Лінія магазинів EVA – національна мережа магазинів формату drogerie. Асортимент EVA – косметика, парфумерія, засоби особистої гігієни, побутова хімія, товари для догляду за дітьми, біжутерія та аксесуари.
Компанія працює на ринку рітейлу з 2002 року. Наразі EVA входить до трійки лідерів національного ринку мереж такого формату. EVA – переможець Національної...
детальніше
Отримала неповний продукт з інтернет магазину Єва.ua - Відгуки про EVA магазин
6 жовтня 2022 року зробила замовлення в інтернет магазині Eva.ua (№ 014224088) і отримала напівпорожню баночку крему Biotherm (на фото). Перша думка була, що крем "збився" під час транспортування, але коли через добу він не прийшов до норми, я написала у чат магазину у вайбері, приклавши фото і пояснивши, що це не може бути результат транспортування, оскільки вміст не розподілився по баночці через деякий час. Через кілька днів мені передзвонили (тобто зафіксованої відповіді у чаті у мене немає) і сказали, що "на складі магазину товар не відкривають, тому гроші повертати не будуть". Пройшло більше місяця, весь цей час я тримала баночку спеціально на боці, сподіваючись, що крем з часом вирівняється і все це просто непорозуміння, але ні (фото без колажу показує крем сьогодні). Щодо пакування: крем, на відміну від інших кремів біотерм, не був запакований у захисну плівку, було лише дві круглі наліпки на картонній упаковці (брудній і пошарпаній доречі). Я часто замовляю косметику онлайн, з різних магазинів і у різних цінових категоріях, так от поки що досвід співпраці з магазином EVA.ua був для мене найнеприємнішим. Загалом зробила у них три замовлення, щоразу товар приходив якийсь брудний, потертий, але коли упаковка була ціла, то я просто його мила і не переймалась. Крем для рук прийшов у першому замовленні зі зламанним захисним клапаном, але він був недорогий і я це списала на пошкодження при транспортуванні. Але тепер знаю, що довіряти якості товарів з цього магазину не можна! Особливо, якщо замовляєте щось недешеве - будете розчаровані, а від служби підтримки буде лише стандартна відповідь, бо складається враження, що магазину байдуже і на своїх клієнтів, і на свою репутацію.
відгук
Коментарі до відгуку
Ми реалізуємо товар в тому вигляді, в якому він надходить від постачальника. Певно, що дана ситуація викликана через транспортування. Також обсяг банки, в якому знаходиться вміст, більший, ніж обсяг заявленого крему в ній. Але кількість мл самого продукту обов'язково відповідає заявленій інформації на упаковці.