Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
Шахрайство під виглядом бізнесу!!! - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Тоді в мене ще була надія, що магазин обміняє мені неякісний товар на якісний шляхом переговорів. Але я помилився, і хочу застережити тих, хто планує там щось купляти.
Під час огляду телефона, він намагався його включити - один раз без підключеного зарядного пристрою і один раз із підключеним зарядним пристроєм. Під час саме другої спроби, він навмисно поцарапав металевий обід телефона, і заявив, що не може прийняти телефон на обмін, або повернення, бо він має ознаки експлуатації - і вказав саме на ту царапину, яку він сам же і зробив!!!!!!!
Я відмовився здавати телефон в їх сервісний центр. Якщо вони так поводяться у моїй присутності, то що вони можуть написати мені у висновку?
У моєму випадку, буде призначена судом незалежна експертиза. А вона все покаже дуже детально про якість товару, його стан і т.д.
Результати покупки у цьому магазині:
1) не придатний до користування товар
2) емоційне збентеження від отримання неякісного товару за великі гроші
3) емоційне збентеження від того, як магазин поводиться із покупцем у таких випадках
4) офіційна Претензія до магазину, офіційна Претензія до фірми, офіційна Скарга у Держспоживнагляд, офіційна Скарга у ДПІ, офіційна Скарга у Apple
Буду відстоювати своє право на належну якість товарів та послуг у судовому порядку.
відгук
Коментарі до відгуку
У кожній партії товару, у кожного виробника може бути присутній певний відсоток браку. Нам дуже прикро, що ви зіштовхнулись з такою ситуацією.
У нашій мережі реалізуються тільки якісні товари та відсоток коректно працюючих пристроїв перевищує можливу кількість товару з браком.
У даному випадку, вам зможе допомогти гарантія від виробника. Потрібно лише передати пристрій на сервісне обслуговування. Після встановлення причини виникнення недоліку, вам будуть запропоновані можливі варіанти вирішення питання.
Будемо очікувати на вас для надання допомоги у вирішенні питання.
Гарного вам дня!