Як продавець майданчику Prom, хочу попередити інших про суцільні недоліки цієї служби доставки! В зв'язку з тим, що на замовлення через Пром Джастін робить безкоштовну доставку, то у нас (у нашої компанії) з'явилося десяток людей протягом грудня-січня на доставку Джастіном і ми відчули на собі всю безвідповідальність та байдужість цієї компанії. По-перше, не можемо добитися виплати коштів по наложеному відправленню, яке замовник забрав ще місяць тому. Декілька разів залишали заявку на гарячій лінії, де нам постійно обіцяють, що "спеціаліст зв'яжеться протягом трьох робочих днів", звісно, ніхто не передзвонює. Більше того, два рази нам казали піти в відділення і запитати у них, чи немає наших коштів там. Звичайно, ми йшли у відділення, де нам казали дзвонити на гарячу лінію, у них нічого немає, це вже навіть не смішно. Сьогодні (24.01.20) на гарячій лінії взагалі не знайшли інформацію по нашим відправленням, хоча в кабінеті Пром код згенерований автоматично і стоїть статус, як ми бачимо, а вони в своїй системі - ні? По-друге, один раз відправили замовлення і буквально через 20 хвилин, коли відправляли номер накладної, побачили, що статус посилки "Видане кінцевому отримувачу". Як і завжди, гаряча лінія спрацювала "блискавично", бо у них навіть такі питання вирішуються "протягом трьох робочих днів", витративши власний час і сходивши у відділення, нам вдалося вирішити це питання. Як нам здалося, працівник відділення неправильно поставив статус. По-третє, працівники у відділенні обслуговують повільно і дуже часто зависає програма. Проте працівники відділення нормально відносяться до людей, у нас не було випаків хамства і тд. І на останок, не завжди присилають отримувачам повідомлення, що їх посилка прибула у відділення. Підводячи підсумки, не радимо користуватися Джастіном людям, які цінують свій час і нерви (тим більше, якщо Ви нервова в житті людина). Ми довго чекали і не писали поганий відгук, намагалися бути об'єктивними, проте сьогоднішній черговий дзвінок на гарячу лінію вже поставив крапку в нашому розумінні по відношенню до них.
Переваги:
1. Більш-менш швидка доставка (у нас все приходило за один-два дні);
2. Нейтральне відношення зі сторони працівників нашого відділення.
Недоліки:
1. Кошти з наложеного платежа не виплачують і добитися їх неможливо;
2. Гаряча лінія працює "на відвали";
3. Ні протягом трьох робочих днів, ні протягом місяця не зв'язуються і проблему не вирішують;
Компания Justin предоставляет современные качественные почтовые услуги, благодаря высокому уровню сервиса с нами любой магазин станет ближе! Инновационный поход к оказанию почтово-логистических услуг дает возможность каждому клиенту получить бескомпромиссный сервис в удобных локациях. Различные форматы отдлений от небольших - 5кв.м., до более крупных отделений, где созданы все условия для удобства... детальніше
Жахливе відношення до власної роботи! - Відгуки про Justin поштові послуги
В зв'язку з тим, що на замовлення через Пром Джастін робить безкоштовну доставку, то у нас (у нашої компанії) з'явилося десяток людей протягом грудня-січня на доставку Джастіном і ми відчули на собі всю безвідповідальність та байдужість цієї компанії.
По-перше, не можемо добитися виплати коштів по наложеному відправленню, яке замовник забрав ще місяць тому. Декілька разів залишали заявку на гарячій лінії, де нам постійно обіцяють, що "спеціаліст зв'яжеться протягом трьох робочих днів", звісно, ніхто не передзвонює. Більше того, два рази нам казали піти в відділення і запитати у них, чи немає наших коштів там. Звичайно, ми йшли у відділення, де нам казали дзвонити на гарячу лінію, у них нічого немає, це вже навіть не смішно. Сьогодні (24.01.20) на гарячій лінії взагалі не знайшли інформацію по нашим відправленням, хоча в кабінеті Пром код згенерований автоматично і стоїть статус, як ми бачимо, а вони в своїй системі - ні?
По-друге, один раз відправили замовлення і буквально через 20 хвилин, коли відправляли номер накладної, побачили, що статус посилки "Видане кінцевому отримувачу". Як і завжди, гаряча лінія спрацювала "блискавично", бо у них навіть такі питання вирішуються "протягом трьох робочих днів", витративши власний час і сходивши у відділення, нам вдалося вирішити це питання. Як нам здалося, працівник відділення неправильно поставив статус.
По-третє, працівники у відділенні обслуговують повільно і дуже часто зависає програма. Проте працівники відділення нормально відносяться до людей, у нас не було випаків хамства і тд.
І на останок, не завжди присилають отримувачам повідомлення, що їх посилка прибула у відділення.
Підводячи підсумки, не радимо користуватися Джастіном людям, які цінують свій час і нерви (тим більше, якщо Ви нервова в житті людина). Ми довго чекали і не писали поганий відгук, намагалися бути об'єктивними, проте сьогоднішній черговий дзвінок на гарячу лінію вже поставив крапку в нашому розумінні по відношенню до них.
відгук
Коментарі до відгуку