Интернет-магазин gepur.com отзывы
с оценкой «Ужасно»

Отзывы покупателей и клиентов
Интернет-магазин gepur.com
4.8 5
18 отзывов / 9477 просмотров
Важно! В целях актуальности, рейтинг и результаты отзывов, отображаемые на графике, вычисляются на основании 100 последних отзывов
Отзывы с пометкой "Проблема решена" не учитываются

Рубашка яка покрилась катишками від однієї носки

Леся Сухиня Леся Сухиня 18 марта, 2025 год
Купила рубашку у клітинку, написано , 100 % хлопок. Після першої носки, вона покрилась катишками, начебто я її ношу уже роками. Не сподівалась шо хлопок може так закашлатитись. У мене є на багото дешевші рубашки, але таке бачу в перше.

Обман із нарахуванням Бонусів

Olga Sereda Olga Sereda 24 февраля, 2025 год
Компанія рекламує "Подвійний бонус за Замовлення 06.02.2025",
а по факту виявляється, що, хоч і оформили та сплатили 06(!).02.2025,
а мало бути офомлення Замовлення
"від 09:00(!) 06.02.2025 до 09:00 07(!).02.2025".
РАЗВОД за ВАШИ же ДЕНЬГИ, висловлюючись мовою Агресора
Дякуємо Ольга за ваш відгук! Ми розуміємо ваше розчарування та приносимо вибачення за можливу неоднозначність у формулюванні акційних умов. Ми цінуємо кожного клієнта та готові детальніше розглянути вашу ситуацію. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення або контактні дані. Будемо дуже чекати зворотньої відповіді! З любов'ю та повагою, команда Gepur!❤️ Показать 1 ответ

Ситуація з приміркою

Ганна Ганна 22 октября, 2024 год
04.09.24 замовила примірку тренча у м. Одеса, так як наявності в офлайн магазині не було, предоплата 150грн за примірку. Менеджери попереджали, що до 3-х робочих днів піде на збір та 2-3 дні доставка. Пройшло два тижні, ніяких смс не приходило, статус у застосунку gepur не змінювався. Вирішила написати менеджерам, щоб з'ясувати ситуацію, виявилося, що в магазині працюють ледачи, які навіть... Читать отзыв 04.09.24 замовила примірку тренча у м. Одеса, так як наявності в офлайн магазині не було, предоплата 150грн за примірку. Менеджери попереджали, що до 3-х робочих днів піде на збір та 2-3 дні доставка. Пройшло два тижні, ніяких смс не приходило, статус у застосунку gepur не змінювався. Вирішила написати менеджерам, щоб з'ясувати ситуацію, виявилося, що в магазині працюють ледачи, які навіть не можуть зателефонувати клієнту та відправити смс. Списували це все, що смс відправляли, але на завжди воно відправляється, але по факту просто забули за клієнта. Декілька років користуюся gepur, таке відношення дійсно неприємне. Всі ми розуміємо, що коли замовляємо верхній одяг, то частіше за все він потрібен як можна швидше та 2 тижні ніхто заради тренча чекати не буде. Таку ситуацію gepur оцінив у знижку 10%, чи не смішно? Після цього випадку більше не користуюся послугами.
Доброго дня, Ганна! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️ Показать 1 ответ

Не раджу тут щось замовляти!

Валентин Валентин 7 августа, 2024 год
Розмірна сітка дуже дивна, XL по виду менше S, але це таке. Робота з клієнтам жахлива, кошти повернути майже неможливо. Якісь бланки потрібно заповняти, багато лишнього. Замість коштів повертають якісь бонуси, і вже потім їх можна вивести на карту. Повернення по факту протягом місяця. АЛЕ, повернули ще й не всю суму! Не раджу зв'язуватись, бо потім будете випрошувати свої кошти... Читать отзыв Розмірна сітка дуже дивна, XL по виду менше S, але це таке. Робота з клієнтам жахлива, кошти повернути майже неможливо. Якісь бланки потрібно заповняти, багато лишнього. Замість коштів повертають якісь бонуси, і вже потім їх можна вивести на карту. Повернення по факту протягом місяця. АЛЕ, повернули ще й не всю суму! Не раджу зв'язуватись, бо потім будете випрошувати свої кошти та витрачати свій час.
Достоинства:
  1. Магазин існує, якість товар середня.
Недостатки:
  1. Кошти повернути важко, та й не повертають всю суму.
2 не согласны
Доброго дня, шановний Валентин. Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Нам дуже шкода, що Ви залишилися засмучені роботою нашого магазину. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення та у найближчий час з Вами зв'яжемося. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️ Показать 1 ответ

Ніколи не замовляйте

Kateryna Kyrpa Kateryna Kyrpa 20 июня, 2024 год
Безвідповідальна конторка, інакше не назвеш. При оформленні замовлення 13 червня було вказано, що відправку буде здійснено за 1-3 дні. Якби знала, що більше, то б не замовляла, бо розраховувала на одну сукню з замовлення до конкретної події. Але на третій день мені пишуть, що потрібно зачекати на збірку до 24 червня, бо не встигають на виробництві. Тобто сукню ще відшивають,... Читать отзыв Безвідповідальна конторка, інакше не назвеш. При оформленні замовлення 13 червня було вказано, що відправку буде здійснено за 1-3 дні. Якби знала, що більше, то б не замовляла, бо розраховувала на одну сукню з замовлення до конкретної події. Але на третій день мені пишуть, що потрібно зачекати на збірку до 24 червня, бо не встигають на виробництві. Тобто сукню ще відшивають, хоча на сайті в наявності у всіх розмірах. 3 дні та 11 - все ж суттєва різниця. І така ситуація не вперше, але в попередньому випадку я не поспішала, і подумала, що всяке інколи трапляється, можу зачекати. Але виявляється, що в них це зовсім не інколи. Звичайно, коли запитували чи зачекаю до 24-го, я повідомила, що розраховувала до конкретної дати. Вже думала навіть відмовитись від замовлення, але дівчина, яка зі мною комунікувала, додивилась, що у фізичному магазині є в наявності (та ще й у великій кількості!!!) і запропонувала зробити переміщення з магазину на склад і відправити з рештою замовлення, аргументуючи, що так буде швидше. Коли після розмови 5-й день добігає кінця і статус замовлення не змінюється, звичайно, запитую "так що там? коли?". Відповіли, що все ще чекають переміщення з магазину (5 днів і ще не перемістили????). А наскільки ж це буде швидше, ніж пошиття (на один день???).

Вирішила написати коментар у них на сайті до тієї сукні, описавши цю ситуацію, бо сукня надалі в наявності, 17 людей замовили за тиждень і будуть в такій самій ситуації. Проте отримала відповідь, що коментар не пройшов модерацію, бо, УВАГА, - він негативний. Тобто негативні коментарі вони взагалі не публікують. Уявляю, скільки їх там вже може бути.
Також відповіли на запитання "коли?", що сукню відправлять 24-го червня, тобто зовсім не раніше. Чи не перемістили з магазину, чи і не збирались, а лише замилювали очі, чи перемістили і відправили комусь іншому, - я вже навіть не запитувала. Очевидно, що клієнтоорієнтованість на нулі.
Недостатки:
  1. Не вказують реальні терміни відправки на сайті. Інформація про наявність некоректна.
1 согласен
Вітаємо, шановна Катерина! Дякуємо, що приділили час та поділилися своїми враженнями. Нам справді шкода, що Ви залишились замучені. Для нас дуже важливо задовольняти наших клієнтів. Ситуація виникла, через велику кількість замовлень, саме на той товар, який був у Вашому замовленні, так як маємо великий попит серед наших клієнтів на дану модель Комплекта. Менеджер на другий день після отримання замовлення повідомив дату, коли виробництво встигне відшити товар. Намагались максимально прискорити відправку, тож відправка замовлення буде раніше зазначеної дати. Просимо ще раз вибачення за завдані незручності. З любов'ю, команда Gepur)))❤️

Не купуйте речі онлайн

Вікторія Вікторія 12 июня, 2024 год
Магазин не дотримується своїх зобов‘язань, три рази переносять строки відправки костюма, який донька повинна була одягти на випускний вечір, під який було придбано внші аксесуари
Не сплачуйте кошти через сайт, нема ніякої гарантії, що Ви отримаєте речі, Вам просто запрлпонують повернути кошти, через деякий час.
Достоинства:
  1. нема
Недостатки:
  1. не відправляють речі в призначені терміни, постійно переносять відправку.
1 согласен
Доброго дня, Вікторія! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Просто жах

Marina Marina 14 февраля, 2024 год
Замовила костюм який не підійшов за розміром, повернула товар 3 лютого, пообіцяли повернути кошти на протязі 7днів,пройшло 10, написала в кол центр самостійно, повідомили що повернуть кошти через ще 7 днів, що це за відношення до клієнтів, мені дуже подобався цей магазин, але після такого відношення до клієнтів більше не буду співпрацювати та рекомендувати.
Доброго дня Марина! Дякуємо за відгук. Для нас дуже важливо задовільняти наших клієнтів, дуже шкода, що ситуація, яка виникла через технічну проблему, не виправдало Ваших очікувань і Ви залишилися засмучені роботою нашого магазину. Вивід коштів з повернення вже підтверджено. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Будемо дуже раді новим замовленням! З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Якість товару Gepur

Iryna Iryna 26 декабря, 2023 год
Придбала в магазині, на дотик гарну і дорогу, кофту з капюшоном.
Металеві елементи поржавіли і задруднили ковту навколо, як тільки я потрапила під легенький дощик. Іржа геть зіпсувала вигляд кофти.
Ковта не дожила навіть до першого прання.
Доброго дня Ірина! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Хотілося б розібратися, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка артикул моделі та надішліть фото в наш чат viber://pa?chatURI=gepur&text=Hey Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. З любов'ю та повагою, ваш Gepur!❤️

Якщо річ Вам не підійшла, будьте готові, що кошти Вам не повернуть.

Elizaveta Antonovska Elizaveta Antonovska 18 октября, 2023 год
Робила замовлення на сайті двох одиниць - корсет і комбінезон. Речі не підійшли за розміром, зробила повернення, але кошти повернули лише за одну одиницю через тиждень. Відповісти на питання ніхто не може, коли будуть повернуті кошти за другу одиницю. Жах, а не сервіс.
Доброго дня, Єлизавета! Дякуємо за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка, номер вашого замовлення та у найближчий час з Вами зв'яжемося. З любов'ю та повагою Gepur!❤️

Не замовляйте в цьому магазині!!! Повернення коштів не роблять!!!!

Яна Яна 23 июня, 2023 год
Замовляла 2 сукні , 1 не підійшла вирішила повернути її
З моменту отримання ними повернення пройшло 2 робочих тижні, хоча на сайті вказано повернення коштів до 1 тижня, коштів і досі не отримала
Замовлення номер 1606449
2 не согласны Показать 2 ответа

Добрий день! Хочу поскаржитись на обслуговування в цьому магазині

Гость Гость 28 марта, 2023 год
Я замовляла сукню, яка не підійшла мені за розміром. Не можу повернути свої гроші вже впродовж майже трьох тижнів. Більше ніколи не буду тут замовляти речі, хоча була постійним клієнтом. Дзвоню до них кожен день без результату!
Недостатки:
  1. Не повертають гроші за товар, що не пройшов за розміром
1 согласен 1 не согласен
Доброго дня! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Никому не советую

Елена Елена 27 декабря, 2022 год
Купила в этом магазине платье на свою голову. Как по мне цена завышена относительно качества. Решила вернуть. И вот прошло уже 11 дней своих денег я так и не получила обратно. Издевательство какое-то. Никому не советую!!!
1 согласен
Доброго дня, Олена! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Однакові чукні сшиті по-різному

Маріна Маріна 27 декабря, 2022 год
Якщо вам пощастить, то сукня приїде нормальна. Мені не пощастило двічі. І осуільки негативні відгуки магазин видаляє, пишу їх на незалежних платформах. Перший раз замовила сукню - Мерехтлива сукня з глибоким декольте вартісю понад 3000 грн. Але вона не підійшла, бо виявляється вона "маломірить". І це я дізналась вже при поверненні сукні від оператора магазина. Тільки не зрозуміло, чому я... Читать отзыв Якщо вам пощастить, то сукня приїде нормальна. Мені не пощастило двічі. І осуільки негативні відгуки магазин видаляє, пишу їх на незалежних платформах. Перший раз замовила сукню - Мерехтлива сукня з глибоким декольте вартісю понад 3000 грн. Але вона не підійшла, бо виявляється вона "маломірить". І це я дізналась вже при поверненні сукні від оператора магазина. Тільки не зрозуміло, чому я маю втрачати на доставці за повернення сукні, заміри якої вказані неправильно і дізнаватись. Про процедуру очікування коштів 7 днів я взагалі мовчу. Вдруге сукня прийшла крива. На плечах дуже помітно. Витачки на грудях стирчать, дуже не гарно. Жодна білизна не змогла скорегувати дефект стирчащих сосків. Сукню тільки перешивати. Довжина набагато (15 см) більша! І це різниця між хс і с розмірами. Хс ледь сідниці прикривав, і це при моєму зрості 156 см. При цьому перша сукня сшита була нормально, не було стирчащих витачок, плечі були рівні. Питання до Gepur. На кого ви шиєте сукні?? Чому така різниця в замірах?? Чому вони не вірно вказані на сайті? І чому я маю платити за повернення не з моєї вини? Більше замовляти у них не буду і нікому не порекомендую.
Достоинства:
  1. Український бренд, гарний дизайн суконь
Недостатки:
  1. Погане виконання, сукню (навіть найлорожчу) можуть доставити вам кривою, бракованою і з не тими замірами, що вказані на сайті.
1 согласен
Доброго дня, Маріна! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Цены подняли, а качество обслуживания ужасное

Гость Гость 17 декабря, 2022 год
Купила куртку из кожзама. Куртка приехала все помятая. Провисела несколько дней, абсолютно не разгладилась. Я часто покупаю вещи из кожзама, абсолютно все повисев разглаживалось. Тут магазин мне советует самой отпарить или повесить над горячей ванной( что совсем не помогло). Возвращали деньги 2 недели, и «забыли» вернуть за доставку, хотя обещали. Качество вещей низкое, а цены выросли в 2-3 раза. Не... Читать отзыв Купила куртку из кожзама. Куртка приехала все помятая. Провисела несколько дней, абсолютно не разгладилась. Я часто покупаю вещи из кожзама, абсолютно все повисев разглаживалось. Тут магазин мне советует самой отпарить или повесить над горячей ванной( что совсем не помогло). Возвращали деньги 2 недели, и «забыли» вернуть за доставку, хотя обещали. Качество вещей низкое, а цены выросли в 2-3 раза. Не советую.
1 согласен
Доброго дня ! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Просто Жах

Solomiyaandriyevska@gmail.com [email protected] 20 октября, 2022 год
Минуло 3 місяці з моменту замовлення, а посилки досі нема . Не відповідальність персоналу.
17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь... Читать отзыв
Минуло 3 місяці з моменту замовлення, а посилки досі нема . Не відповідальність персоналу.
17 липн 2022 я замовила футболку в цьому нтернет магазин. Розумючи що на даний момент в кран вйна я очкувала на затримку сво посилки але не на 3 МСЯЦ! За три мсяц я 10 раз звернулась в Telegram Call Center, там я чула тльки одну вдповдь « надслали запит до вддлу логстики». Так було майже три мсяц поки я не написала в instagram там почалось щось дивне з цьою посилкою. Telegram call center пише що посилка в США, а instagram call center пише чи я не бажаю компенсацю або повторну вдправку. Ще чекати три мсяц на повторну доставку?
1 жовтня 2022 я ще раз звернулась до них за запитом про свою посилку яка ніби то була вже в США і отримала відповідт що потрібно очікувати.
18 жовтня 2022 посилки досі нема. Трекінг по УкрПошт показує що посилка ще досі в Україні і нікуди вона не виїжджала.
Знаючи пошту США, я розумю що ніякі 18 днів посилка не може доставлятись. Написавши в Call center що по трекінгу вона досі в Україні, я отримала вдповідь що до мене зателефонує мереджер. Звичайно я погодилась і вирішила почекати, і через дві години отримала нарешті відповідь що посилка загубилась! За 3 місяці рівно я отримала ту відповідь бо сама виписувала їм , а якщо б не згадала то так і пропала б моя посилка і гроші ну впринципі ні того ні того я не маю . Хотіла компенсацію за посилку яку навіть не отримала а то виявляється ще треба чекати коли пошта їм поверне посилку . Напевно я далі буду чекати 3 місяці ! Ніби я пошті платила а не магазину !!!
1 согласен
Доброго дня, Ксенія! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

безвідповідальне ставлення до клієнта

Неля Неля 5 октября, 2022 год
Замовила спідницю, прислали не той розмір. Довелось заморочуватись з поверненням, гроші повернули аж через тиждень, хоча мали б відразу. За пересилку 60 грн. не повернули, хоча обіцяли. Два рази перепитувала за розмір, щоб не було непорозумінь, потім декілька разів перепитала чи буде повернено кошти за пересилку, так як повернення через їхню помилку - все одно не повернули за пересилку, написали... Читать отзыв Замовила спідницю, прислали не той розмір. Довелось заморочуватись з поверненням, гроші повернули аж через тиждень, хоча мали б відразу. За пересилку 60 грн. не повернули, хоча обіцяли. Два рази перепитувала за розмір, щоб не було непорозумінь, потім декілька разів перепитала чи буде повернено кошти за пересилку, так як повернення через їхню помилку - все одно не повернули за пересилку, написали що вибачаються) халатність і обман
Доброго дня, Неля! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Бракована сукня яку неможливо повернути

Юлія Юлія 2 августа, 2022 год

Купила цю сукню
https://gepur.com/product/plate-39104
Все в ній мене влаштовувало і розмір і сіло нормально. Не очікувала чогось надзвичайного від цього виробника, навіть закрила очі на погану якість внутрішньоі підкладки. Сукня прийшла дуже зім'ятою, подумала - відпрасується. АЛЕ нажаль сукня намертво зафіксувалась у зім'ятому вигляді і ні прасування ні відпарювання... Читать отзыв
Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути Интернет-магазин gepur.com - Бракована сукня яку неможливо повернути

Купила цю сукню
https://gepur.com/product/plate-39104

Все в ній мене влаштовувало і розмір і сіло нормально. Не очікувала чогось надзвичайного від цього виробника, навіть закрила очі на погану якість внутрішньоі підкладки. Сукня прийшла дуже зім'ятою, подумала - відпрасується. АЛЕ нажаль сукня намертво зафіксувалась у зім'ятому вигляді і ні прасування ні відпарювання ні прання не допомогло.

При зверненні до магазину, мені не могли дати відповідь два тижні, а потім порадили звернутися в ателье!!! щоб виправити брак, додали що це мої проблеми і я маю справлятися з цим самостійно.

Мої пояснення ігнорувалися про те, що тканина не реагує ні на прасування ні на відпарення ні на прання. Тканина постійно повертається у одну і ту саму форму, що скоріш за все на виробництві використовувалася фіксуючий засіб як для спідниць пліссе, але певно через порушення технологіі сукню зарано склали в пакування і вона зафіксувалася в зім'ятому вигляді.

Магазин просто продає неякісні вироби и відмовляється робити обмін чи повертати гроші. В результаті у мене є сукня яку неможливо носити і нема 1300 гривень які я на неї витратила.

Додаю фото як сукня виглядає у мене після всіх спроб вірівняти і як має бути.
Недостатки:
  1. Жахливе ставлення до клієнтів. Намагання будь-яким способом не повернути гроші чи не робити обмін.
Доброго дня, Юлія! Дякую за відгук. Щиро засмучені і здивовані ситуацією, що склалася. Від імені всієї компанії просимо вибачення за завдані незручності. Хотілося б розібратися в цій ситуації, вирішити та виключити подальше її повторення. Уточніть будь ласка , номер вашого замовлення та у найближчий час з вами зв'яжеться відділ котролю якості . З любов'ю та повагою, ваш Gepur!

Испорченный праздник....

Гость Гость 18 декабря, 2021 год
Готовясь к знаковому для себя и моей семьи мероприятию намного заранее выбрала и заказала синие широкие брюки палаццо. Оплатила. Ждала. В итоге пришли брюки,которые менеджер назвала "пересортицей". Оформила возврат и обмен. Обещали к указанной дате прислать. Прислали посылку только после скандала. А до этого рассказывали про предновогодние сложности. И что же я получила-снова пересортицу!!!!!
В итоге-настоение и праздник испорчены!!!!
Читать отзыв
Готовясь к знаковому для себя и моей семьи мероприятию намного заранее выбрала и заказала синие широкие брюки палаццо. Оплатила. Ждала. В итоге пришли брюки,которые менеджер назвала "пересортицей". Оформила возврат и обмен. Обещали к указанной дате прислать. Прислали посылку только после скандала. А до этого рассказывали про предновогодние сложности. И что же я получила-снова пересортицу!!!!!
В итоге-настоение и праздник испорчены!!!!
Никому не рекомендую магазин Gepur
Интернет-магазин gepur.com
Интернет-магазин gepur.com
Рейтинг 4.8 из 5 на основании 18 отзывов

Одежда и обувь
Магазин одежды raw-jeans
Магазин одежды raw-jeans

Рейтинг: 4.8
137 отзывов
Deluxe Store
Deluxe Store

Рейтинг: 4.5
34 отзыва
Under Armour
Under Armour

Рейтинг: 1
3 отзыва
vse-krossovki.in.ua
vse-krossovki.in.ua

Рейтинг: 4.7
99 отзывов
Brend.girl.ua (brend_lux_ukr)
Brend.girl.ua (brend_lux_ukr)

Рейтинг: 1
1 отзыв
soldat.com.ua
soldat.com.ua

Рейтинг: 5
5 отзывов
poshivgr.com.ua
poshivgr.com.ua

Рейтинг: 1
1 отзыв
Магазин одежды Corneliani
Магазин одежды Corneliani

Рейтинг: 5
2 отзыва
Магазин buybyme_ua
Магазин buybyme_ua

Рейтинг: 1
3 отзыва