INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Не рекомендую їхати перевізником ЛИС-АВТО-ТРАНС - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
Я зателефонувала диспетчеру запитати як ми можемо вирішити цю ситуацію, хоча точно знаю що через недотримання графіка який зазначений в квитку повинна повертатися повна вартість квитка. Диспетчер почала мені говорити що ніхто нічого не поверне " вы можете писать хоть в парламент, вам никто ничего возвращать не будет". Потім диспетчер сказала що в квитку вказано що час прибуття може суттєво змінюватися від написаного ( так, в квитку справді написано що час може змінюватися, але написані і причини), після того як я їй сказала що та причина через яку водій затримався не співпадає з причинами вказаними в квитку вона почала просто з мене сміятися і жартувати " ви думаєте ви така умна раз начиталися вікіпедії, що ви від мене хочете?"
На мої питання не відповіли, з мене по глузували, не дали нормальної відповіді як ми можемо вирішити це питання.
Прийміть будь ласка певні міри!
відгук
Коментарі до відгуку
Цінуємо ваш зворотний зв’язок і завжди оперативно реагуємо на подібні звернення, роблячи все можливе, щоб допомогти вирішити ситуацію. Для того, щоб ми могли розібратися у цій неприємній ситуації, просимо надати номер квитка або замовлення зі сторінки INFOBUS.
Це дозволить не лише перевірити ситуацію з рейсом, а й переглянути ваше звернення до нашої служби підтримки, оскільки згідно з нашими вимогами, при зверненні, оператори ніколи не насміхаються із запитань і звернень, а також шукають рішення для клієнта.
Ваша інформація допоможе нам звернути увагу перевізника на проблемні моменти та сприяти покращенню якості обслуговування.
Заздалегідь дякуємо за інформацію.
Маршрут який вказаний на вашому сайті
Ми зв’язалися з перевізником щодо вашого рейсу та отримали роз’яснення стосовно ситуації.
Щодо самої поїздки: дійсно, згідно з маршрутом рейсу Прага – Дніпро, передбачалась пересадка у Львові. Проте через складну ситуацію в країні водій, який мав виконувати другу частину маршруту, не зміг вийти на рейс, а заміни оперативно знайти не вдалося. Також, за інформацією перевізника, пасажирів на висадку чи посадку у Львові не було. У зв’язку з цим було прийнято рішення не заїжджати до Львова, а здійснити пересадку у Києві та організувати подальше перевезення пасажирів до Кривого Рогу та Запоріжжя. Перевізник зробив усе можливе, щоб уникнути значної затримки та доставити всіх пасажирів до місця призначення.
Звертаємо увагу, що час прибуття, вказаний у квитку, є орієнтовним і може змінюватися в залежності від низки факторів, у тому числі ситуації на кордоні та змін у маршруті, продиктованих безпековими або логістичними умовами, на які перевізник не може вплинути.
Ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою вжити відповідних заходів, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Щодо питання компенсації: то так як поїздкою ваша мама скористалась, перевізник не бачить підстав для повернення коштів за квиток, адже послуга булу надана у повному обсязі.
Водночас, ми розділяємо ваше розчарування та розуміємо, що досвід поїздки був далекий від очікуваного. У якості вибачення від компанії INFOBUS на вашу карту клієнта було нараховано бонуси, які ви можете використати як знижку при наступних замовленнях на будь-які рейси чи перевізника.
Сподіваємось, що наступні подорожі принесуть приємні емоції і залишать лише позитивні враження.