INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Хуже кацапів - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Ми розділяємо ваше засмучення та обурення з цього приводу і ситуація, яка відбулась з вами, є для нас вкрай неприємною, адже ми цінуємо своїх клієнтів і висуваємо високі вимоги до обслуговування, наших партнерів, перевізників.
Просимо вас вказати номер вашого замовлення/квитка, ми перевіримо ситуацію і надамо вам відповідь.
Заздалегідь дякуємо за зворотний зв'язок і можливість допомогти.
З повагою, INFOBUS!
Прошу зробити повернення коштів за квитки від 17.09.2023 р. , якими так і не змогли скористатися мої батьки та бабуся, через те, що водій вигнав їх з автобуса:
Номер квитків - 6232813, 6232814, 6232815 (квиток для інваліда). Останній квиток специально було придбано для бабусі-інваліда.
Дякуємо за зворотній зв'язок. Після вашого звернення ми зв'язалися з перевізником щодо вашого рейсу і він відповів, що автобус було подано вчасно. При посадці у одного із пасажирів не було необхідних документів, а саме закордонний паспорт старого зразка без дійсної візи. Для перетину кордону необхідно мати дійсний біометричний паспорт або закордонний із актуальною візою. Без таких документів, пасажира знімають з рейсу. Саме тому, водій відмовив у посадці. Інших пасажирів, відмовився їхати за власним бажанням.
Згідно з правилами у квитку (Маршрутний лист): Пункт 5. Пасажир несе персональну відповідальність за дотримання митних, прикордонних, паспортних, візових та інших правил країни, по території якої проходить маршрут, а також за відповідність даних, вказаних у квитку. У разі порушення таких правил (а), пасажиру буде відмовлено у перевезенні без повернення вартості квитка.
В вашому випадку, ми описали детально ситуацію і перевізник погодив повне повернення коштів.
Кошти буде повернуто на картку, з якої здійснювалася оплата.
Приносимо вибачення за затримку з рішенням і неможливість виправити ситуацію миттєво.
Бажаємо вам лише позитивних покупок та поїздок у майбутньому!
Будемо раді бачити Вас нашим клієнтом надалі!
З повагою, INFOBUS!