Flowers.ua – це сучасний сервіс доставки квітів, який дарує емоції, зручність і якість. Ми працюємо 24/7, щоб ви могли замовити букети для будь-якої події: від святкових заходів до спонтанних проявів уваги. У нашому асортименті лише свіжі квіти, вишукані композиції та стильні подарунки. Flowers.ua – це турбота про ваші найважливіші моменти!
детальніше
Жах жахливий! Обходьте 10 дорогою! - Відгуки про Flowers.ua
У другій половині дня 7.06 ми придбали букет із 35 троянд на свято. Продавці запевняли, що квіти свіжі, тільки-но завезені. Але вже по дорозі додому, поки їхали в таксі, почали осипатися перші пелюстки. Подумали — можливо, випадковість. Проте вже вранці 10.06 червня букет був у жахливому стані: частина квітів зів’яли, частина — згнила, інші просто втратили форму або осипались.
Я звернулася в Instagram магазину — адже вони заявляють про гарантію якості. У результаті мене «переключили» на працівника, який начебто займається вирішенням таких питань. Людина вочевидь некомпетентна — постійно перепитував у когось із магазину, які фото треба надсилати (то одне, то друге, потім ще п’ять інших). Склалося враження, що просто шукали, до чого причепитися, щоб звалити провину на клієнта: неправильна вода, догляд, температура, повітря — тільки не їхній товар.
І це при тому, що букет ми купували разом із чоловіком, але коли я звернулася, мені сказали, що я — не замовник, і тому нічого вирішувати зі мною не будуть. Всі звернення були проігноровані. Навіть коли я навела приклад букета з минулого року (куплений того ж дня — 7 червня), який прекрасно простояв до 14 числа, і надала фото з доказами — це ніхто не взяв до уваги.
Найгірше — те, що мені прямо сказали: гарантія якості діє лише для онлайн-замовлень. Тобто, якщо ви купуєте букет безпосередньо в магазині — якість не гарантується, і магазин не несе жодної відповідальності.
Висновок: не витрачайте свої нерви і не псуйте собі свято. Навіть якщо ви — постійний клієнт, до вас поставляться байдуже. Жодної поваги, жодного бажання вирішити ситуацію. Натомість — знецінення, перекладання відповідальності та зіпсований настрій.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро прикро, що букет не виправдав ваших очікувань. Ми завжди прагнемо забезпечити найвищу якість як квітів, так і сервісу, і шкода, що цього разу враження виявилося негативним.
Дозвольте трохи пояснити політику нашого сервісу.
Гарантія якості діє для онлайн-замовлень, коли клієнт не має можливості самостійно обрати квіти. У таких випадках ми беремо повну відповідальність за зовнішній вигляд та свіжість букета.
При покупці з самовивозом клієнт має змогу особисто оглянути композицію, оцінити якість квітів, звернутися до флориста з питаннями та переконатися, що букет відповідає очікуванням. Саме тому в такому випадку гарантія не застосовується.
Букет, який було придбано 7 червня, був частиною свіжої ранкової поставки та відповідав нашим стандартам якості на момент продажу.
Ми вже зв'язалися із замовником та надіслали йому SMS з бонусом на наступне замовлення — як жест вдячності за довіру та можливість покращити наш сервіс.
Ваш відгук для нас дійсно важливий. Ми цінуємо кожного клієнта і працюємо над тим, щоб ваш досвід із нами завжди був лише приємним.
Я додала до відгуку скріни наших переписок у Instagram — де чітко видно ваш непрофесіоналізм і хамську поведінку. Ваші «пісульки» з відповідями — це просто сором в комунікації з клієнтом, який довго користувався вашими послугами. Ви не відповідаєте на суть проблеми, а намагаєтесь сховатися за якимись вигаданими правилами.
Ваші виправдання — це дно. Якщо ви дійсно піклуєтесь про якість і клієнтів, ви не будете ігнорувати реальні проблеми і не переводити їх у формальні нюанси. Я вже не говорю про те, що букет виявився не свіжим і ваш товар не якісним. Це стало очевидним після відповіді щодо гарантії якості тільки на інтернет замовлення. Ви змусили мене довго збирати докази, ігноруючи мої звернення і при цьому згаяли мій час, попсували мені настрій і проблему не вирішили. Це реально дно на сьогоднішній день такий сервіс. Я буду всім знайомим розповідати про те, як працює ваш магазин. Щоб не дай Бог ще хтось не потрапив у таку ситуацію.
Замість справжньої допомоги — тільки порожні слова і бонус, якого немає))))
Щоб інші не потрапили в таку ж ситуацію — саме через ваш сервіс і ставлення я більше ніколи не куплю у вас квіти і не раджу це робити іншим.