Перевізник Калуженов В.В. - ніколи не майте з ним справ! - Відгуки про INFOBUS (ІНФОБУС)

INFOBUS (ІНФОБУС)
Відгук додано 2 січня, 2020 год 177 переглядів
Заздалегідь за півтора місяці був здійснений заказ квитка через фірму "Infobus"(перевізник Калуженов В.В.) на 22.12.2019 року по маршруту "Свиноусйсьце-Харьків" на напрямок "Гожув-Великопольский-Житомир", однак за 10 годин до посадки на електронну пошту надійшло повідомлення що даний рейс буцімто скасованосля, хоча це під сумнівом тому що кожного року перед новим роком ніхто виїхати з Гожу-Великопольський не може по причині того, що через за 1 чи 2 людини не хочуть водії заїздити і робити "крюк" більше 100 км, тим більше що нехватки пасажирів в такий період немає, а виїзджають з Познані регламентуючи що ніби даний рейс скасовано. Хоч цього неможливо перевірити.
Так, мусили придбати білет до Києва з доплатою та втратою при цьому 800 грн. з Познані. Для того щоб дабратись до м.Познань знову мусили придбати білет на рейс " Гожув-Великопольський-Познань" фірми FLIXBUS вартістю 279 грн.
Виходячи з вищезазначеного, через халатність перевізника Калуженова В.В. я поніс додаткові витрати на придбання білетів в сумі 1089 грн. та нервний стрес. З проханням відшкодувати мені понесені додаткові незаплановані витрати по причині халатного відношення перевізника я звернувся в службу ИНФОБУС, який дав ввічливо відмову.
ТОМУ ДЕСЯТОМУ ЗАКАЖУ ЩОБ НЕ ЗВ"ЯЗУВАЛИСЬ З ВИЩЕПЕРЕЛІЧЕНИМИ ОСОБАМИ0, Я МАЮ СУМНІВ ЩО КЕРІВНИЦТВО СТРУКТУРИ В КУРСІ ТАКОЇ ВІДМОВИ , ТОМУ ЩО Я ДУМАЮ ЩО РУКИ ОПЕРАТОРА.
Володимир.

02.01.2020 рік.

Переваги:
  1. НЕМАЄ
Недоліки:
  1. ХАЛАТНІСТЬ І НЕПОРЯДНІСТЬ




Коментарі до відгуку

Відповідь представника INFOBUS (ИНФОБУС) 3 січня, 2020 год
Доброго дня, Володимир.

Дякуємо за Ваш відгук.

Нам дуже шкода, що поїздка спричинила для Вас такий дискомфорт.

Компанія INFOBUS - онлайн сервіс для пошуку та купівлі квитків і всю актуальну інформацію по рейсу ми отримуємо безпосередньо від компанії перевізника.

22.12.19 нас було повідомлено про поломку автобуса і ми, у свою чергу, одразу повідомили Вас.

На жаль, перевізник відмовив у компенсації, оскільки це форс-мажорна причина. Перевізник приносить вибачення за ситуацію.

Бажаємо Вам у майбутньому лише приємних поїздок та позитивних емоцій.

З повагою, INFOBUS!
Володимир,Петро 5 січня, 2020 год
Я чекаю від Вас на картку компенсацію грошима за понесені мною витрати, я хочу забрати свої гроші а не ваші, гроші які я затратив, а не чути ваші отговоркі і вибачення що так сталось, компенсуйте з вашого прибутку, тому що ви так організували онлайн-сервіс і будьте добрі відповідати за свій такий сервіс. Поки ви не повернете мені компенсацію, будемо далі займатись превселюдною перепискою і зменшувати ваш рейтинг на ринку перевезень по всьому світу....
Володимир,Петро 5 січня, 2020 год
Ви є структура , яка на потоці систематично займається онлайн-сервісом і закупівлею білетів , тобто робота з перевізниками і те з якими перевізниками ВИ ПРАЦЮЄТЕ, все лишається на вашому форс мажорі а не повинно відображатись на кишеннях і нервах інших людей, які скористались Вашим неякісним і халатним сервісом-онлайном. Складаючи договора з перевізниками у вас є обумовленні такі форс мажори і обумовлена компенсація. Крім того, ви є досить прибуткова організація, яка повинна мені компенсувати мої витрати в даному випадку і ці всі отговорки- вони не умісні, це смішно для такої структури як ви.

Мене взагалі не цікавить чому так сталось з даним перевізником, Ви повинні були замінити поламаний автобус другим перевізником і забезпечити пасажирів нормальним сервісом, а не розказувати що сталась поломка, це ваші проблеми повинні бути... ми за це платимо ВАМ, тим більше білет куплено за півтора місяці враховуючи на те,що ви не підведете, бо як думалось що це порядна і відповідальна структура. Але нажаль це не так.....І ці всі тактовні відписки лишіть собі.


INFOBUS (ІНФОБУС)
Всі відгуки

2.7 5
1271 відгук / 47997 переглядів
INFOBUS (ІНФОБУС)
INFOBUS - online сервіс для пошуку та купівлі квитків.
Компанія INFOBUS не здійснює пасажирські перевезення.
Наші клієнти отримують:
1. інформаційний супровід та цілодобову підтримку
2. зручний онлайн сервіс для пошуку квитків на сайті та через мобільні додатки
3. оперативні повідомлення про зміни на рейсі
4. широкий спектр вибору квитків
5.... детальніше

Адреса: Львів, ул. Черновицкая, д. 9
Телефон: 0 800 60 32 14
Транспортні послуги
Meest China
Meest China

Рейтинг: 2.7
3609 відгуків
Укрзализныця (Укрзалізниця)
Укрзализныця (Укрзалізниця)

Рейтинг: 2.3
2606 відгуків
Транспортная компания SАТ
Транспортная компания SАТ

Рейтинг: 4.3
788 відгуків
Николас Транс (Nikolas Trans)
Николас Транс (Nikolas Trans)

Рейтинг: 2.4
129 відгуків
UTEC Express
UTEC Express

Рейтинг: 3.4
2314 відгуків
TNT Express в Украине
TNT Express в Украине

Рейтинг: 1.4
185 відгуків
Fastway быстрая доставка из Китая
Fastway быстрая доставка из Китая

Рейтинг: 4.5
107 відгуків
ООО Валентина
ООО Валентина

Рейтинг: 2.7
6 відгуків