Повна ДУПА, а не сервіс_НІКОЛИ НЕ КУПУЙТЕ - Відгуки про Екстра Сервіс Фокстрот

Екстра Сервіс Фокстрот
Украина, Kiev Відгук додано 23 жовтня, 2018 год 562 перегляда
04.09.2018р. я звернулася в магазин "Фокстрот", щодо ремонту придбаного в цьому ж магазині телефону Samsung J7 2017р.
Вже під час звернення повідомили, що треба доплатити, оскільки буде знос (про який ніхто не казав). Суму повідомлять. Розрахувати не можуть.
20.09.2018р. (через два тижні!) прийшло смс повідомлення, що техніка прийнята. Деталі будуть повідомлені і вказано контактний телефон. Який, НЕ ВІДПОВІДАЄ!
11.10.2018р.зателефонував сервіс менеджер і повідомив, що копія ІПН не задовільняє страхову компанію і мені потрібно принести іншу в пункт прийому . (я за кордоном). Нарешті 13.10.2018р. проблему з копією документа вирішено.
Далі я чесно почекала тиждень і почався новий етап в цій історії.
Я телефонувала на гарячу лінію 19.10.2018р., 22.10.2018р., 23.10.2018 і щоразу мені обіцяли передзонити протягом 8 робочих годин.
Сьогодні подзвонили і попросили копію договору СК. При цьому всі документи в ОРИГІНАЛІ я принесла в пункт прийому. Вони зробили копії, які я завіряла підписом.
Підсумок - телефон в ремонті вже майже 2 місяці. Я навіть не знаю на якій стадії ремонт. Мені необхідно знову їхати за кордон. Я без техніки.





Коментарі до відгуку

Константин (Украина) 24 жовтня, 2018 год
Сегодня забрал свой ноутбук из ремонта и охренел от расклад.

Прикол вот в чем. На самом деле устройство страхуется на 12 месяцев! Каждый месяц страховая сумма теряет 6 процентов на самом деле ольше. Следовательно через 10 месяцев вы потеряете как минимум 60%стоимости устройства. Затягивает ремонта связано как раз с этой схемой!

Мало того вам могут заменить рабочие детали в телефоне и ничего не докажете. Потому что о страховой сумме вы узнаете только тогда как заберете устройство с сервисного центра.

В итогналичии вы получите копейки от стоимости и мусор из которого будет состоять телефон.

Не забирайте устройство с ремонта без информации от страховой о сумме компенсации!



Если что у меня есть притензии как к работе страховой, сервисного и собственно фокстрот который заверяет что покрывается 100%стоимости. Так что буду тратить свое время на это вплоть до обращения в полицию если будет выяснено о замене комплектующих.

+380679790426


Екстра Сервіс Фокстрот
Всі відгуки

1.8 5
287 відгуків / 71524 перегляда
Екстра Сервіс Фокстрот
МастерСервіс – це цілий комплекс додаткових послуг сервісного обслуговування (діагностика, профілактичні роботи та ремонт) техніки, яка була придбана у мережі Фокстрот, а також страхування від її поломки у негарантійних випадках, таких як: падіння техніки, механічні пошкодження, залиття техніки рідиною, перепади напруги.

Сервісні центри
Сервисный центр "Эпос"
Сервисный центр "Эпос"

Рейтинг: 2.3
60 відгуків
Сервисный центр Солярис
Сервисный центр Солярис

Рейтинг: 4.4
705 відгуків
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.9
892 відгука
Firstservice Киев
Firstservice Киев

Рейтинг: 3.9
63 відгука
F1Center
F1Center

Рейтинг: 3.9
729 відгуків
Техномурчик
Техномурчик

Рейтинг: 3.9
25 відгуків
Ромсат-сервис
Ромсат-сервис

Рейтинг: 4.3
194 відгука
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
245 відгуків
Сервисный центр KROK-TTC
Сервисный центр KROK-TTC

Рейтинг: 4
485 відгуків
ITech Service
ITech Service

Рейтинг: 4.9
206 відгуків