Раніше f.ua був магазином техніки, а вже потім якогось чуда почали продавати продукти та хоз. товари. Так ось, що я скажу, не справлялись тоді, а зараз не справляються взагалі.
Моя ситуація: замовлення було оформлене 16 листопада, після чого менеджер запевнив відправлення товарів 26 листопада. Тут вже якась лажа - 10 днів на формувати замовлення. Враження, що такі слоупоки тільки у f.ua. Оце сервіс.
Далі цікавіше: мені дзвонить менеджер і каже, що деяких позицій в наявності немає, я питаю, чи можна зробити заміну товару, а він мені відповідає - ні, тільки окремим замовленням. Я приймаю рішення відняти відсутні позиції і просто чекати на своє замовлення акі хатіко, бо формується замовлення 10 днів, тримаємо це в голові. Сервіс знову на "рівні".
Пройшло пару днів, знову дзвінок, і знову менеджер каже, що в замовленні зміни - деяких позицій, які були в наявності, вже немає. Моє замовлення скоротилося у два рази. Думаю, ок, не буду відміняти, хай везуть те, що є.
ТТН мені вислали ввечері 26-го в вайбер, як і обіцяли, але при виникненні питання, я в вайбер не можу їм написати, бо "f.ua - той самий магазин поки не може приймати повідомлення".
Висновок: я почекаю своє укорочене замовлення, заберу його, але буду оминати "той самий магазин" десятою дорогою. Нікому не раджу. Це "той самий магазин", який не пройде природний відбір і такими темпами його скоро поглинуть конкуренти.
Сервіс - 1 з 10 Наявність товарів - 1 з 10 Сайт - 1 з 10 Швидкість формування замовлення - 1 з 10.
Шановний Клієнь, нам дуже шкода за завдані незручності. Ми завжди намагаємося вказувати на сайті тільки актуальну інформацію, проте іноді такі неприємні ситуації, як відсутність товару все ж трапляються.
Наша команда робить все можливе для уникнення подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за ваше розуміння
Низький рейтинг магазину повністю відповідає його якості - Відгуки про Інтернет-магазин - f.ua
Моя ситуація: замовлення було оформлене 16 листопада, після чого менеджер запевнив відправлення товарів 26 листопада. Тут вже якась лажа - 10 днів на формувати замовлення. Враження, що такі слоупоки тільки у f.ua. Оце сервіс.
Далі цікавіше: мені дзвонить менеджер і каже, що деяких позицій в наявності немає, я питаю, чи можна зробити заміну товару, а він мені відповідає - ні, тільки окремим замовленням. Я приймаю рішення відняти відсутні позиції і просто чекати на своє замовлення акі хатіко, бо формується замовлення 10 днів, тримаємо це в голові. Сервіс знову на "рівні".
Пройшло пару днів, знову дзвінок, і знову менеджер каже, що в замовленні зміни - деяких позицій, які були в наявності, вже немає. Моє замовлення скоротилося у два рази. Думаю, ок, не буду відміняти, хай везуть те, що є.
ТТН мені вислали ввечері 26-го в вайбер, як і обіцяли, але при виникненні питання, я в вайбер не можу їм написати, бо "f.ua - той самий магазин поки не може приймати повідомлення".
Висновок: я почекаю своє укорочене замовлення, заберу його, але буду оминати "той самий магазин" десятою дорогою. Нікому не раджу. Це "той самий магазин", який не пройде природний відбір і такими темпами його скоро поглинуть конкуренти.
Сервіс - 1 з 10
Наявність товарів - 1 з 10
Сайт - 1 з 10
Швидкість формування замовлення - 1 з 10.
відгук
Коментарі до відгуку
Наша команда робить все можливе для уникнення подібних випадків у майбутньому. Дякуємо за ваше розуміння