив двері, бо він "не знав чи мийого пасажири" ( для інформації ми їхали з самої ПОЗНАНІ, вже мали б обличчя трішки запам'ятатись). При цьому НАГОЛОШУЮ, що водій знав, як він сказав ,що двух пасажирів немає. Одне не зрозуміло, НАВІЩО ПЕРЕРАХОВУВАТИ (ЧИ РОИТИ ТАКИЙ ВИГЛЯД) ПАСАЖИРІВ, якщо всеодно їх залишають прямо біля автобусу. Зрозуміло, що технічні несправності, такі як непрацюючий туалет чи мікрофон, не залежать від водіїв, але відношення водіїв до пасажирів, манера спілкуванна та контакту з пасажирами, повною мірою залежить від них. Навіть водій фури, який перевозить товар, повною мірою відповідає за нього, а виявляться, що водії автобуса, не відповідать за пасажирів і просто ЗАЛИШАЮТЬ їх на зупинці, закриваючи двері перед самим носом.
Переваги:
Рейс без пересадки
Недоліки:
Не працюють туалети, хоча це вказано на сайті, непрофесійні водії, які не вміють контактува з пасажирами
Компанія "Оріон-Авто" має досвід роботи на ринку пасажирських перевезень понад 50 років, з роками компанія удосконалювала надані послуги, розширювала кількість рейсів, постійно оновлювала автопарк, впроваджувала прогресивні технології, завдяки чому увійшла до переліку 50 найкращих транспортних компаній України. Головним напрямком "Оріон-Авто" є здійснення перевезень у межах країни та за кордоном, вирушайте... детальніше
Водії залишають пасажирів на зупинках. - Відгуки про Компанія Оріон-Авто
відгук
Коментарі до відгуку