Їхала автобусом 1144 Мадрид Київ. (одноповерховий) Плюси: - Придбані на сайті місця відповідали дійсності - Під час бронювання можно побачити тип автобуса ( 1 чи 2 поверховий) - До України автобус їде транзитом без пересадок, тому усю подорож ми провели на своїх місцях без інцидентів з пересадками (пересадки вже тільки в Україні, коли люди їдуть по різним містам) - Три водія на зміні, дуже ввічливі, спокійні (без цього водійского дратівливого настрою,коли щось не встигають або перевантаження або роблять ні свою справу) - Водії відразу допомогли з валізами, підняли, обережно і охайно склали до багажа (це дуже зручно, особливо коли вони важкі). - Кожного разу голосно через мікрофон водії попереджають про час зупинки, роздаюсь корисні рекомендації де знаходиться туалет на зупинці, чи туалет безкоштовний або платний, що треба робити на кордоні ( не треба за німи бігати та перепитувати) - Зупинки орієнтовно кожні 4-5 годин на автозаправках.
- В автобусі встановлений швидкий супутниковий интернет STARLINK! - В автобусы прибрано, місця з якісної екошкіри,( тому не має того гадкого відчуття, що ти дихаєш пилюкою з місць які ніколи не чистили) - Мені сподобалась увала до деталей: - підголовники чисті, з вишитим великим номером місця- що допомагає орієнтуватися - в кишені сидіння в кожного є пляшка води та буклет с маршрутом, контактними данними, правилами, переліком послуг. - На зупинках два рази, дуже зручно розкладали маленький стіл та пригощали гарячим чаєм, кавою, цукерками - в таку довгу подорож, коли їшь лише бутерброди - це дуже допомагає. - Та пригостили шампанським! - це дуже уважно і допомагає трошки підняти настрій.
Мінуси: - На сайті немає інформації про послуги в автобусі, фото автобусів та маршрут. - На сайті немає інформації де і як саме автобус перетинає кордон України.
Я дзвонила три раза на техпідтримку і кожного разу отримувала різні відповіді: ->через день Польша або Угорщина - тому треба знати наперед на яку дату брати квітки. А це тільки можна дізнатися по телефону. -> перетин залежить від черги на кордоні - де меньше туди і поїдемо - дізнаємось походу -> взагалі тільки через Угорщину
Пропозиції: - Додату точку перетину кордону до інформації яку можно побачити під час бронювання. - треба всю цю інформацію, що є в буклеті розмістити на сайті , щоб можно було побачити і обрати перед бронюванням ( маршрути, зупинки, послуги, фото автобуса) - надсилати важливу інформацію за добу на пошту щоб не було потреби перепитувати (який номер автобуса, ще раз адресу та платформу на автовокзалі, точка перетину Українського кордону) - Тех підтримка повинна надсилати повідомлення в разі змін (запізнення автобуса) усім пасажирам. ( тільки одна людина з 10 на платформі отримала таке повідомлення). Особливо беручи до уваги що техпідтримка працює лише до 20-00. - треба більше працювати з посередниками, які продають білети компанії, тому що вони не можуть відповісти ні на які питання , а інколи відповідають невірно.
Відгук вересень 2023 - Відгуки про Grandes Tour
Плюси:
- Придбані на сайті місця відповідали дійсності
- Під час бронювання можно побачити тип автобуса ( 1 чи 2 поверховий)
- До України автобус їде транзитом без пересадок, тому усю подорож ми провели на своїх місцях без інцидентів з пересадками (пересадки вже тільки в Україні, коли люди їдуть по різним містам)
- Три водія на зміні, дуже ввічливі, спокійні (без цього водійского дратівливого настрою,коли щось не встигають або перевантаження або роблять ні свою справу)
- Водії відразу допомогли з валізами, підняли, обережно і охайно склали до багажа (це дуже зручно, особливо коли вони важкі).
- Кожного разу голосно через мікрофон водії попереджають про час зупинки, роздаюсь корисні рекомендації де знаходиться туалет на зупинці, чи туалет безкоштовний або платний, що треба робити на кордоні ( не треба за німи бігати та перепитувати)
- Зупинки орієнтовно кожні 4-5 годин на автозаправках.
- В автобусі встановлений швидкий супутниковий интернет STARLINK!
- В автобусы прибрано, місця з якісної екошкіри,( тому не має того гадкого відчуття, що ти дихаєш пилюкою з місць які ніколи не чистили)
- Мені сподобалась увала до деталей:
- підголовники чисті, з вишитим великим номером місця- що допомагає орієнтуватися
- в кишені сидіння в кожного є пляшка води та буклет с маршрутом, контактними данними, правилами, переліком послуг.
- На зупинках два рази, дуже зручно розкладали маленький стіл та пригощали гарячим чаєм, кавою, цукерками - в таку довгу подорож, коли їшь лише бутерброди - це дуже допомагає.
- Та пригостили шампанським! - це дуже уважно і допомагає трошки підняти настрій.
Мінуси:
- На сайті немає інформації про послуги в автобусі, фото автобусів та маршрут.
- На сайті немає інформації де і як саме автобус перетинає кордон України.
Я дзвонила три раза на техпідтримку і кожного разу отримувала різні відповіді: ->через день Польша або Угорщина - тому треба знати наперед на яку дату брати квітки. А це тільки можна дізнатися по телефону.
-> перетин залежить від черги на кордоні - де меньше туди і поїдемо - дізнаємось походу
-> взагалі тільки через Угорщину
Пропозиції:
- Додату точку перетину кордону до інформації яку можно побачити під час бронювання.
- треба всю цю інформацію, що є в буклеті розмістити на сайті , щоб можно було побачити і обрати перед бронюванням ( маршрути, зупинки, послуги, фото автобуса)
- надсилати важливу інформацію за добу на пошту щоб не було потреби перепитувати (який номер автобуса, ще раз адресу та платформу на автовокзалі, точка перетину Українського кордону)
- Тех підтримка повинна надсилати повідомлення в разі змін (запізнення автобуса) усім пасажирам. ( тільки одна людина з 10 на платформі отримала таке повідомлення). Особливо беручи до уваги що техпідтримка працює лише до 20-00.
- треба більше працювати з посередниками, які продають білети компанії, тому що вони не можуть відповісти ні на які питання , а інколи відповідають невірно.
відгук
Коментарі до відгуку