Анна: Не шановні представники Нової Пошти, по-перше дуже дивує, що ви не в змозі навіть відповідати на зустрічні повідомлення після ваших непрофесійних відповідей. Це ще раз характеризує з певного боку компанію, якщо вона бере на роботу таких працівників/чи може це політика самої пошти? У відповіді на мій попередній відгук було заявлено... 16.07.2025
Анна: Відправлення було надіслане 11.07, але досі не доставлене до одержувача. Замість стандартної доставки наступного дня її заплановано лише на 14.07. Уже майже дві доби посилка просто лежить у Києві на одному з сортувальних центрів, і Нова пошта досі не змогла виділити кур'єра для доставки. Така організація процесів викликає розчарування та... 13.07.2025
Анна: Ніколи раніше не залишала відгуків про квіткові магазини, але цього разу просто не можу промовчати — настільки прикре враження залишив цей заклад. Ми були постійними клієнтами цієї мережі понад рік, ще з моменту відкриття магазину біля нашого дому. Але ситуація, яка сталася 7 червня 2025 року, повністю зруйнувала довіру. У... 10.06.2025
Анна: Хочу висловити своє глибоке обурення поведінкою співробітника вашого відділення номер 33 у місті Київ, з яким мені довелося мати справу під час отримання посилки від інтернет-магазину «Kasta», ттн 20451178115959. По-перше, співробітник дозволив собі неприпустимі дії щодо мого особистого відправлення — намагався влізти в посилку брудними руками та обмацати товар,... 09.06.2025