Отправка через 2дня , одну лампу прислали треснутой и это не ошибка почты - коробка доставки и коробка лампы были целые без повреждения. На почте открыла лишь верхние крышки - товар на месте и оплатила. Дома сняла с них упаковку и одна с явной трещиной.
Сразу позвонила : два оператора ,девушка начала уходить от ответа, мужчина предложил обмен или возврат через 14дней ,если они все вернут на склад ,при том что отправка назад и снова ко мне будет за мой счёт!!!!!
Вы серьёзно? В заказ положить 2лампы (2250грн.),одну целую и одну брак,понимая что война /отключения света ,лампы нужны сейчас или возврат денег в пару дней , а не через 14 дней (доставка вам идёт 1день),что человеку некогда ждать и это крайне ужасно по отношению к клиентам...
Дуже шкода, що сталась така ситуація з тріщиною. Це точно сталось не по нашому бажанню.
Ми всім нашим клієнтам кажемо перевіряти товар на пошті. І ми точно не ставили б спеціально щось тріснуте знаючи, що клієнт перевірить та відмовиться.
Те що коробка не пошкоджена не означає, що всередині не міг тріснути товар. Бо при транспортуванні коробки можуть не дуже лагідно транспортуватись.
Якщо клієнт перевіряє товар на пошті і відмовляється, якщо щось прийшло пошкоджено ми можемо скласти акт при поверненні і нам пошта компенсує кошти. А якщо клієнт забирає без перевірки то бере всю відповідальність на себе і акт уже не зіставиш.
І те, що наш магазин в такому разі запропонував Вам повернення товару для обміну чи повернення коштів, це говорить про нас якнайкраще. Ми беремо часто відповідальність за ті ситуації де по закону нічого робити не повинні. Як наприклад в ситуаціях де потрібно було перевірити товар на пошті. В такому ситуації, як з фанарьом рахуємо, що найкраще рішення є в частковій компенсації. Бо тріщинка не заважає роботі товару.
Подзвонили й запропонували компенсацію 75грн, за поламаний товар ,втрачені нерви й час, зіпсований вид ліхтаря за 1000грн, компенсувати 75грн... сказала це смішно й некоректно взагалі... та видно по відгукам,що для них неповага та халатність є нормою.
Прислали брак битую лампу - Отзывы об Интернет-магазин Pyata
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми всім нашим клієнтам кажемо перевіряти товар на пошті. І ми точно не ставили б спеціально щось тріснуте знаючи, що клієнт перевірить та відмовиться.
Те що коробка не пошкоджена не означає, що всередині не міг тріснути товар. Бо при транспортуванні коробки можуть не дуже лагідно транспортуватись.
Якщо клієнт перевіряє товар на пошті і відмовляється, якщо щось прийшло пошкоджено ми можемо скласти акт при поверненні і нам пошта компенсує кошти. А якщо клієнт забирає без перевірки то бере всю відповідальність на себе і акт уже не зіставиш.
І те, що наш магазин в такому разі запропонував Вам повернення товару для обміну чи повернення коштів, це говорить про нас якнайкраще. Ми беремо часто відповідальність за ті ситуації де по закону нічого робити не повинні. Як наприклад в ситуаціях де потрібно було перевірити товар на пошті. В такому ситуації, як з фанарьом рахуємо, що найкраще рішення є в частковій компенсації. Бо тріщинка не заважає роботі товару.
Вертати й чекати 14днів немаю змоги в умовах війни й постійно відсутнього електропостачання..
Вайбер093 616 62 08
Карта 4731219119991218
Омельченко-Телеш Марія