Прислали брак битую лампу - Відгуки про Інтернет-магазин Pyata

Інтернет-магазин Pyata
Відгук додано 25 грудня, 2022 год 7 переглядів
Интернет-магазин Pyata - Прислали брак битую лампу
Интернет-магазин Pyata - Прислали брак битую лампу

Переваги:
  1. Сразу выслали реквизиты для предоплаты
Недоліки:
  1. Отправка через 2дня , одну лампу прислали треснутой и это не ошибка почты - коробка доставки и коробка лампы были целые без повреждения. На почте открыла лишь верхние крышки - товар на месте и оплатила. Дома сняла с них упаковку и одна с явной трещиной.
  2. Сразу позвонила : два оператора ,девушка начала уходить от ответа, мужчина предложил обмен или возврат через 14дней ,если они все вернут на склад ,при том что отправка назад и снова ко мне будет за мой счёт!!!!!
  3. Вы серьёзно? В заказ положить 2лампы (2250грн.),одну целую и одну брак,понимая что война /отключения света ,лампы нужны сейчас или возврат денег в пару дней , а не через 14 дней (доставка вам идёт 1день),что человеку некогда ждать и это крайне ужасно по отношению к клиентам...
3 згодні 3 не згодні



Коментарі до відгуку

Відповідь представника Интернет-магазин Pyata 26 грудня, 2022 год
Дуже шкода, що сталась така ситуація з тріщиною. Це точно сталось не по нашому бажанню.

Ми всім нашим клієнтам кажемо перевіряти товар на пошті. І ми точно не ставили б спеціально щось тріснуте знаючи, що клієнт перевірить та відмовиться.

Те що коробка не пошкоджена не означає, що всередині не міг тріснути товар. Бо при транспортуванні коробки можуть не дуже лагідно транспортуватись.



Якщо клієнт перевіряє товар на пошті і відмовляється, якщо щось прийшло пошкоджено ми можемо скласти акт при поверненні і нам пошта компенсує кошти. А якщо клієнт забирає без перевірки то бере всю відповідальність на себе і акт уже не зіставиш.

І те, що наш магазин в такому разі запропонував Вам повернення товару для обміну чи повернення коштів, це говорить про нас якнайкраще. Ми беремо часто відповідальність за ті ситуації де по закону нічого робити не повинні. Як наприклад в ситуаціях де потрібно було перевірити товар на пошті. В такому ситуації, як з фанарьом рахуємо, що найкраще рішення є в частковій компенсації. Бо тріщинка не заважає роботі товару.
Буду вдячна за компенсацію, бо дуже неприємно..

Вертати й чекати 14днів немаю змоги в умовах війни й постійно відсутнього електропостачання..

Вайбер093 616 62 08

Карта 4731219119991218

Омельченко-Телеш Марія
Подзвонили й запропонували компенсацію 75грн, за поламаний товар ,втрачені нерви й час, зіпсований вид ліхтаря за 1000грн, компенсувати 75грн... сказала це смішно й некоректно взагалі... та видно по відгукам,що для них неповага та халатність є нормою.


Інтернет-магазин Pyata
Всі відгуки

3.5 5
359 відгуків / 7514 переглядів
Інтернет-магазин Pyata
Інтернет-магазин Pyata
Адреса: Одеса, ул. Базовая, д. 17

Інтернет-магазини
Сеть магазинов MOYO
Сеть магазинов MOYO

Рейтинг: 2.3
978 відгуків
COMFY
COMFY

Рейтинг: 1.6
7018 відгуків
Skay.ua
Skay.ua

Рейтинг: 4.8
135 відгуків
​Магазин Symbol
​Магазин Symbol

Рейтинг: 3.1
14 відгуків
Интернет-магазин Tehnopostavka
Интернет-магазин Tehnopostavka

Рейтинг: 4.3
6 відгуків
Антошка Детский магазин
Антошка Детский магазин

Рейтинг: 2.3
221 відгук
​Sota Store интернет-магазин
​Sota Store интернет-магазин

Рейтинг: 4
21 відгук
Интернет-магазин Postelno.com.ua
Интернет-магазин Postelno.com.ua

Рейтинг: 4.8
14 відгуків
KSUU STORE
KSUU STORE

Рейтинг: 4.9
352 відгука