Розбиття планшету - Відгуки про Екстра Сервіс Фокстрот

Екстра Сервіс Фокстрот
Відгук додано 29 березня, 2020 год 167 переглядів
31.03.2018 купили дитині планшет,оформили послугу Екстра Сервіс на 2 роки.Сьогодні малий розбив екран,коли зателефонували на гарячу лінію-нам сказали,що в таких випадках послуга діє тільки один рік!Для чого тоді в договорах і чеках пишеться 2 роки?Що це за сховані умови,про які клієнт навіть не здогадується?




Коментарі до відгуку

Відповідь представника Фокстрот 22 квітня, 2020 год
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук.



Приносимо вибачення за завдані Вам незручності.

Просимо направити це звернення на адресу [email protected] і вказати Ваші контактні дані, номер чека / замовлення.



З повагою, Яна

Фахівець по роботі з клієнтами

Компанія "Фокстрот. Техніка для дому"

0800 300 353


Екстра Сервіс Фокстрот
Всі відгуки

1.8 5
288 відгуків / 71643 перегляда
Екстра Сервіс Фокстрот
МастерСервіс – це цілий комплекс додаткових послуг сервісного обслуговування (діагностика, профілактичні роботи та ремонт) техніки, яка була придбана у мережі Фокстрот, а також страхування від її поломки у негарантійних випадках, таких як: падіння техніки, механічні пошкодження, залиття техніки рідиною, перепади напруги.

Сервісні центри
Единый сервис Украина
Единый сервис Украина

Рейтинг: 4.7
248 відгуків
Киев холод
Киев холод

Рейтинг: 2.8
11 відгуків
МастерФон
МастерФон

Рейтинг: 4.8
904 відгука
Сервис Завчасно
Сервис Завчасно

Рейтинг: 1.3
9 відгуків
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
330 відгуків
lg-service.com.ua
lg-service.com.ua

Рейтинг: 1
1 відгук
oki-doki.com.ua сервисный центр
oki-doki.com.ua сервисный центр

Рейтинг: 1.9
42 відгука
Первая Киевская Сервисная Служба
Первая Киевская Сервисная Служба

Рейтинг: 3.3
79 відгуків