Любов Відгук додано п'ятниця, 24 жовтня3 перегляда
Замовила чохол до телефону з повною оплатою в понеділок 13.10, оплату зробила до 12:00, на сайті вказано - відправка відбувається в день замовлення якщо замовити до 13:00. Після нагадування про себе 15.10 прислали смс з номером ТТН Укрпошти, посилку відправили також 15.10. Прийшла отримати посилку 18.10, виявилося, що відправили чохол не той що замовляла. Відразу зробила повернення і зателефонувала відправникові, він не вислухавши сказав залишити смс повідомлення у вайбері. В понеділок ніхто не зв'язався. У четвер самостійно зв'язалась з магазином, відправили вивчити розділ повернення вантажу у магазині і сказали що повернення приймають тільки через Нову пошту за мій рахунок. Якщо це не моя провина, що прислали не той чохол, чому я повинна сплачувати доставку Укрпошти, а тоді ще й Нової пошти. Ні товару не отримала ні коштів. Однозначно НЕ РЕКОМЕНДУЮ до співпраці магазин E-star.ua.
Для розуміння ситуації, просимо Вас звернути увагу на наступне: оплата надійшла до 12:00 13.10 (понеділок). Фактична передача замовлення перевізнику відбулася в той самий день, 13.10. Час відображення статусу відправлення (сканування ТТН) у системі Укрпошти 15.10 залежить від роботи поштового відділення, а не від магазину.
Ви прийшли отримувати посилку 18.10 і самостійно виявили, що товар Вам не підійшов.
Ви могли відмовитися від його отримання прямо у відділенні, натомість Ви почали телефонувати та хамити нашому кур'єру.
Після отримання невірного товару, Ви самостійно, без узгодження, оформили відправлення на вибрану Вами адресу.
Жахливий інтернет-магазин - Відгуки про Інтернет-магазин E-star.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Ви прийшли отримувати посилку 18.10 і самостійно виявили, що товар Вам не підійшов.
Ви могли відмовитися від його отримання прямо у відділенні, натомість Ви почали телефонувати та хамити нашому кур'єру.
Після отримання невірного товару, Ви самостійно, без узгодження, оформили відправлення на вибрану Вами адресу.