INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5....
детальніше
Pal Tour# Перевізник України # Автобус Польша Украина # Варшава - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)
Водії ( див. фото) сказали , що місця в автобусі всі зайняті і попросили спочатку в усній формі, а потім насильно вивели із салону автобуса мою доньку із двома неповнолітніми дітьми, як порушників ( із завчасно купленими білетами ) .
Вияснили потім, що перевізник із Шепетівки.Гроші, де купувались білети, пообіцяли пізніше повернути( але не вказали " коли саме"?, а хто поверне витрачений час і зіпсований настрій моїй сім'ї?
І хочу додати, що у доньки не було вже готівки( злоти), щоб купити в касі білети на інший автобус.
Я розумію, що такі порушення потрібно вирішувати в судовому порядку і притягувати таких хамів- водіїв до адміністративної відповідальності із виплатою певної суми за завдану моральну шкоду, яку отримала моя сім'я.
Хочу звернутись до перевізника цього маршруту ( Pal Tuor ): " Як, Ви можете піклуватись за імідж своєї фірми, якщо у Вас працюють люди, котрі своїми , не професійними діями, ганьблять вашу фірму і принижують людську гідність своїх співвітчизників?"
Запитання залишається відкритим .
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за поширення інформації про поїздку Ваших рідних.
Нам надзвичайно прикро, що з Вашими рідними трапилась така неприйнятна ситуація та вони понесли ряд незручностей та наслідків.
Дійсно, квитки Ваших рідних були придбані на сайті нашої компанії INFOBUS, на рейс перевізника Pal Tour. Квитки були придбані онлайн, без жодних зауважень.
Компанія-перевізника, на жаль, не повідомляла про жодні зміни чи обмеження по рейсу, щоб ми мали змогу повідомити пасажирів та пересадити їх на інший автобус.
На жаль, та інформація, яку Ви повідомили нам в чаті, була для нас теж неприємною несподіванкою - що пасажирів не впустили в автобус та відмовили в проїзді. Ми відразу звернулись до перевізника щодо даного інциденту, видалили квитки та в той же день здійснили повернення коштів на карту оплати.
На даний момент ми очікуємо відповідь від перевізника щодо причини такого інциденту та відповіді щодо моральної компенсації Вашим рідним.
Від нашої компанії на бонусну карту клієнтів була надіслана компенсація, яку Ви зможете використати як знижку при майбутніх покупках на квитки (будь-якого перевізника).
Ми розуміємо, які емоції та шок пережили Ваші рідні, щиро співчуваємо та зробимо все можливе, щоб залагодити конфлікт в Вашу користь.
З повагою, INFOBUS!