Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
БРЕШУТЬ І ДІЙСНО НЕ ПОВЕРТАЮТЬ КОШТИ - Відгуки про EVA магазин
6 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Вам необхідно звернутись в банк за деталізацією з балансу та надати RRN.
Якщо сервіс проводить повернення, то по поверненню має бути ARN код повернення, а не RRN. І я не зовсім розумію як сервіс може повертати суму. Бо дана сума списана та зарезервована на карті сервісом для до списання.
Мене не цікавить лекція по Банківській справі від працівника Єви. Мене цікавить чому при скасуванні замовлення ви не повідомляєте клієнта про можливі наслідки, а брешете про 4 години. Щоб ваш покупець розумів всі недоліки вашої системи до того як його гроші десь там заморозять невідомо навіть вам наскільки.
Моя ситуація:
30 липня 2023 р. я зробила замовлення в інтернет-магазині на суму 1433грн, одразу оплатила картою онлайн. На наступний день замовлення скасували. Кошти досі не повернули! Регулярно телефоную на гарячу лінію – відповідь одна й та сама: “ми зафіксували ваше звернення/ зареєстрували прискорення розгляду, не пізніше, ніж через 6 робочих днів вам повернуть кошти”… Як бачите, вже четвертий місяць (сьогодні 16 листопада) розглядають моє звернення… Більше того, заявка на повернення коштів була подана і через банк, і ще й письмово декілька разів подана в магазині в присутності консультанта… (Всі чеки, підтвердження, скріни в мене є)
ВИСНОВКИ: ніколи не оплачуйте посилки заздалегідь, навіть якщо вам здається, що магазин надійний. І обходьте стороною Єву. Про клієнта вони думають в останню чергу!!!