Це жах, а не перевізник. - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 15 серпня, 2021 год 14 переглядів
Син взяв квиток з Києва до Затоки та назад.
Як купляв, то вибрав на їх сайті найдорожчі, бо як йому роз'яснила підтримка на "то гарантовано буде середина салону". Еге ж, саме так і буде як обіцяють ))
Автобус на місце погрузки прийшов з півгодинним запізненням. І хоч вказано, шо ст. м. Теремки - посадка, приїхав вже вщєрть забитий людьми. А пистання, чому місця лиш біля двигуна, яж платив за кращі місця - водій відповів, мовляв - де місце є, туди й сідайте, всі претензії до тих хто продавав, а він садить де є Від'їхали. На голову полилась вода з домішками бруду та мастила.. Викликали водія. Той хмикнув, ну а що тут такого, кондиціонер тече. Лиш зауважив, що в минулому рейсі текло з іншої сторони. Сказав мовляв, не хвилюйтесь, на Грибівці любди вийдуть, пересядете (?!!!).
туалет зачинений - несправний. Водій каже, що тут до Жащкова їхати недалеко - терпіть, там сходите, кому приспічило.
Врешті, сина задовбало що на голову ллється багнюка і він влаштував з скандало і таки пересів на резервне місце водія. Отримавши зіпсовані речі та настрій.
Але то були лише квіточки. Сьогодні він вирушив назад. І автобус перевізника знову ж звично запізнивсь на півгодини. Автобус інший, син зрадів, що проблеми з конденсатом з кондею не буде. І таки так! Бо кондиціонер взагалі не працює. В жару, з глухим застікленням, на маршруті Затока - Київ.
Але то був лише початок. Автобус, що повинен з Кароліни-Бугаз виїхати в 11-40 в 15 годин дня знаходився все щє в Одесі, біля автовокзалу. Чому? Бо приїхав, тоді стояв 30 хвилин, тоді від'їхавши від станції знов став. Зі слів водія "чекаю пасажирів, що спізнюються". Ого! Тобто ні розкладу руху, ні елементарної поваги до майже 50 пасажирів салону - нема в проекті.
І від'їхавши трохи за Одесу знову став, тепер на трасі. І знову ж "не скандальте - я чекаю пасажирів".
І оце був вже справжній цирк. Бо з під'їхавшого автобусу вийшло більш ніж півтора десятка людей, і їх виріштили затовкти в цей вже повний авітобус ))
Як сказав водій "треба трохи уплотницца" і запропонував сідати по троє на двійні крсла !!!
А всім незавдоволеним виказав, що їх ніхто не тримає, вони можуть вийти (на трасі) та йти до Києва пішки.
Оце сервіс! Та цьому водію треба медаль з закруткою на спині.
Особлива дяка диспетчерам, що замість того щоб вплинути на водія починають розповідати про "это ж дАрога", "это человеческий фактор" та "вы не хотите войти в положение опаздывающих пасажиров".
Не користуйтесь цим перевізником. З своєї сторони зобов'язуюсь звернутись в Товариство з прав захисту споживачів та Організацію, зо цьому перевізнику видала ліцензію.
Хай їм дадуть під хвіст за теке свинське ставлення.
Якщо буде необхідне - по приїзду сина надам скани білетів та номери автобусів.
.





Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 19 серпня, 2021 год
Володимире, добрий день.

Нам дуже шкода, що Ваш син зіткнувся з такими інцидентами в поїздках.

Для перевірки інформації та надання відповіді щодо компенсації вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номери квитків Вашого сина.

Або напишіть, будь ласка, лист-скаргу на [email protected] та ми обов'язково надамо Вам повну відповідь.

Очікуватимемо інформацію.

З повагою, INFOBUS!
Владимир 15 серпня, 2021 год
Син на 21 годину все щє в дорозі.



За цей час водій встиг отримати по пиці від пасажирів, коли вирішив поїхати, кинувши вийшовших на повітря людей (кондиціонер так і не запрацював)



Схвативши ножа кидався на пасажирів з криками що далі нікого не повезе, щоб виходили та йшли на Київ пішки.



Викликали на нього поліцію, та в черговий раз сповістили диспетчера компанії. Взнавши, що виїхали патрулі Одеської поліції водій попросив у пасажирів вибачення, і нарешті поїхав. І поїхав доволі швидко (мабуть думає що втече від відповідальності). .Зараз доїхали до Умані. Через годину поїжу зустрічати.



Хочете незабутніх вражень? Обирайте цього оператора та його перевізників - така поїздка запам'ятається назавжди.
Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 19 серпня, 2021 год
Володимире, добрий день.

Нам дуже шкода, що Ваш син зіткнувся з такими інцидентами в поїздках.

Для перевірки інформації та надання відповіді щодо компенсації вкажіть, будь ласка, номер замовлення або номери квитків Вашого сина.

Або напишіть, будь ласка, лист-скаргу на [email protected] та ми обов'язково надамо Вам повну відповідь.

Очікуватимемо інформацію.

З повагою, INFOBUS!


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1272 відгука / 48034 перегляда
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2610 відгуків
Компания Днипро
Компания Днипро

Рейтинг: 2.3
40 відгуків
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3610 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків