Зміни у лояльності до клієнтів - Відгуки про Интернет-магазин инструмента Dnipro-M

Интернет-магазин инструмента Dnipro-M
Відгук додано 29 грудня, 2022 год 25 переглядів
Клієнтом компанії являюсь досить давно, і довгий час робив опір на товар саме цієї компанії. Це ніяк не за товару, компетентності в ремонту та знань продукції. Консультанти як і в інших компанияж, незнають досконало продукцію, майстра не завжди знаходять проблемні міста. Це людський фактор, нічого критичного, але можна краще. Сам товар, різноманітної якості, загалом це 4-7 з 10, багато рішень інженерів не ідеальні, ще більше рішень копіюються в інших торгових марок.
Але в даної мережі, був 1 дуже важливий пункт. Це лояльність до клієнтів.
Якщо взяти торгові точки з приблизним продуктом по якості та ціні, то Дніпро-м був один з лідерів. Про професійний інструмент, інших марок, який в 5-10 раз дорожчий ми не говоримо, там своя атмосфера.

За часту, працюю в клієнтах на очах, і вони бачать яким саме інструментом користуюсь, або просто питають який би інструмент їм придбати. На що моя відповідь була завжди одна.
Рекомендую брати інструмент торгової марки Дніпро-м, бажаний інструмент, ви можете знайти й в інших торгових марок, він може бути кращим, дешевшим, але саме в Дніпро-м ви отримуєте сервіс, та гарантію на свою покупку. Що в багатьох інших торгових марок, це велика проблема.
І через деякий час, в цих людей я помічав товари з Дніпро-м. Деякі потім, на цю марку підсіли.

З чого ж почалась історія...
Є в мене компресор від Дніпро-м. Почав він потрохи спускати. Дивитися на нього, бажання не було, він ще на гарантії, нехай сервіс гляне, все одно поблизу їхати, а він мені не горить. Перед відправкою ще була думка залишити помітки на компресорі, та зробити фото, та вирішив що не варто час гаяти, це ж Дніпро-м, не 1 раз вже. Зателефонував майстер, сказав що з ним все ок, пістолет іншої марки травить, на скільки памятаю, він і без шланга травив. Поїхав забирати його в магазин, не було світла, сам компресор був замотаний в плівку, та ще припаркувався незручно. Схватив, та поїхав. + ще сказали, що фільтр замінили, гадав що замінили сам фільтр в корпусі, хоть старий був в нормі. Відкриваю його вдома, та не впізнаю його. Сам компресор в мене працював вдома, в шафі зі звукопоглинальними стінками, дуже рідко він брався на роботу. Хоть бери та став на вітрину, стан +/- ідеальний був.
Коли отримав, наклейки пошарпані, сколи краски, та багато іржі, їх заміняний фільтр, це фільтр зі смітника, корпус в подряпинах, та гнутий, замість охайного пластикового фільтра. В голову зразу прийшла думка, що може недоглядів, та щось прям в дуже жахливому стані він. Але вже коли запустив його, то точно засвідчився, що він змінився. Все діло в частоті звука при роботі. Коли купив його, то цьому приділив значну увагу, тому, що заміряв частоту звука роботи, та під неї шукав матеріал для погашення звуку. При включенню, частота звуку значно стала нижчою, саме цей момент зразу замітився.

Пішов етап дзвінків. Потрапив я на працівника сервісу підтримки Дніпро-м, Сергія. Почалась розмова з фільтра. На що він признався, що при транспортуванні, мій фільтр пошкодили, та замінили на той який був, бо фільтрів під мій компресор нема. А ті що є, не підходять. Забігаючи наперед, все в продажі є, та все підходить. Потім описав інші проблеми з компресором. На що він сказав, що завтра звяжуться та приймуть рішення. Через деякий час, знову телефоную, та знову кажуть що завтра дадуть відповідь. І так около 4-5 раз. Вже пройшло майже 2 неділі, та відповіді ніякої так і не поступило. Я б прийняв будь-яку відповідь, та вже на її основі робив би подальші дії. Але дану скаргу вирішили проігнорувати.

Даний відгук більше адресовано для керівників згадуваних відділів, ніж чим для клієнтів. Та нагадати за що вашу мережу цінує клієнт.
Можливо мені не пощастило, та з 1 питанням, я потрапив на ланку працівників, які так віднеслись до товару, та до клієнта. Та саме такі люди змінюють ставлення до мережі. Багато людей, багато років працюють над репутацією компанії, а потім декілька людей її руйнують.
Я розумію, 1 клієнт в полі не воїн, та навіть на моєму прикладі, за рахунок вашої репутації, я до вас привів чимало клієнтів. Таким чином інші клієнти теж приводять нових клієнтів. Але сарафанне радіо працює в обидві сторони.
Місто Київі.

З приводу описаної проблеми, можете і надалі ігнорувати. Ваш сервіс по цьому питанні, мене більше не цікавить. Виявлені недоліки будуть усунені власними коштами.

П/С. Даючи 100 бонусів на рахунок, не закривши питання клієнта, відчувається як хабар. Радив би, бонусами задобрювати, після закриття питань.





Коментарі до відгуку

Олександре, ми цінуємо ваш вибір та довіру до нашого бренду, тому готові зробити все можливе для вашого комфорту у роботі.

29.12.22 ми телефонували вам для детального інформування щодо ситуації, яка трапилась, але, на жаль, не отримали відповіді.

Уточніть, будь ласка, наразі компресор працює коректно?


Интернет-магазин инструмента Dnipro-M
Всі відгуки

3.1 5
126 відгуків / 10533 перегляда
Интернет-магазин инструмента Dnipro-M
Интернет-магазин инструмента Dnipro-M
dnipro-m.ua
Перейти на сайт

Інтернет-магазини
NikeINUA
NikeINUA

Рейтинг: 4.8
268 відгуків
Интернет-магазин ITfree
Интернет-магазин ITfree

Рейтинг: 3.9
37 відгуків
Магазин "Сади Буковини"
Магазин "Сади Буковини"

Рейтинг: 3.8
924 відгука
telmone
telmone

Рейтинг: 4.8
791 відгук
Интернет-магазин temu
Интернет-магазин temu

Рейтинг: 1.7
141 відгук
Дендроферма семьи Бережнюк
Дендроферма семьи Бережнюк

Рейтинг: 2.2
20 відгуків
Магазин Alexlava
Магазин Alexlava

Рейтинг: 1.3
4 відгука
GRAND TREND
GRAND TREND

Рейтинг: 3.6
107 відгуків
Компания Электробро (Electrobro)
Компания Электробро (Electrobro)

Рейтинг: 3.2
22 відгука
OneCard
OneCard

Рейтинг: 2.9
115 відгуків