Інтернет-магазин gepur.com відгуки
з оцінкою «Жахливо»

Відгуки покупців та клієнтів
Інтернет-магазин gepur.com
4.8 5
18 відгуків / 9477 переглядів
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Рубашка яка покрилась катишками від однієї носки

Леся Сухиня Леся Сухиня 18 березня, 2025 год
Купила рубашку у клітинку, написано , 100 % хлопок. Після першої носки, вона покрилась катишками, начебто я її ношу уже роками. Не сподівалась шо хлопок може так закашлатитись. У мене є на багото дешевші рубашки, але таке бачу в перше.

Обман із нарахуванням Бонусів

Olga Sereda Olga Sereda 24 лютого, 2025 год
Компанія рекламує "Подвійний бонус за Замовлення 06.02.2025",
а по факту виявляється, що, хоч і оформили та сплатили 06(!).02.2025,
а мало бути офомлення Замовлення
"від 09:00(!) 06.02.2025 до 09:00 07(!).02.2025".
РАЗВОД за ВАШИ же ДЕНЬГИ, висловлюючись мовою Агресора
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 24 лютого, 2025 год
Дякуємо Ольга за ваш відгук! Ми розуміємо ваше розчарування та приносимо вибачення за можливу неоднозначність у формулюванні акційних умов. Ми цінуємо кожного клієнта та готові детальніше розглянути вашу ситуацію. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення або контактні дані. Будемо дуже чекати зворотньої відповіді! З любов'ю та повагою, команда Gepur!❤️ Показати 1 відповідь

Ситуація з приміркою

Ганна Ганна 22 жовтня, 2024 год
04.09.24 замовила примірку тренча у м. Одеса, так як наявності в офлайн магазині не було, предоплата 150грн за примірку. Менеджери попереджали, що до 3-х робочих днів піде на збір та 2-3 дні доставка. Пройшло два тижні, ніяких смс не приходило, статус у застосунку gepur не змінювався. Вирішила написати менеджерам, щоб з'ясувати ситуацію, виявилося, що в магазині працюють ледачи, які навіть... Читати відгук 04.09.24 замовила примірку тренча у м. Одеса, так як наявності в офлайн магазині не було, предоплата 150грн за примірку. Менеджери попереджали, що до 3-х робочих днів піде на збір та 2-3 дні доставка. Пройшло два тижні, ніяких смс не приходило, статус у застосунку gepur не змінювався. Вирішила написати менеджерам, щоб з'ясувати ситуацію, виявилося, що в магазині працюють ледачи, які навіть не можуть зателефонувати клієнту та відправити смс. Списували це все, що смс відправляли, але на завжди воно відправляється, але по факту просто забули за клієнта. Декілька років користуюся gepur, таке відношення дійсно неприємне. Всі ми розуміємо, що коли замовляємо верхній одяг, то частіше за все він потрібен як можна швидше та 2 тижні ніхто заради тренча чекати не буде. Таку ситуацію gepur оцінив у знижку 10%, чи не смішно? Після цього випадку більше не користуюся послугами.
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 26 жовтня, 2024 год
Доброго дня, Ганна! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️ Показати 1 відповідь

Не раджу тут щось замовляти!

Валентин Валентин 7 серпня, 2024 год
Розмірна сітка дуже дивна, XL по виду менше S, але це таке. Робота з клієнтам жахлива, кошти повернути майже неможливо. Якісь бланки потрібно заповняти, багато лишнього. Замість коштів повертають якісь бонуси, і вже потім їх можна вивести на карту. Повернення по факту протягом місяця. АЛЕ, повернули ще й не всю суму! Не раджу зв'язуватись, бо потім будете випрошувати свої кошти... Читати відгук Розмірна сітка дуже дивна, XL по виду менше S, але це таке. Робота з клієнтам жахлива, кошти повернути майже неможливо. Якісь бланки потрібно заповняти, багато лишнього. Замість коштів повертають якісь бонуси, і вже потім їх можна вивести на карту. Повернення по факту протягом місяця. АЛЕ, повернули ще й не всю суму! Не раджу зв'язуватись, бо потім будете випрошувати свої кошти та витрачати свій час.
Переваги:
  1. Магазин існує, якість товар середня.
Недоліки:
  1. Кошти повернути важко, та й не повертають всю суму.
2 не згодні
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 8 серпня, 2024 год
Доброго дня, шановний Валентин. Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Нам дуже шкода, що Ви залишилися засмучені роботою нашого магазину. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення та у найближчий час з Вами зв'яжемося. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️ Показати 1 відповідь

Ніколи не замовляйте

Kateryna Kyrpa Kateryna Kyrpa 20 червня, 2024 год
Безвідповідальна конторка, інакше не назвеш. При оформленні замовлення 13 червня було вказано, що відправку буде здійснено за 1-3 дні. Якби знала, що більше, то б не замовляла, бо розраховувала на одну сукню з замовлення до конкретної події. Але на третій день мені пишуть, що потрібно зачекати на збірку до 24 червня, бо не встигають на виробництві. Тобто сукню ще відшивають,... Читати відгук Безвідповідальна конторка, інакше не назвеш. При оформленні замовлення 13 червня було вказано, що відправку буде здійснено за 1-3 дні. Якби знала, що більше, то б не замовляла, бо розраховувала на одну сукню з замовлення до конкретної події. Але на третій день мені пишуть, що потрібно зачекати на збірку до 24 червня, бо не встигають на виробництві. Тобто сукню ще відшивають, хоча на сайті в наявності у всіх розмірах. 3 дні та 11 - все ж суттєва різниця. І така ситуація не вперше, але в попередньому випадку я не поспішала, і подумала, що всяке інколи трапляється, можу зачекати. Але виявляється, що в них це зовсім не інколи. Звичайно, коли запитували чи зачекаю до 24-го, я повідомила, що розраховувала до конкретної дати. Вже думала навіть відмовитись від замовлення, але дівчина, яка зі мною комунікувала, додивилась, що у фізичному магазині є в наявності (та ще й у великій кількості!!!) і запропонувала зробити переміщення з магазину на склад і відправити з рештою замовлення, аргументуючи, що так буде швидше. Коли після розмови 5-й день добігає кінця і статус замовлення не змінюється, звичайно, запитую "так що там? коли?". Відповіли, що все ще чекають переміщення з магазину (5 днів і ще не перемістили????). А наскільки ж це буде швидше, ніж пошиття (на один день???).

Вирішила написати коментар у них на сайті до тієї сукні, описавши цю ситуацію, бо сукня надалі в наявності, 17 людей замовили за тиждень і будуть в такій самій ситуації. Проте отримала відповідь, що коментар не пройшов модерацію, бо, УВАГА, - він негативний. Тобто негативні коментарі вони взагалі не публікують. Уявляю, скільки їх там вже може бути.
Також відповіли на запитання "коли?", що сукню відправлять 24-го червня, тобто зовсім не раніше. Чи не перемістили з магазину, чи і не збирались, а лише замилювали очі, чи перемістили і відправили комусь іншому, - я вже навіть не запитувала. Очевидно, що клієнтоорієнтованість на нулі.
Недоліки:
  1. Не вказують реальні терміни відправки на сайті. Інформація про наявність некоректна.
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 20 червня, 2024 год
Вітаємо, шановна Катерина! Дякуємо, що приділили час та поділилися своїми враженнями. Нам справді шкода, що Ви залишились замучені. Для нас дуже важливо задовольняти наших клієнтів. Ситуація виникла, через велику кількість замовлень, саме на той товар, який був у Вашому замовленні, так як маємо великий попит серед наших клієнтів на дану модель Комплекта. Менеджер на другий день після отримання замовлення повідомив дату, коли виробництво встигне відшити товар. Намагались максимально прискорити відправку, тож відправка замовлення буде раніше зазначеної дати. Просимо ще раз вибачення за завдані незручності. З любов'ю, команда Gepur)))❤️

Не купуйте речі онлайн

Вікторія Вікторія 12 червня, 2024 год
Магазин не дотримується своїх зобов‘язань, три рази переносять строки відправки костюма, який донька повинна була одягти на випускний вечір, під який було придбано внші аксесуари
Не сплачуйте кошти через сайт, нема ніякої гарантії, що Ви отримаєте речі, Вам просто запрлпонують повернути кошти, через деякий час.
Переваги:
  1. нема
Недоліки:
  1. не відправляють речі в призначені терміни, постійно переносять відправку.
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 13 червня, 2024 год
Доброго дня, Вікторія! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Просто жах

Marina Marina 14 лютого, 2024 год
Замовила костюм який не підійшов за розміром, повернула товар 3 лютого, пообіцяли повернути кошти на протязі 7днів,пройшло 10, написала в кол центр самостійно, повідомили що повернуть кошти через ще 7 днів, що це за відношення до клієнтів, мені дуже подобався цей магазин, але після такого відношення до клієнтів більше не буду співпрацювати та рекомендувати.
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 14 лютого, 2024 год
Доброго дня Марина! Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо задовільняти наших клієнтів, дуже шкода, що ситуація, яка виникла через технічну проблему, не виправдало Ваших очікувань і Ви залишилися засмучені роботою нашого магазину. Вивід коштів з повернення вже підтверджено. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Будемо дуже раді новим замовленням! З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Якість товару Gepur

Iryna Iryna 26 грудня, 2023 год
Придбала в магазині, на дотик гарну і дорогу, кофту з капюшоном.
Металеві елементи поржавіли і задруднили ковту навколо, як тільки я потрапила під легенький дощик. Іржа геть зіпсувала вигляд кофти.
Ковта не дожила навіть до першого прання.
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 27 грудня, 2023 год
Доброго дня Ірина! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Хотілося б розібратися, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка артикул моделі та надішліть фото в наш чат viber://pa?chatURI=gepur&text=Hey Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Якщо річ Вам не підійшла, будьте готові, що кошти Вам не повернуть.

Elizaveta Antonovska Elizaveta Antonovska 18 жовтня, 2023 год
Робила замовлення на сайті двох одиниць - корсет і комбінезон. Речі не підійшли за розміром, зробила повернення, але кошти повернули лише за одну одиницю через тиждень. Відповісти на питання ніхто не може, коли будуть повернуті кошти за другу одиницю. Жах, а не сервіс.
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 18 жовтня, 2023 год
Доброго дня, Єлизавета! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення та у найближчий час з Вами зв'яжемося. З любов'ю та повагою Gepur!❤️

Не замовляйте в цьому магазині!!! Повернення коштів не роблять!!!!

Яна Яна 23 червня, 2023 год
Замовляла 2 сукні , 1 не підійшла вирішила повернути її
З моменту отримання ними повернення пройшло 2 робочих тижні, хоча на сайті вказано повернення коштів до 1 тижня, коштів і досі не отримала
Замовлення номер 1606449
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 28 червня, 2023 год
Кошти повернуті на ваш баланс ) ❤️

Добрий день! Хочу поскаржитись на обслуговування в цьому магазині

Гость Гость 28 березня, 2023 год
Я замовляла сукню, яка не підійшла мені за розміром. Не можу повернути свої гроші вже впродовж майже трьох тижнів. Більше ніколи не буду тут замовляти речі, хоча була постійним клієнтом. Дзвоню до них кожен день без результату!
Недоліки:
  1. Не повертають гроші за товар, що не пройшов за розміром
1 згоден 1 не згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Никому не советую

Елена Елена 27 грудня, 2022 год
Купила в этом магазине платье на свою голову. Как по мне цена завышена относительно качества. Решила вернуть. И вот прошло уже 11 дней своих денег я так и не получила обратно. Издевательство какое-то. Никому не советую!!!
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня, Олена! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Однакові чукні сшиті по-різному

Маріна Маріна 27 грудня, 2022 год
Якщо вам пощастить, то сукня приїде нормальна. Мені не пощастило двічі. І осуільки негативні відгуки магазин видаляє, пишу їх на незалежних платформах. Перший раз замовила сукню - Мерехтлива сукня з глибоким декольте вартісю понад 3000 грн. Але вона не підійшла, бо виявляється вона "маломірить". І це я дізналась вже при поверненні сукні від оператора магазина. Тільки не зрозуміло, чому я... Читати відгук Якщо вам пощастить, то сукня приїде нормальна. Мені не пощастило двічі. І осуільки негативні відгуки магазин видаляє, пишу їх на незалежних платформах. Перший раз замовила сукню - Мерехтлива сукня з глибоким декольте вартісю понад 3000 грн. Але вона не підійшла, бо виявляється вона "маломірить". І це я дізналась вже при поверненні сукні від оператора магазина. Тільки не зрозуміло, чому я маю втрачати на доставці за повернення сукні, заміри якої вказані неправильно і дізнаватись. Про процедуру очікування коштів 7 днів я взагалі мовчу. Вдруге сукня прийшла крива. На плечах дуже помітно. Витачки на грудях стирчать, дуже не гарно. Жодна білизна не змогла скорегувати дефект стирчащих сосків. Сукню тільки перешивати. Довжина набагато (15 см) більша! І це різниця між хс і с розмірами. Хс ледь сідниці прикривав, і це при моєму зрості 156 см. При цьому перша сукня сшита була нормально, не було стирчащих витачок, плечі були рівні. Питання до Gepur. На кого ви шиєте сукні?? Чому така різниця в замірах?? Чому вони не вірно вказані на сайті? І чому я маю платити за повернення не з моєї вини? Більше замовляти у них не буду і нікому не порекомендую.
Переваги:
  1. Український бренд, гарний дизайн суконь
Недоліки:
  1. Погане виконання, сукню (навіть найлорожчу) можуть доставити вам кривою, бракованою і з не тими замірами, що вказані на сайті.
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня, Маріна! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Цены подняли, а качество обслуживания ужасное

Гость Гость 17 грудня, 2022 год
Купила куртку из кожзама. Куртка приехала все помятая. Провисела несколько дней, абсолютно не разгладилась. Я часто покупаю вещи из кожзама, абсолютно все повисев разглаживалось. Тут магазин мне советует самой отпарить или повесить над горячей ванной( что совсем не помогло). Возвращали деньги 2 недели, и «забыли» вернуть за доставку, хотя обещали. Качество вещей низкое, а цены выросли в 2-3 раза. Не... Читати відгук Купила куртку из кожзама. Куртка приехала все помятая. Провисела несколько дней, абсолютно не разгладилась. Я часто покупаю вещи из кожзама, абсолютно все повисев разглаживалось. Тут магазин мне советует самой отпарить или повесить над горячей ванной( что совсем не помогло). Возвращали деньги 2 недели, и «забыли» вернуть за доставку, хотя обещали. Качество вещей низкое, а цены выросли в 2-3 раза. Не советую.
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня ! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Просто Жах

Solomiyaandriyevska@gmail.com [email protected] 20 жовтня, 2022 год
Минуло 3 місяці з моменту замовлення, а посилки досі нема . Не відповідальність персоналу.
17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь... Читати відгук
Минуло 3 місяці з моменту замовлення, а посилки досі нема . Не відповідальність персоналу.
17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь « надслали запит до вддлу логстики». Так було майже три мсяц поки я не написала в instagram там почалось щось дивне з цьою посилкою. Telegram call center пише що посилка в США, а instagram call center пише чи я не бажаю компенсацю або повторну вдправку. Ще чекати три мсяц на повторну доставку?
1 жовтня 2022 я ще раз звернулась до них за запитом про свою посилку яка ніби то була вже в США і отримала відповідт що потрібно очікувати.
18 жовтня 2022 посилки досі нема. Трекінг по УкрПошт показує що посилка ще досі в Україні і нікуди вона не виїжджала.
Знаючи пошту США, я розумю що ніякі 18 днів посилка не може доставлятись. Написавши в Call center що по трекінгу вона досі в Україні, я отримала вдповідь що до мене зателефонує мереджер. Звичайно я погодилась і вирішила почекати, і через дві години отримала нарешті відповідь що посилка загубилась! За 3 місяці рівно я отримала ту відповідь бо сама виписувала їм , а якщо б не згадала то так і пропала б моя посилка і гроші ну впринципі ні того ні того я не маю . Хотіла компенсацію за посилку яку навіть не отримала а то виявляється ще треба чекати коли пошта їм поверне посилку . Напевно я далі буду чекати 3 місяці ! Ніби я пошті платила а не магазину !!!
1 згоден
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня, Ксенія! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

безвідповідальне ставлення до клієнта

Неля Неля 5 жовтня, 2022 год
Замовила спідницю, прислали не той розмір. Довелось заморочуватись з поверненням, гроші повернули аж через тиждень, хоча мали б відразу. За пересилку 60 грн. не повернули, хоча обіцяли. Два рази перепитувала за розмір, щоб не було непорозумінь, потім декілька разів перепитала чи буде повернено кошти за пересилку, так як повернення через їхню помилку - все одно не повернули за пересилку, написали... Читати відгук Замовила спідницю, прислали не той розмір. Довелось заморочуватись з поверненням, гроші повернули аж через тиждень, хоча мали б відразу. За пересилку 60 грн. не повернули, хоча обіцяли. Два рази перепитувала за розмір, щоб не було непорозумінь, потім декілька разів перепитала чи буде повернено кошти за пересилку, так як повернення через їхню помилку - все одно не повернули за пересилку, написали що вибачаються) халатність і обман
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня, Неля! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Бракована сукня яку неможливо повернути

Юлія Юлія 2 серпня, 2022 год

Купила цю сукню
https://gepur.com/product/plate-39104
Все в ній мене влаштовувало і розмір і сіло нормально. Не очікувала чогось надзвичайного від цього виробника, навіть закрила очі на погану якість внутрішньоі підкладки. Сукня прийшла дуже зім'ятою, подумала - відпрасується. АЛЕ нажаль сукня намертво зафіксувалась у зім'ятому вигляді і ні прасування ні відпарювання... Читати відгук
Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути

Купила цю сукню
https://gepur.com/product/plate-39104

Все в ній мене влаштовувало і розмір і сіло нормально. Не очікувала чогось надзвичайного від цього виробника, навіть закрила очі на погану якість внутрішньоі підкладки. Сукня прийшла дуже зім'ятою, подумала - відпрасується. АЛЕ нажаль сукня намертво зафіксувалась у зім'ятому вигляді і ні прасування ні відпарювання ні прання не допомогло.

При зверненні до магазину, мені не могли дати відповідь два тижні, а потім порадили звернутися в ателье!!! щоб виправити брак, додали що це мої проблеми і я маю справлятися з цим самостійно.

Мої пояснення ігнорувалися про те, що тканина не реагує ні на прасування ні на відпарення ні на прання. Тканина постійно повертається у одну і ту саму форму, що скоріш за все на виробництві використовувалася фіксуючий засіб як для спідниць пліссе, але певно через порушення технологіі сукню зарано склали в пакування і вона зафіксувалася в зім'ятому вигляді.

Магазин просто продає неякісні вироби и відмовляється робити обмін чи повертати гроші. В результаті у мене є сукня яку неможливо носити і нема 1300 гривень які я на неї витратила.

Додаю фото як сукня виглядає у мене після всіх спроб вірівняти і як має бути.
Недоліки:
  1. Жахливе ставлення до клієнтів. Намагання будь-яким способом не повернути гроші чи не робити обмін.
Интернет-магазин gepur.com Відповідь представника Интернет-магазин gepur.com 6 квітня, 2023 год
Доброго дня, Юлія! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Испорченный праздник....

Гость Гость 18 грудня, 2021 год
Готовясь к знаковому для себя и моей семьи мероприятию намного заранее выбрала и заказала синие широкие брюки палаццо. Оплатила. Ждала. В итоге пришли брюки,которые менеджер назвала "пересортицей". Оформила возврат и обмен. Обещали к указанной дате прислать. Прислали посылку только после скандала. А до этого рассказывали про предновогодние сложности. И что же я получила-снова пересортицу!!!!!
В итоге-настоение и праздник испорчены!!!!
Читати відгук
Готовясь к знаковому для себя и моей семьи мероприятию намного заранее выбрала и заказала синие широкие брюки палаццо. Оплатила. Ждала. В итоге пришли брюки,которые менеджер назвала "пересортицей". Оформила возврат и обмен. Обещали к указанной дате прислать. Прислали посылку только после скандала. А до этого рассказывали про предновогодние сложности. И что же я получила-снова пересортицу!!!!!
В итоге-настоение и праздник испорчены!!!!
Никому не рекомендую магазин Gepur
Інтернет-магазин gepur.com
Інтернет-магазин gepur.com
Рейтинг 4.8 з 5 на підставі 18 відгуків

Одяг та взуття
Магазин одежды raw-jeans
Магазин одежды raw-jeans

Рейтинг: 4.8
137 відгуків
Deluxe Store
Deluxe Store

Рейтинг: 4.5
34 відгука
Under Armour
Under Armour

Рейтинг: 1
3 відгука
vse-krossovki.in.ua
vse-krossovki.in.ua

Рейтинг: 4.7
99 відгуків
Brend.girl.ua (brend_lux_ukr)
Brend.girl.ua (brend_lux_ukr)

Рейтинг: 1
1 відгук
soldat.com.ua
soldat.com.ua

Рейтинг: 5
5 відгуків
poshivgr.com.ua
poshivgr.com.ua

Рейтинг: 1
1 відгук
Магазин одежды Corneliani
Магазин одежды Corneliani

Рейтинг: 5
2 відгука
Магазин buybyme_ua
Магазин buybyme_ua

Рейтинг: 1
3 відгука