Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Компанія «Цитрус» – перша українська спеціалізована мережа магазинів гаджетів та аксесуарів.
Компанія створена у 2000 році. Сьогодні «Цитрус» представлено понад 50 магазинами у містах та обласних центрах України: Києві, Харкові, Дніпрі, Одесі, Запоріжжі, Кривому Розі, Миколаєві, Вінниці, Ізмаїлі, Чорноморську та Краматорську, а також інтернет-магазином www.citrus.ua, пунктами прокату персонального транспорту та...
детальніше Інтернет-магазини
Магазин для потери времени и денег - Відгуки про Інтернет-магазин Цитрус (citrus.ua)
Итак. Покупал наушники Xiaomi Redmi AirDots 2 Black. На второй день после покупки один наушник полностью помер, при чём точно такая же проблема возникла больше года назад с этим же товаром, но в другом магазине. Там согласились вернуть товар на деньги т.к. поломка была распространённая и заводская. Тут же мне администраторша сказала, что вернуть деньги не могут без вывода сервисного центра. Отправили на сервис. Возились они с ними больше недели, в ходе которой я купил наушники в 5 раз дороже от другого бренда, к слову, тоже в Цитрусе. В итоге сервис починил их и дал вывод, что поломка была НЕ ПО МОЕЙ ВИНЕ, просто заводской брак. Но вот магазин отказался возвращать деньги из-за того что товар был в ремонте. Мне же не нужен был никакой ремонт, я просто хотел вернуть товар, который не ломал. Для меня было очевидно, что за более чем год эти наушники явно не стали качественнее. Мне нужен нормальный, стабильный, рабочий товар, а не тот, который будет снова и снова отправляться на ремонт по гарантии.
Если бы я сам что-то сломал, другое дело. Но тут ситуация иная. Пробовал даже писать заявление на имя владельца магазина - 0 реакции.
В общем, категорически не советую пользоваться этим магазином всем тем, кто привык получать качественный клиентский сервис и не терять свои деньги.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода, що у вас склалася негативна думка про співпрацю з нашою компанією виходячи з вищеописаної ситуації. Ми хотіли б надати невеличкий коментар, щоб розвіяти усі виниклі питання.
За законодавством України (стаття 8 закону "Про захист прав споживачів") випадку виявлення споживачем недоліку в роботі пристрою (протягом усього гарантійного терміну), він може звернутися за гарантійним обслуговуванням в сервісний центр, куди і були прийняті ваші навушники. Тільки лише при підтвердженні істотного недоліку, який неможливо усунути шляхом ремонту, клієнту може бути виданий акт на обмін товару або ж повернення коштів. Наша компанія завжди максимально йде назустріч клієнтам у вирішенні подібного роду ситуацій, проте, в першу чергу, це питання регламентує законодавство нашої країни.
Дякуємо вам за зворотний зв'язок!
Гарного дня!
Здесь вопрос не в законности, а в совестности политики магазина "Цитрус". А она проверку на вшивость не прошла и теперь я закупаюсь в другом месте и всем знакомым и читающим это советую делать то же самое.