#justin #доставка #пошта #праваспоживачів #рівність чи #дискримінація Сказати що я в шоці то не сказати нічого.... Замовила дитині спеціальну чашку для пиття і тепер не можу її забрати. Адже дана служба доставки знаходиться в підвалі! І там немає ні пантуса, ні ліфта, ні людини, яка може обслуговувати на вулиці чи охорони яка постоїть з коляскою. Гаряча лінія #служба #доставка #Justin рапортує що обслужити мене не можуть ніяк, якщо я не залишу дитину, або сама отими сходами не запхаю коляску з нею у відділення Дорогі мої? А як ви обслуговуєте осіб з інвалідністю? Чи людей похилого віку які не можуть отуди спуститись? Чи мама з коляскою в нас не людина? Чому всі говорять про рівність доступу до ресурсів, а на ділі лише дискримінація? На питання яким чином я можу отримати послугу є два варіанти Лишити дитину комусь ( кому????? Всі на роботі, а наш соццентр няньку мені не надає, таких послуг для мам дітей з інвалідністю немає навіть щоб до лікаря піти) Або хтось ( от хто???? ) З своїми і моїми!! Документами має піти у відділення і забрати відправлення, а про те що паспорт надавати третім особам вони не чули. Шановна служба доставки, яка так сильно поважає своїх клієнтів, що аж примушує їх йти в підвали по незручних сходинках, якщо ви не обслуговуєте всіх без виключення людей то вказуйте про це одразу, а не тоді коли вони чекають на товар!!!! Так хоча б буде чесніше з вашого боку. Це пряма дискримінація і порушення прав споживачів. Надіюсь що відповідні служби займуться вами, а потенційні клієнти тричі подумають чи потрібно користуватись вашими послугами. в саме відділення так і не потрапила, тому за персонал не скажу ніц. а от на гарячій ліній працюють явно не висококваліфіковані і далеко не культурні люди.
Компания Justin предоставляет современные качественные почтовые услуги, благодаря высокому уровню сервиса с нами любой магазин станет ближе! Инновационный поход к оказанию почтово-логистических услуг дает возможность каждому клиенту получить бескомпромиссный сервис в удобных локациях. Различные форматы отдлений от небольших - 5кв.м., до более крупных отделений, где созданы все условия для удобства... детальніше
дискримінація маломобільних груп населення - Відгуки про Justin поштові послуги
Сказати що я в шоці то не сказати нічого....
Замовила дитині спеціальну чашку для пиття і тепер не можу її забрати. Адже дана служба доставки знаходиться в підвалі! І там немає ні пантуса, ні ліфта, ні людини, яка може обслуговувати на вулиці чи охорони яка постоїть з коляскою.
Гаряча лінія #служба #доставка #Justin рапортує що обслужити мене не можуть ніяк, якщо я не залишу дитину, або сама отими сходами не запхаю коляску з нею у відділення
Дорогі мої? А як ви обслуговуєте осіб з інвалідністю? Чи людей похилого віку які не можуть отуди спуститись? Чи мама з коляскою в нас не людина? Чому всі говорять про рівність доступу до ресурсів, а на ділі лише дискримінація?
На питання яким чином я можу отримати послугу є два варіанти
Лишити дитину комусь ( кому????? Всі на роботі, а наш соццентр няньку мені не надає, таких послуг для мам дітей з інвалідністю немає навіть щоб до лікаря піти)
Або хтось ( от хто???? ) З своїми і моїми!! Документами має піти у відділення і забрати відправлення, а про те що паспорт надавати третім особам вони не чули.
Шановна служба доставки, яка так сильно поважає своїх клієнтів, що аж примушує їх йти в підвали по незручних сходинках, якщо ви не обслуговуєте всіх без виключення людей то вказуйте про це одразу, а не тоді коли вони чекають на товар!!!! Так хоча б буде чесніше з вашого боку. Це пряма дискримінація і порушення прав споживачів. Надіюсь що відповідні служби займуться вами, а потенційні клієнти тричі подумають чи потрібно користуватись вашими послугами.
в саме відділення так і не потрапила, тому за персонал не скажу ніц. а от на гарячій ліній працюють явно не висококваліфіковані і далеко не культурні люди.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку