Нічого не гарантуємо і ні за що не відповідаємо - це повинен бути слоган компанії Justin - Відгуки про Justin поштові послуги

Justin поштові послуги
Відгук додано 22 квітня, 2020 год 167 переглядів
Сидячи на карантині, вирішила описати свою співпрацю з Justin. Один раз за все життя вирішила отримати посилку через Justin, а не через Нову пошту, як робила завжди, і дуже сильно про це пошкодувала.

7.03 я замовила в Епіцентрі товар з доставкою через Justin. Перед тим, як робити замовлення, я зайшла на сайт подивитися, на яке саме відділення мені краще зробити замовлення. Я живу біля "Новусу" на Броварському проспекті (метро Лівобережна). На сайті була наступна інформація: відділення № 373 (Київ, Броварський просп., 17. – "Novus'') і відділення № 374 (Київ, Броварський просп., 18Д. – "Novus''). Мені здалося дивним, що в одному "Новусі" два відділення Justin. Я зателефонувала на гарячу лінію. Дзвінок був 7 березня приблизно о 14 годині. Оператор на моє питання: в чому тут прикол і чим відрізняються ці відділення? Нічого не відповіла конкретного. Просто сказала, що і там, і там доставка до 30 кг. Ну, і все. Я їй кажу, нічим не відрізняються, можна замовляти на будь-яке. І я замовила методом тику на відділення № 374.

9.03 о 19:14 я отримала повідомлення, що посилку можна забрати. 12.03 зранку 08:30 я підійшла на відділення Justin. І тут виявилось, що в цьому "Новусі" знаходиться відділення № 373. На моє запитання: а 374 десь тут поряд? Дівчина повідомила, що 374 відділення розташоване теж в "Новусі" тільки на метро "Лісова". Я була в шоці. Подивилася по карті, Броварський проспект 17 – це метро Лівобережна (до речі, театр драми і комедії, який знаходиться через дорогу від "Новусу", – це Броварський проспект, 25). А от Броварський проспект 18Д – це метро Лісова, при чому це ще пішли треба йти 1 км. в бік Броварів, це десь напроти Леруа Мерлен.
У мене питання: чому персонал Justin не володіє інформацією про розташування відділень? Я дзвонила і ставила питання оператору на гарячій лінії, відповідь мені не була надана. Чому на сайті, враховуючи такі нюанси, що Бровар.проспект 17 – знаходиться на м Лівобережна, а Бровар.проспект 18Д – це м. Лісова, немає коректної інформації з приводу розташування цих відділень? Невже важко додати інформацію, що одне відділення – це метро Лівобережна, інше – це вже метро Лісова. І все! І чому ваш спеціалісти не можуть відповісти на елементарне питання клієнта?

В цей же день приблизно о 9:30 я зателефонувала на гарячу лінії і розказала ситуацію, що з вини некомпетентності оператора Justin посилка виявилась не у відділенні поряд з моїм місцем проживання, а достатньо далеко від метро Лівобережна. Оператор повідомив, що враховуючи всі обставини, пересилку буде здійснена на відділення № 373 за рахунок Justin.

14.03 о 10:25 прийшло повідомлення, що посилка вже на відділенні № 373. В цей же день я підійшла на відділення і дізналась, що за пересилку повинна платити я, а не Justin, як мені обіцяв оператор на гарячій лінії. Я знову телефоную на гарячу лінію і знову розказую всю історію спочатку, з якої причини посилка була відправлена не на те відділення, потім про те, що мені обіцяли, що пересилка буде за рахунок Justin, але зробили все навпаки, при цьому навіть не подзвонивши клієнту і не попередивши, що Justin з невідомих для мене причин вирішив, що я повинна сплачувати пересилку.
Оператор повідомив, що оскільки сьогодні субота, він зареєструє мою скаргу (скарга №10730922 від 14.03), але оброблятися вона буде тільки в понеділок. На обробку скарги дається 3 робочі дні, але може це вирішиться скоріше. Тоді я ще була тільки на початку цього шляху і думала, що таке можливе – вирішення цього питання оперативно і чекала понеділка. Але оперативно – це точно не про компанію Justin.
16.03 в понеділок мною була зареєстрована ще одна скарга № 10744441.
Вообщем там була ще довга історія з дзвінками кожен день, кожен день мені різні оператори відповідали, що вони нічого не знають, нічим допомогти не можуть, треба чекати відповідь, що мені повинні перетелефонувати.
За цей час я встигла поспілкуватися з Максимом № 326 (2 рази), з Іваном № 316 (2 рази), з Олександром № 315, з Русланом № 370, з Василем № 48057, з Надією № 48325 і ще з кількома операторами, імена яких я не записала (на жаль, не знаю, хто мені відповідав 7.03, коли я тільки збиралась робити замовлення). Особливо порадувала оператор Софія, яка дуже "професійно" себе повела. На прохання представитися, помовчала трішки, потім неохоче сказала своє ім'я. Я спитала її номер. На що вона сказала: а чому я повинна називати свій номер? Боже, що у вас за співробітники, таке враження, що я на вулиці до когось підійшла і питаю про якийсь номер. Потім все-таки я отримала відповідь – Софія № 308.
З реєстрації моєї першої скарги пройшло 5 днів (2 вихідних + 3 робочі дні), після реєстрації другої скарги пройшло 3 робочі дні.
18.03 я знову телефонує дізнатися про відповідь на мої скарги. І тут мені повідомляють, що моїх скарг немає, їх оператор не бачить, але я можу зареєструвати нову скаргу і протягом 3 робочих днів мені нададуть відповідь. Ви серйозно!? Коли я просто вже зірвалась, мою одну скаргу все-таки знайшли. Але це нічого не змінило. Незважаючи на те, що пройшло 3 робочі дні, на скаргу відповідь ніхто не надав.
Оператор мені повідомив, що вони не гарантують, що за три робочі дні надійде відповідь, це може зайняти і більше часу. Скільки часу знадобиться для вирішення такого важкого питання, він не знає.
Хочу зауважити, що посилка пролежала 6 днів на відділенні, а відповідь за цей час компанія Justin не спромоглася надати.

Результат моєї співпраці з Justin. Елементарна річ, яка, зазвичай, проходить непомітно – отримати посилку по дорозі з роботи дому, – обернулась в купу витраченого часу і нервів. Результат – нуль.

Я в шоці від роботи цієї компанії, від некомпетентності співробітників, від того, як подається інформація на сайті. Непрофесіоналізм – це ваше все!

Переваги:
  1. Їх немає
Недоліки:
  1. Нікому не раджу. Якщо у вас виникнуть проблеми, вам ніхто в цій компанії не допоможе вирішити їх. І ви повинні це чітко усвідомлювати, якщо ви раптом вирішите скористатися їхніми послугами.
1 згоден



Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Justin поштові послуги
Всі відгуки

1.5 5
1102 відгука / 88414 переглядів
Justin поштові послуги
Компания Justin предоставляет современные качественные почтовые услуги, благодаря высокому уровню сервиса с нами любой магазин станет ближе! Инновационный поход к оказанию почтово-логистических услуг дает возможность каждому клиенту получить бескомпромиссный сервис в удобных локациях. Различные форматы отдлений от небольших - 5кв.м., до более крупных отделений, где созданы все условия для удобства... детальніше

Служба доставки
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Meest ПОЧТА
Meest ПОЧТА

Рейтинг: 1.5
26665 відгуків
USAinUA
USAinUA

Рейтинг: 3.9
450 відгуків
NP Shopping
NP Shopping

Рейтинг: 2.1
1249 відгуків
Meest Shopping
Meest Shopping

Рейтинг: 1.5
220 відгуків
Компания «GUNSEL»
Компания «GUNSEL»

Рейтинг: 2.6
1167 відгуків
Portal Express (Портал Экспресс)
Portal Express (Портал Экспресс)

Рейтинг: 5
321 відгук
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
​Nova Poshta Humanitarian
​Nova Poshta Humanitarian

Рейтинг: 2.3
12 відгуків