INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Пасажирські перевезення автобусом - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
Доброго дня!
Мені дуже прикро, що така компанія як ви працює з таким перевізником. Перевізник який надавав послуги не тільки порушив всі всі норми безпеки один водій на таку відстань (водій дуже втомився і було видно що він засипає, бив себе по обличчу щоб не заснути). Це просто чудо, що доїхали живі і не потрапили в аварію водій дуже втомився і міг заснути за кермом любої миті.
Автобус не призначений на великі відстані мерседес спринтер???. Це автобус для міських або міжміський перевезень але не для такої відстані. Це просто неприпустимо відсутний туалет, кондиціонер не працював, (вікно у водія було відкрите завжди, а просто робив вентилятор). Крісла не зручні Це сама жахлива поїздка яка була.!!! Дуже поганий перевізник !!!! Мені прикро, що ви з ним працюєте і не перевіряєте як надаються послуги особливо безпека пасажирів і наявність належного автобусного парку.
Наступного разу я і мої всі знайомі ніколи не будимо замовляти квитки у вашій компанії, це неприпустимо взагалі щоб такі перевізники були допущені до таких рейсів.
Це не жахливо це просто пиз ..ць !!!!
відгук
Коментарі до відгуку
Так, ми отримали ваше звернення ще під час поїздки. Оператор відразу відреагував на ваше звернення і звернувся за роз'ясненнями до перевізника.
Перевізник нам відповів, що так як зараз є проблема із водіями, на даний рейс вийшов тільки той водій, який мав наявні документи для перетину кордону.
Щодо слушного зауваження щодо автобусу, як повідомив перевізник було виявлено технічну несправність автобусу через, що і була заміна транспортного засобу. Для того, щоб не скасовувати повністю рейс, автобус було замінено на перший вільний. В заміненому автобусі дійсно міг бути звужений сервіс, але компанія перевізник робила це для того, щоб доставити пасажирів у призначений час.
Всі ваші зауваження були передані перевізнику з обов’язковою умовою прийняти відповідні міри, щоб уникнути повторних ситуацій.
Ситуація, яка з вами трапилась, є для нас вкрай неприємною, адже ми висуваємо нашим партнерам-перевізникам високі вимоги щодо обслуговування клієнтів. В якості вибачень за незручності та не приємний досвід, хочемо запропонувати вам знижку від нашої компанії у вигляді бонусів.
Для отримання бонусу за дану незручність просимо зареєструватись у нас на сайті та надіслати нам номер вашої бонусної картки.
Також при реєстрації вам буде доступно 100 бонусів в еквіваленті 1 євро, які ви можете використати для оплати квитків на рейси будь-якого перевізника і будь-якого напрямку.
Бажаємо вам надалі тільки позитивних покупок і поїздок.