iPOST – доставка в момент
iPOST – український кур'єрський сервіс, заснований у 2017 році.
За допомогою мобільного додатку iPOST WORK наші кур'єри виконують швидку доставку для бізнес-клієнтів та інтернет-магазинів.
У додатку iPOST та в особистому кабінеті на сайті iPOST.ua, клієнти можуть оформлювати та контролювати всі етапи доставки у реальному часі.
Наші переваги:
✔️ Доставка від...
детальніше Кур'єрські служби
Замовлення повернене - Відгуки про iPOST – доставка в момент
Замовлення 10873523. Вказаний на сайті кур'єр Олександр так і не вийшов на контакт щоб передати замовлення. Натомість дзвонив якийсь невідомий по вайбер, підписаний як Володимир. Якщо замовлення було передане йому, то як мінімум Олександр повинен був подзвонити та попередити, що приїде інший, хоча такої передачі замовлень постороннім людям не повинно відбуватись взагалі (тобто коли вони мабуть самі між собою домовились, а на сайті це ніяк не відобразилось на сторінці замовлення). Коли побачила на сайті статус замовлення "повернене", вирішила передзвонити тому Володимиру (двічі), але нуль реакції. А от Олександр під час розмови почав розказувати казочки про те, що він дзвонив, ніхто не підняв і тому він скасував замовлення через службу підтримки. До речі я тоді якраз гуляла з собакою біля дому і бачила як кур'єр на мопеді проїжджає, розвертається та їде геть без всяких зупинок (мабуть це був той Володимир, який незрозуміло хто такий і чому у нього опинилось моє замовлення). Не знаю чи в iPOST передбачене рейтингування кур'єрів та якісь штрафні санкції для тих, хто не виконує свою роботу, тому вважаю за потрібне залишити цей відгук. Якщо він зможе підтвердити, що дзвонив і ніхто не підняв - з радістю видалю відгук, але він не зможе цього зробити, тому що не дзвонив і пропущених у мене не було. Ну а тому Володимиру, що дзвонив по вайберу, можу побажати лише почати користуватись послугами мобільного оператора та дзвонити безпосередньо на номер мобільного. Схоже не всі кур'єри надто переймаються, доставлять вони замовлення чи ні, хоча повинні дбати про репутацію, власне як і сама кур'єрська служба, в котрій вони працюють... Дуже дякую, сьогодні вже якось сама схожу 2 км в найближчий АТБ та нестиму 12 кг. До речі, цього разу на гарячій лінії АТБ був якийсь доволі кволий оператор і схоже він палець об палець не вдарив, щоб вирішити проблему. Минулого проблемного разу, коли кур'єр поцупив пачку пельменів з пакету, то гаряча лінія дуже допомогла і було проведено практично міні розслідування, з переглядом відео із камери в магазині та доведено недоброчесність іншого кур'єра та відсторонено від роботи (здається, на 2 дні - сміхота, враховуючи ситуацію).
відгук
Коментарі до відгуку