Це котяче лайно, а не сервіс Отже Мій маршрут був Тернопіль-Вільнюс з пересадкою у Львові. Оскільки були несприятливі погодні умови, автобус в Тернопіль запізнився на 1 годину. Я подзвонив на гарячу лінію, щоб усе уточнити адже мене чекала нічна пересадка. На що мені сказали, що нема чого перейматися, водій попереджений. Та коли мій автобус з Тернополя прибув у Львів (не пригадаю точний час, приблизно 23:30), то автобус, який мав мене відвезти до Вільнюса вже поїхав. Ніхто мені не телефонував. Далі я намагався додзвонитися на гарячу лінію. Але виявилося, що вони в цей час вже не працюють. Починають працювати о 7:00. Далі я написав їм у всі відомі соц мережі цієї "компанії". Звісно ніхто не відповів. Причому я на лаявся. Я конструктивно все описував. Тільки зранку після 7:00 я таки додзвонився на гарячу лінію. Мені повідомили, що приймають мою скаргу і будуть її розглядати. На моє прохання забронювати мені квиток на наступний автобус до Вільнюса (я ж гроші оплатив, а послугу не отримав), отримав відповідь,що я маю знову купувати квиток. Квиток звісно я купив за свої кошти. І нарешті добрався до Вільнюса. Що ж зробив еколайнс? Після моєї розмови з гарячою лінією, контактів зі мною не було. Ні через смс, емайл, соцмережі чи інші засоби зв'язку. По тихому повернули мені кошти (хоча я ні разу за це не згадував) і все. Як на мене сервіс просто дно. Я б поставив нуль зірочок, але це неможливо
Котяче лайно а не сервіс - Відгуки про Ecolines автобусні квитки на внутрішні перевезення
Отже
Мій маршрут був Тернопіль-Вільнюс з пересадкою у Львові. Оскільки були несприятливі погодні умови, автобус в Тернопіль запізнився на 1 годину. Я подзвонив на гарячу лінію, щоб усе уточнити адже мене чекала нічна пересадка. На що мені сказали, що нема чого перейматися, водій попереджений. Та коли мій автобус з Тернополя прибув у Львів (не пригадаю точний час, приблизно 23:30), то автобус, який мав мене відвезти до Вільнюса вже поїхав. Ніхто мені не телефонував. Далі я намагався додзвонитися на гарячу лінію. Але виявилося, що вони в цей час вже не працюють. Починають працювати о 7:00. Далі я написав їм у всі відомі соц мережі цієї "компанії". Звісно ніхто не відповів. Причому я на лаявся. Я конструктивно все описував. Тільки зранку після 7:00 я таки додзвонився на гарячу лінію. Мені повідомили, що приймають мою скаргу і будуть її розглядати. На моє прохання забронювати мені квиток на наступний автобус до Вільнюса (я ж гроші оплатив, а послугу не отримав), отримав відповідь,що я маю знову купувати квиток. Квиток звісно я купив за свої кошти. І нарешті добрався до Вільнюса.
Що ж зробив еколайнс? Після моєї розмови з гарячою лінією, контактів зі мною не було. Ні через смс, емайл, соцмережі чи інші засоби зв'язку. По тихому повернули мені кошти (хоча я ні разу за це не згадував) і все. Як на мене сервіс просто дно. Я б поставив нуль зірочок, але це неможливо
відгук
Коментарі до відгуку