INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Є потреба змінити водіїв - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
А ось щодо водіїв, то тут враження таке, ніби перевізник вирішив, що клієнти не мають права почувати себе у безпеці. Наприклад, водій, що був на рейсі Краків-Львів 1 серпня під час усієї подорожі переглядав відео у ютубі.
Особлива тема "Приниження та хамство". На рейсі Львів-Краків 24 серпня усі пасажири були "глухі", бо перепитували, "сліпі", бо не бачили чогось, "дурні", бо навіть, якщо розмовляли українською, то "не так як ВІН!" І ці тези звучали усю подорож у бік усіх пасажирів, більшість з яких жінки з дітьми, що повертались до тимчасового прихистку.
Тому є велике прохання до перевізника. Ваші водії не картоплю возять. Клієнти платять гроші і розуміють складність та відповідальність перетину кордону. Багато пасажирів, а зараз це більшість, ідуть з-за або за кордон не у шопінг, багато з них переживають важкі часи, тому трішки такту та людяності, відчуття безпеки та своєї цінності (не безцінності, як у того водія, який відчув владу) пасажири заслуговують.
Може там і є нормальні водії, але мені не трапились.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділились з нами вашим досвідом поїздки. Ми розуміємо, що відношення персоналу автобуса було для вас неприємним і зіпсували ваші враження від поїздки.
Вкажіть, будь ласка, номер вашого квитка або замовлення купленого у нас.
Ми перевіримо ситуації з поїздкою, проведемо відповідну роботу з перевізником щодо поведінки водіїв та надамо вам відповідь.
Заздалегідь дякуємо за ваш зворотний зв'язок.
З повагою, INFOBUS!
Бронювала через сайт перевізника. На жаль, сайт не має можливості залишити відгук, тому написала у Вас.
Номер квитка останнього рейсу, який відбувався 24 серпня, 20045-1.
Ще раз дякую!
Ми розуміємо, що ваша поїздка була невдалою і некомфортною.
Просимо вас звернути увагу, що ви залишаєте відгук на сторінці компанії INFOBUS, яка є сервісом з продажу квитків на рейси різних перевізників.
Ви вказали, що бронювали квиток безпосередньо на сторінці перевізника Lev-bus. Оскільки, ви придбали квиток на іншій сторінці, ми не маємо змоги перевірити ситуацію із вашим рейсом і посприяти вам у вирішенні питання.
В даному випадку рекомендуємо звернутись в місце купівлі вашого квитка, або безпосередньо до перевізника. В них є сайт зі всіма джерелами зв'язку. Можливо при наступному зверненні ваше питання буде вдало вирішене.
Гарного дня.
З повагою, INFOBUS!