14 жовтня зробила заомовлення на телевізор Sansung, кріплення для нього та послуги з установки та налаштування. Телефоном співробітник повідомив, що доставка телевізора та кріплення буде 19 жовтня, а послугу з установки нададуть 20 жовтня. Доставка пройшла в означений строк, гроші сплачені... а от із установкою щось пішло не так... На мій перший дзвінок представник Аліна відповила- зв'яжемося із сервісним центром, передзвонимо. Не передзвонили. На другий мій дзвінок представник Ярослав з "металом" у голосі (додаю емоційного окрасу) відповів: не гарантуємо що сьогодні буде установка, з сервісним центром зв'язок тільки електронною поштою (добре що не факсом), та установка може бути протягом 5 діб!!! Про цю "дрібничку" при оформленні замовлення звичайно ніхто не попередив. Цікаво, 5 діб з якої дати? з 14 жовтня? (бо вже точно 5 діб пройшло) чи з 20 жовтня? Тобто магазин взяв гроші за послугу і що далі відбувається (чи не відбувається) нікому не цікаво. Мені, як покупцю, не цікаві відділи магазину та їх співпраця між собою. Тож з мого життя мінус день в очікуванні, грошей нема, послуги нема. Потрібно чекати дзвінка 21 жовтня і зовсім не факт що я завтра отримаю послугу. Сумно за такий сервіс.
Переваги:
не знайшла
Недоліки:
Послугу в обіцяний термін не отримала і коли отримаю - не відомо.Клієнт цікавий поки не заплатив. Клієнтоорієнтовність- 0.
Шановна Наталя, нам шкода, що трапилась ситуація, яка засмутила вас! У підрядника був запланований дзвінок на сьогодні, очікуйте, будь ласка, з Вами обов’язково зв’яжуться та призначать дату встановлення. Дякуємо за ваше розуміння
Установка та налаштування телевізора - Відгуки про Інтернет-магазин - f.ua
відгук
Коментарі до відгуку