Замовила світшот, на сайті був опис що це на флісі, якраз те що потрібно на зиму. А прийшов без утеплення, весняний варіант. Я хотіла теплу річ, та носити її ВЖЕ, тим паче це було вказано магазином Писала менеджерам про недостовірну інформацію, яка була вказана у них на сторінці товару, сказали що виправлять. Спойлер, не виправили :) І мало того, лише... Читати відгук Замовила світшот, на сайті був опис що це на флісі, якраз те що потрібно на зиму. А прийшов без утеплення, весняний варіант. Я хотіла теплу річ, та носити її ВЖЕ, тим паче це було вказано магазином Писала менеджерам про недостовірну інформацію, яка була вказана у них на сторінці товару, сказали що виправлять. Спойлер, не виправили :) І мало того, лише намагали себе виправдати. Я сказала, що у зв’язку з невідповідністю опису тканини, буду повертати. Мені не описали план подальших дій, не вибачились від імені компанії (лише менеджер вибачився за себе, що не помітила опис). Також мені не компенсували доставку, мало того, що за повернення товару до них я також заплатила. Хоча у бланку причина «не відповідає заявленій інформації про тканину» Кошти повернули лише за суму світшоту. У такому випадку це провина магазину, і витрати за помилки має нести магазин, а не клієнт. Не підійшов би мені розмір - ок, тут погоджуюсь, в моїх інтересах оплатити доставку. Але ви налажали, а світшот просто прокатався за мої кошти. Неймовірні витрати на меркетинг, дизайн, розсилки, піар акції - все це обезцінив жлобський неклієнтоорієнтований сервіс. Відписки від розсилок скасовую, та не повертатимусь взагалі. У бізнесі має виживати сильніший, але у багатьох пунктах ви просідаєте.
Переваги:
Гарний маркетинг, фото на сайті, brand voice
Недоліки:
Завищені ціни, якість тканини та пошиття бажає кращого (деякі речі), не націленість на вирішення та розуміння проблем клієнта, бо головне аби продати, а не зробити так, щоб клієнт з вами залишився
Дякуємо Ліна, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією, і ми визнаємо нашу відповідальність за помилку в описі товару. Ваш відгук є для нас важливим, і ми вже працюємо над тим, щоб такі ситуації більше не повторювалися. Щодо компенсації витрат на повернення – нам дуже шкода, що цей момент не було вирішено належним чином. Ми переглянемо наші внутрішні процеси, щоб зробити політику повернень справедливішою для клієнтів. Розуміємо ваше рішення щодо наших розсилок і співпраці в майбутньому, проте сподіваємося, що у вас залишиться шанс змінити думку про нас. Ще раз вибачаємося за незручності та дякуємо за ваш час і зворотний зв’язок. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Низький рівень клієнтоорієньованості
Неймовірні витрати на меркетинг, дизайн, розсилки, піар акції - все це обезцінив жлобський неклієнтоорієнтований сервіс. Відписки від розсилок скасовую, та не повертатимусь взагалі. У бізнесі має виживати сильніший, але у багатьох пунктах ви просідаєте.
Розуміємо ваше рішення щодо наших розсилок і співпраці в майбутньому, проте сподіваємося, що у вас залишиться шанс змінити думку про нас.
Ще раз вибачаємося за незручності та дякуємо за ваш час і зворотний зв’язок. З любов'ю, команда Gepur)))❤️
Нарядное Платье от Gepur
Осталась довольна покупкой, покупала платье на роспись, красивое , шикарно сидит, ткань приятная, не синтетика. Gepur как всегда радует, Спасибо)