INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
По-хорошому з ними не можна!!! - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
Спочатку спробувала по-хорошому. Описала консультанту своє положення (не маю можливості доїхати додому без таксі і тд). Вона відповіла, що ніяка компенсація не виплачується. Я була дуже засмучена та критично втомлена. Почувши відписку "ми ніякої відповідальності не несемо" витратила деякі кошти на іжу та таксі. На наступний день я все ж вирішила розібратися. Написала їм ще раз, попросила номер того, хто несе хоч якусь відповідальність. Консультант натупила та дала мені номер вокзалу (хоча я його не просила). Потім я ще раз до них звернулась з питанням "хто відповідає за ситуацію" - падають на мороз. Знайшла номер перевізника. Виявилось, що такого рейсу давно не існує! Компания забула його видалити та продавала білети, яких немає у природі. Я знов написала у чат Інфобус, трохи вже наїхала. Спитала ще раз, за що вони відповідають, чим займаються та яку взагалі роль виконують (якщо нічого не знають, нікого не знають і не знають хто знає). І лишь після цого - О чудо! - мені пропонують отримати компенсацію. От тільки компенсація по чекам, а я їх не зберігала (бо мені сказали про неможливість компенсації). Вийшло дістати чек з додатку таксі. Це і відшкодували.
Висновок такий: сервіс тримається на соплях. Консультанти не знають елементарних процедур та не володіють інформацією щодо перевізників (відповідальних осіб). Щоб хоть щось отримати треба по 5 разів питати, наіхати та поставити іх в максимально незручне положення. Щодо продажу "казкових" білетів я навіть коментувати не буду...
відгук
Коментарі до відгуку
Ми завжди відкриті до зворотного зв’язку й готові розібратися в ситуації, яка з вами трапилась.
На жаль, вказаної вами інформації недостатньо, щоб перевірити ваше звернення або перевірити обставини, про які йдеться. Щоб мати можливість детально все перевірити, просимо вказати номер замовлення або квитка.
Також хочемо зазначити, що наші оператори завжди намагаються допомогти клієнтам і пропонують можливі варіанти вирішення ситуації. Якщо звернення дійсно було до нашої служби підтримки, ми обов’язково це перевіримо і прокоментуємо.
Залишаємося на зв’язку і як тільки отримаємо уточнення, обов’язково зробимо все можливе, щоб оперативно розібратись у цій ситуації.