Придбала спідницю-шорти, перша примірка розходиться шов через те що вони конструктивно неправильно пошити, та розмір стегон на які вони йдуть туди просто не влізуть, друга примірка перед тим, як віднести в ательє на ремонт шва розходиться молнія за ремонт ще +300 грн. на моє звернення про їснуючі проблеми відписка на електрону пошту наче "приймемо до уваги більше так не будемо".... Читати відгук Придбала спідницю-шорти, перша примірка розходиться шов через те що вони конструктивно неправильно пошити, та розмір стегон на які вони йдуть туди просто не влізуть, друга примірка перед тим, як віднести в ательє на ремонт шва розходиться молнія за ремонт ще +300 грн. на моє звернення про їснуючі проблеми відписка на електрону пошту наче "приймемо до уваги більше так не будемо". Пишу відгук на сайті, вони його звісно не публікують. Про повернення навіть не думала тому, що у них є тільки повна оплата, та я просто не хотіла ризикувати, що вони не повернуть кошти, оскільки чула і такі відгуки. Перше і останне замовлення на цьому сайті.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам надзвичайно шкода, що у вас склався такий негативний досвід з нашою спідницею-шортами. Ми щиро перепрошуємо за незручності, пов'язані з якістю виробу та обслуговуванням. Ми дуже серйозно ставимося до кожного відгуку і прагнемо забезпечити нашим клієнтам тільки якісні товари. Всю інформацію буде обов 'язково передано у відділ контроля якості та проведено перевірку стосовно Ваших зауважень Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо повернення коштів, але хотіли б запевнити, що ми завжди намагаємось вирішувати проблеми клієнтів справедливо. Ми ще раз перепрошуємо за негативний досвід і сподіваємось, що зможемо відновити вашу довіру. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Заказывала вещи, до этого момента,в магазине несколько раз,всё устраивало.В последний раз пришло платье ужасного качества,но на бирке был другой производитель,не Гепюр.Я отправила платье назад.17.04.20 возврат был забран.По Закону в день возврата товара,деньги должны быть возвращены покупателю,либо же,по договоренности с покупателем,если у магазина нет возможности,не позднее 7 дней.Сегодня 01.05.20 и деньги мне до сих пор не вернули! Те магазин нарушает Закон... Читати відгук Заказывала вещи, до этого момента,в магазине несколько раз,всё устраивало.В последний раз пришло платье ужасного качества,но на бирке был другой производитель,не Гепюр.Я отправила платье назад.17.04.20 возврат был забран.По Закону в день возврата товара,деньги должны быть возвращены покупателю,либо же,по договоренности с покупателем,если у магазина нет возможности,не позднее 7 дней.Сегодня 01.05.20 и деньги мне до сих пор не вернули! Те магазин нарушает Закон о правах потребителя! Вчера я звонила на горячую линию и мне сказали,что деньги находятся на каком-то виртуальном счете и что бы их вывести надо ждать около 3 дней! Те магазин без моего разрешения удерживает деньги на каких-то своих виртуальных счетах уже две недели и не возвращает их! Уважаемый Гепюр,если вы пользуетесь моими деньгами,то будьте любезны вернуть мне их с процентами! А так же научите работать ваших менеджеров,что бы они мне не доказывали,что имеют право хранить мои деньги на каких то счетах! Вы нарушаете мои права,не возвращая мне деньги за некачественный товар вторую неделю.
Переваги:
Хороший выбор моделей
Недоліки:
Не возвращают деньги за возврат товара. Менеджеры не знают ничего о Законе потребителя, считая, что имеют право удерживать мои средства на виртуальном счете
Погана якість пошиття та фурнітури не публікують відгук на сайті
Ми дуже серйозно ставимося до кожного відгуку і прагнемо забезпечити нашим клієнтам тільки якісні товари. Всю інформацію буде обов 'язково передано у відділ контроля якості та проведено перевірку стосовно Ваших зауважень Ми розуміємо ваше занепокоєння щодо повернення коштів, але хотіли б запевнити, що ми завжди намагаємось вирішувати проблеми клієнтів справедливо.
Ми ще раз перепрошуємо за негативний досвід і сподіваємось, що зможемо відновити вашу довіру. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Не возвращают деньги уже 2 недели!